bölüm 11. öpücük

61 6 2
                                    

Sizce devam etmeli miyim?

____________________

Jimin


Sonraki günler çok hızlı geçmişti. Jungkook artık buraya en çok da bana alışıyordu.

Geldiği günün gecesi benim uyuduğumu düşünüb söylediği şeyler hakkında konuşmamıştık.

Onu işlerimden oldukca uzak tutuyordum.

En çok da mafyalık işlerinden.  Evin bodrum katında bana özel işkence odası vardı orayı çok seviyordum bir sürü alet vardı orda fakat jungkook geldikten sonra orayı kullanamadım.

Jungkook sesleri duyar falan diye her neyse birazda jungkookdan konuşayım gece etdiyi itirafdan sonra ona daha ilgili davranıyordum.

Bu onu çok şaşırtıyordu şaşırınca ayrı bi tatlı oluyordu ya neyse

Şirketten eve dönüyordum dönüş yolunda jungkooka çikolata almıştım yemeğe bayılıyordu.

Bu sağlığı için iyi değildi ama yapacak bişey yokdu sabah benden tatlı tatlı çikolata almamı istediğinde ona karşı koyamamıştım.

Ne oluyordu bana tanrı aşkına.

Eve vardığımda arabayı park etmiştim arabadan inip eve doğru adımladım hızlı bi şekilde.

Kapıya geldiğimde korumlaradan biri kapıyı açmıştı beni selamlayarak.

Hız kesmeden içeriye girmiştim gözüm jungkook'u ararken yukarıda olacağını düşünüp odaya çıkmıştım.

Odaya girdiğimde uyuduğunu görmüştüm gülümseyip yanına gittim

Eğilip saçlarına öpücük kondurdum.
Yatağa yanına yatmış onu kendime çekmiştim oda bana iyice sokulmuştu biraz onu izlemiştim arada saçlarına öpücük dizmiştim.

Yerinde kıpırdanıp sonra gözlerini açmıştı. Uyku bir şekilde bebek gibi bana bakmış ve "hoş geldin"

Gülümseyip alnını öpmüş "hoş bulduk" demiştim "neden beni uyandırmadın?" "Bilmem çok tatlıydın hem zatan daha beş dakika bile olmadı geleli" kafasıyla beni onaylamış yeniden bana sokulmuştu

"Uykunmu var?" Hıhm diye mırıldanmış bana daha çok sokulmuştu

"Sen bilirsin ozaman çikolatalarını ben yerim" hemen gözleri açılmış benden ayrılıp yatakta oturmuştu.

"Bu şimdi mi söylenir?" Diye bana kızmıştı. Tatlı tatlı trip atmaya devam ederken cebimden çikolataları çıkarmış ona uzatmıştım.

Tam alacakken elimi geri çekmiş onun kızgın kızgın bakmasına sebeb olmuştum şu an onadan korktuğumu sanıyordu haha

Minik bebek "ver şunları park!"Uyarıcı ses tonuyla kaşlarımı kaldırdım.

Kafamı iki yana sallamış bana daha doğrusu elimdeki çikolatalara pür dikkat bakan jungkooka bakmış ardından

"Kahvaltını yaptıktan sonra yiye bilirsin"demiştim yüzümdeki sırıtışla.

"Offfff ama yaaaaa" tatlı tatlı söylenmesine bakmış ardından "babam iş yemeğinde bende aç değilim şimdi aşağı iniyorum gidip sana yiyecek bir şeyler getireceğim ve seni ellerimle besleyeceğim anlaştık mı? Sonra çikolatalarını yersin"

Tamam anlamında kafa sallamış benim odadan çıkmamı izlemişti haha tabikide çikolataları kendimle götürmüştüm.

Jungkookla çikolataları aynı odada bulundurmak mümkün değil çünkü jungkook kendisini kandırıp onu odadan gönderdikten sonra hepsini yiyor.

Bir kaç dakika sonra elimde tepsiyle geri dönmüştüm. Tepsiyi odada bulunan sehpaya bırakmış ardından yatakta oturan bedenin yanına gitmiştim ve onu kucağıma almıştım.

Kanepeye gidip oturmuş jungkookuda kucağıma oturtmuştum.

Yanakları kızarsada bişey dememişti onu yavaş yavaş yedirmiş karnını tamamen doyurduğundan emin olmuştum.

Onu alnından bir kaç kez öpmüş daha sonra dudaklarına geçmiştim. Dudaklarını öpdüğümde bana karşılık vermişti.

O kadar tatlı öpüşüyordu ki bir süre kanepede uyuşuk uyuşuk öpüşmüştük

Nefessiz kalınca ilk ayrılan o olmuştu biraz soluklandıktan sonra yeniden dudaklarımız birleşmişti.

Dudaklarımız o kadar uyumluydu ki bunu kelimelerle anlatamazdım.

mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin