Yazar
Jiminin konuşmasıyla jungkook derince yutkunmuştu ama bu onu korkutmak yerine dahada azgınlaştırmıştı.
Jungkook jiminin üzerine eğilmiş ve dudaklarını birleştirmişti.
Jiminde aynı şekilde sertçe jungkooka karşılık vermişti.
Jiminin elleri jungkookun kalçalarına gitmiş ve sertçe yoğurmaya başlamıştı.
Jungkook kedi gibi mırıldanmış ve jiminin dudaklarını ısırmıştı.
Jimin inlemiş jungkook'u daha çok kendine çekmişti.
Jungkook ellerini jiminin göğüslerine koymuş oradan yavaş yavaş aşağıya inerek mükemmel karın kaslarını okşamıştı.
İkisi nefesleri tükenene kadar öpüşmüşlerdi.
Jungkook geri çekilmiş ve jiminin boynunu emmeye başlamıştı.
Jimin inlemiş boynunu daha çok açmıştı jungkook için.
Jungkook jiminden ayrılmış ve tişörtünün ucundan tutarak çekiştirmişti jimin yatakta diklenerek tişörtünü çıkarmış gelişi güzel bir şekilde yataktan atmıştı.
Jimin yeniden yatağa yatmış jungkook'un istediğini yapmasına izin vermişti.
Jungkook sırıtmış ve yeniden jiminin üzerine eğilmişti.
Jungkook dilini çıkarmış ve jiminin göğüs ucunu yalamıştı jimin derin sesiyle inlemiş elleriyle jungkook'un baldırlarını sıkmıştı.
Jungkook göğüs ucunu ağzına almış ve emmeye başlamıştı.
Jiminin inlemeleri artmıştı.
Jungkook eliyle diğer göğüs ucuyla oynuyordu jimin daha fazla dayanamamış ve jungkooku göz açıp kapayıncaya kadar altına almıştı.
Jungkook şaşkınca jimine bakmıştı.
Bu kez jimin sırıtmış ve eğilip jungkookun göğüs ucunu ağzına almıştı jungkookta jimin gibi inlemiş ve jiminin altında kıvranımıştı.
jimin jungkookun kendisine yaptıklarını ona yapıyordu.
Jimin yavaş yavaş aşağıya inmiş ve jungkook kasıklarına kadar emip ısırmıştı.
Jimin jungkook dan ayrılmış ve jungkook'un paltolonunu çıkarmıştı.
Jimin yeniden jungkook'un üzerine eğilmiş aletinin ucuna minik bir öpücük kondurmuştu.
Jungkook derince inlemiş ve kendini jiminin ağzına itmişti jimin geri çekilmiş ve jungkook'un kalçalarına çok sert bir şaplak atmıştı.
Jungkook zevkle inlemiş daha fazlası için jimini kışkırtmıştı.
Jimin az önceki gibi çok sert şaplaklar atmıştı bu bir kaç kez tekrarlanmıştı.
Jungkookun kalçası kıpkırmızı olmuştu jiminin parmaklarının izi tamamen kalçasına kazınmış gibiydi.
Jungkooksa bundan aşırı zevk alıyordu.
Jimin eğilmiş bu kez deliğini yalamıştı.
Jungkook yeniden inlemiş ve bacaklarını iyice açarak jiminin rahatça kendisine istediğini yapmasına izin vermişti.
Jimin jungkookun deliğini yalıyor büzüşmüş deriyi ısırarak jungkook'u altında iyice kıvrandırıyordu.
Jimin dilini dar deliğe göndermişti yavaş yavaş yalıyordu.
Jimin geri çekilmiş ve jungkooka bakmıştı.
Jungkook saçları terden ıslanmış bir şekilde alnına yapışmıştı dudakları ısırılmaktan kızarmıştı gözleri bayık bakıyordu aldığı zevkten yüzü ve boynu kıpkırmızı olmuştu.
Jimin jungkook'un bu hâline daha çok azmış ve jungkook'un ısırılmaktan kızarmış dudaklarına atılmıştı.
Jungkookta jimine sertçe karşılık vermişti.
Diğer taraftan jimin jungkooka hiç bir uyarıda bulunmadan kuru bir şekilde sertçe içine girmişti.
Jungkook alt tarafındaki acıyla çığlık atmıştı aynı zamanda gözlerinden yaşlar akıyordu.
Jimin geri çekilmiş ve yeniden jungkook'un yüzüne bakmıştı.
Jungkook'un alışmasını beklemeden yavaşça içinden çıkmış ve çok sert bir şekilde içine yeniden girmişti.
Jungkook acıyla çığlık atıyordu ama jimini durdurmak için hiç bir şey yapmıyordu çünkü jungkook'un arsız tarafı jiminin kendisine daha sert davranmasını hiç acımamasını istiyordu.
Jimin jungkooku iyice süzmüş iyi olduğundan emin olduktan sonra içinde daha sert vuruşlar yapmaya başlamıştı.
Jimin jungkook'un arsız tarafının daha ne kadarına dayanacağını bilmek istiyordu bu yüzden hızını daha da arttırdı.
Jungkook artık nefes alamıyordu ama arsız tarafı doymak bilmiyordu saha fazlasını istiyordu jiminin daha sert olmasını istiyordu.
"Da-da-daha ahhhmmm sert"
Jungkook zorla konuşmuştu.
Jimin artık vahşi bir hayvan gibi sikiyordu jungkook'u
Yatak ikisinin hızıyla ileri geri gidiyordu ama bu ikisininde umrunda değildi.
Jungkook daha fazla dayanamamış ve jimin göğsüne ve kendi karnına boşalmıştı.
Jiminse aynı tenpoyla jungkook'u sikmeye devam ediyordu.
Jungkook'un inlemekten ve çığlık atmaktan boğazı ağrımıştı.
Jimin bor kaç gel gitten sonra kendini jungkookun derinlerine bırakmıştı.
Kendiside jungkookun içinden çıkmadan üstüne uzanmıştı.
Ağırlığını jungkooka vermiyordu bir kaç saniye öyle kaldıktan sonra jimin hala jungkook'un içindeyken yerlerini değiştirmişti şimdi jungkook jiminin üzerinde uzanıyordu.
Jungkook kendisine geldiğinde konuşmaya başlamıştı.
"Bu...bu çok güzeldi"
Jimin jungkook'un söylediğiyle gülmüştü ama sonra jungkook'un yeniden konuşmasıyla ağzı açık kalmıştı.
"Hadi yeniden sevişelim"
____________
Merhaba
Nasılsınız bölüm nasıldı
Evet kookie çok ama çok arsız bir bebek jiminie nin bebeği
Noramelani
Bu bölüm senin için desteğin için teşekkür ederim bebeğim ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya/jikook
FanficTAMAMLANDI jimin "bay jeon ben mafyayım bebek bakıcısı değil" jeon "jimin senden başka güvenecek kimse yok istediyin her şeyi sana veririm lütfen ona destek ol ben öldükten sonra yalnız kalmasını istemiyorum helede bu kadar çok düşmanlarım varken" j...