Merhaba ben geldim biraz düşündüm fice devam etmelimiyim diye bilemiyorum zaten bu bölümler hazırdı taslaktaki bölümleri paylasiyorum uzun süredir yb yazmıyorum açıkçası ne olacağını bilmiyorum.
Neyse size keyifli okumalar.
_________________________Jimin
Dudaklarını bırakmak istemiyordum kiraz dudaklar onu gördüğümden beridir ilgimi çekiyordu.
Ne yapa bilirim çok tatlıydı.
Hâlâ öpüşmeye devam ederken onu kucağıma almış yatağa adımlamıştım onu yatağa yatırmış üzerine çıkmıştım.
Ellerim her yerindeydi belinde baldırlarında ve tabiki pamuk kadar yumuşak olan kalçalarında.
Kalçalarını sıkınca dudaklarıma doğru inlemişti bu yüzden dudaklarımız ayrılmıştı hiç hız kesmedem bu kez boynuna ilerlemiştim.
Boynunu yalayıp ısırıyor ardından öpüyordum cildi çok hassastı şimdiden kızarmıştı.
Onu biraz daha öpmüş ardından köprücük kemiğinden çenesine kadar yalamıştım sesli hir şekilde inlemişti
Bu sırıtmama sebeb olmuştu kafamı kaldırıp onun baygın bakan bakışlarını gördüğümde sırıtmam dahada büyümüştü.
Eğilip burnunu öpmüştüm oda kıkırdamıştı. Onun tatlı kıkırtısını duymak benimde gülümsememe sebeb olmuştu.
Kollarını boynuma sarmış beni kendine çekip sarılmıştı.
Boynuma sarılıyken onuda kendimle birlikde kaldırmış belinden tutarak kendime daha çok çekmiştim.
Belindeki kollarımla onu iyice sarmış ardından yatağa ikimizide düz bir şekilde uzatmıştım.
Onu kollarım arasına hapsetmem hoşuna gitmiş olacak ki benden uzaklaşmak yerine daha çok sokuluyordu.
Ellerim t-shirt'ünün içine kaymış belini nazikçe okşamıştım. Mırıldanıp uykuya dalmıştı.
Çikolataları çoktan unutmuştu
Park jimin etkisi bu haha
Bende gözlerimi kapatmış uykuya dalmıştım.
Uyandığımda İlk önce jungkooka bakmıştım yatakta oturmuş ona aldığım çikolataları yiyordu.
Bambi gözleri kocamandı buda çikolatayı ne kadar çok beğendiğini gösteriyordu. Hava hala karanlıktı
Benim uyandığımı fark etmemişti çikolatayı yemeyi bitirmiş yataktan kalkmış çöpü atmış yanıma gelmişti.
Uyuyor numarası yapmıştım ne yapacağını merak ediyordum.
Yatakta bana dönük bi şekilde yatmıştı daha sonra bana iyice yaklaşmış yanağıma sonra dudaklarıma öpücük kondurmuştu.
Daha sonra kollarımı aralamış arasına girmişti.Bende ona daha sıkı sarılmıştım "üşüyorum" diye mız mızlanmıştı.
O kadar tatlıydı ki ölüp bitiyordum onun bu haline.
"Çok mu üşüyorsun?" Hırıltılı sesimle konuştuğumda kafasını kaldırmış bana bakmıştı.
Hmhm diye beni onaylamıştı.
Yatakta diklenmiş ona bakmıştım anlamsızca bana bakmıştı yorganı kaldırmış altında ona yaklaşmıştım bacaklarını iki yana ayırmış arasına girmiştim.
Gözleri kocaman açılmıştı kıkırdayıp bacaklarının arasında üzerine uzanmışdım yüzümü boynuna gömmüştüm.
Üzerimizide iyice örtmüş iyice ona sokulmuştum oda bana sarılmış birlikde yeniden uykuya dalmıştık.
Sabah uyandığımda hala aynı pozisyondaydık jungkooka baktım sıcaktan terlemişti kıpırdamadım yeniden üzerine uzandım.
Şuan terliydi kalkarsam üşürdü bu yüzden o uyanıncaya kadar böyle yatmağa devam edeceğiz.
Zaten çok geçmeden jungkook da uyanmıştı bana bakmış gülümsemişti.
Bana karşı değişen tavırlarından biride artık herşeye utanıp kızarmıyordu.
Onda fark ettiğim bir başka şeyse masum, tatlı, utangaç, kişiliğinin altında yatan bambaşka bir kişiliği daha vardı
Fakat en baskın kişiliği tatlı olandı.
O kişiliğini gün yüzüne çıkaracağım elbet sadece biraz zamana ihtiyacım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya/jikook
FanfictionTAMAMLANDI jimin "bay jeon ben mafyayım bebek bakıcısı değil" jeon "jimin senden başka güvenecek kimse yok istediyin her şeyi sana veririm lütfen ona destek ol ben öldükten sonra yalnız kalmasını istemiyorum helede bu kadar çok düşmanlarım varken" j...