bölüm 6. veda

63 8 0
                                    

Oy sınırı- 10 yorum

Sınır geçilince yb gelecek

İyi okumalar

____________________




Jimin

Odadan çıktım derin bir nefes almış daha sonra bay jeonun odasına gitmişdim.

Kapıyı tıklattım içeriden yorgun bir sesle bay jeon "gel" diyince kapıyı açıp içeri girdim ardımdan kapıyı kapattım ve yatakta cihazlara bağlı adamın yanına gitmişdim.

"Ne istiyorsun jimin?"

Sırıtmış ve "bu evden çıkarken oğlun jungkookda benimle birlikde gidecek"
Dedim gözleri kocaman açılmış ve anında "hayır" demişti.

Bu cevap beni sinirlendirmişti.

"Oğlunu düşünmek zorundasın" demiştim oda hemen "zaten onu düşünüyorum" demişti.

Derin bir nefes almış ve "onu düşünseydin benimle gitmesine izin verirdin burada kalması iyi değil eğer sana alışırsa sen öldüğünde daha kötü olur bunu atlatması kolay olmaz" demiştim önce kaşları çatılmış daha sonra anlayışla parlamıştı gözleri.

"T-tamam" dedi oğlunu göndermek istemediği belliydi ama başka şansı yoktu benim doğru söylediğimin farkındaydı.

Aslında onu anlaya biliyordum sonuçta oğlu daha dün dönmüştü yurt dışından ve bu gün oğlunun daha yeni tanıştığı adamla göndermek zorundaydı.

Daha onunla doya doya hasret gidermemişti

"Ona iyi bakacağıma emin olun bay jeon" demiştim biranda neden onu teselli ettiğimi bilmiyordum...  Neyse

"Hoşçakalın bay jeon"

"Hoşçakal jimin"birlikde mutlu olun

Odadan çıktıktan sonra bebeğimin odasına gittim küçük bi valiz hazırlamıştı yanına gidip "üzülme" demiştim

Gülümsemiş ve "hazırım" demişti elindeki valizi almış diğer elimlede elini kavramış birlikte odadan çıkmıştık

"Babanla vedalaşmak istermisin?"

Dediğile yüzünü buruşturmuş kafasını iki yana sallamıştı.

"Vedaları sevmem" dedi onu onayladım dış kapıya yaklaştık onuda kendimle birlikte dışarıya çıkardım.

Arabama yerleştik ve konakdan çıktık öylece akıp giden yolu izliyordu.

Bende arada ona bakıyordum. Bakışlarım aşağıya inmiş ve onun parmaklarına işkence ettiğini görmüştüm tırnaklarıyla parmaklarını didikliyordu.

Daha fazla canını yakmasına izin vermemiş ve elini elimin arasına almıştım kafasını bana çevirdiğinde hiç oralı olmamış eli hâlâ elimin arasındayken birleşik ellerimizi vitesin üzerine koymuş arabayı sürmeye devam etmişdim.

Bir süre yan profime bakmış ardından bakışlarını kaçırmıştı.

Dudağımda minicik bi gülümsemeyle arabayı sürmeye devam etmişdim.








----------------------

Nasıldı?

mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin