bölüm 28. baba

33 7 9
                                    

Yazar

Jimin orada ne kadar işkence gördüğünü bilmiyordu bildiği tek şey bebeğinin zarar görmemesiydi bunun için herşeyi yapa bilirdi.

Jimin planının işe yarayacağını düşünüyordu plan çok basitti arkadaşları onlara yardım edecekti.

Fakat şans ondan yana değildi sanki jimin ve jungkook'u kaçıran kişi onların planlarından haberdarmış gibi arkadaşlarınıda kaçırmıştı.

Bu nasıl mümkün ola biliyordu?

Nasıl bu adamlar elini kolunu sallayarak evlerine girip onları kaçıra biliyordu?

Jiminin kafası karışıktı ama arkadaşlarının kaçırıldığını öğrendikten sonra karmakarışık olmuştu her şey.

Jimin ne düşünmesi gerektiğini bilmiyordu ne yapmalıydı? Buradan kurtula bileceklermiydi?  Yada kendisini geçti eşi ve arkadaşlarına zarar gelir miydi?

Jimin şuan çok korkuyordu bu korku asla kendisi için değildi öleceğini bilse gram korku hissetmezdi.

Ama bu başka bir şeydi bu ailem dediği insanlarında hayatlarının tehlikede olduğu anlamına gelmiyordu.

Jiminin kafası o kadar meşguldü ki jungkook'un onu korkuyla kaç kez çağırdığını bile fark etmedi.

"Jimin!" Jungkook sesini biraz yükselterek onu kendisine getirdi Jimin eşine baktı bebeğinin gözlerinin içindeki korkuyu gördüğünde içi burktu.

Bu bakışları görmektense ölmeği yeğlerdi.

Ama işte buradaydılar jungkook korku dolu gözleriyle kocasına bakıyordu.

Jimin kendini toparlayıp zorlukla eşine sorun olmadığını buradan kurtulacaklarını her şeyin eskisinden daha iyi olacağını söyledi.

Jungkook kocasına güveniyordu kocası ona asla yalan söylemezdi.

Diğer taraftan her kes aynı jimin gibi nasıl böyle kolaylıkla kaçırıldıklarını düşünüyorlardı.

Ama sonuç sıfır.

Herşey çok güzel ilerliyorken bir anda bok yoluna ilerliyordu.

Ne yapacaklardı şimdi onları kim kaçırmıştı?

Bu boktan olaydan nasıl kurtulacaklardı?

Onlara kim yardım edecekti?

Jiminin artık düşünmekten beyni yanacaktı.

Neredeyse yarım saat sonra kapı açıldı herkes dikkatle kapıya bakmışlardı kimin geldiğini görmek için.

Adam bir kaç adım öne çıkmıştı şimdi herkes adamı net göre biliyordu fakat gördükleri bedenle şoka girmişlerdi.

Jimin ağzını açmış konuşmak istemişti anlamıyordu bu ne demekti?

Jimin artık bayılmak üzereydi.

Jimin bilincini kaybetmek üzereyken söylediği tek şey "baba" olmuştu.

Sonrası karanlıktı.

______________

Merhaba nasılsınız

Umarım beğenirsiniz

Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?

Neden bu saatte bölüm attığımı sorgulamayın 😂😂

mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin