Yazar
Jimin bir anda jungkook'un üstüne çıkmıştı bir birlerinin gözlerine derince bakıyorlardı.
İkiside bir birini istiyordu.
Ki zaten beklemeye değer birşey yoktu onlar artık bir birinidi.
Jimin öne atılarak jungkook'un dudaklarına yapışmıştı öyle sert emiyordu ki kiraz dudakları.
Çok tatlıydı.... Çok güzeldi jungkook'un dudakları mükemmeldi.
Onu tanımlayacak hiç birşey yoktu.
Jimin şimdiye kadar bir sürü kişiyle birlikde olmuştu ama şimdiye kadar kimseyle öpüşmemişti.
Jimin onlarla sevgiyle sevişmemişti.
Öpüşmek ve sevişmek onun için aşkı temsil ediyordu.
Jimin şimdiye kadar sadece vahşi bir şekilde kendini tatmin etmişti.
Öpüştüğü ilk ve tek kişi jungkookdu ve jimine sorarsanız bundan zerre pişman değildi.
Öpüşme devam ederken jimin elini jungkookun kalçalarında geziniyor du eli oradan baldırlarına ve beline gidiyor tüm vücudunu okşuyor dudaklarını bir saniye olsun kiraz dudaklardan ayırmıyordu.
Jungkook nefesi yetmediği için jiminden ayrıldığında jimin nefes almayı umursamamış ve jungkook'un dudaklarından ısırarak çenesine oradan boynuna doğru yol almıştı.
Boynuna geldiğinde boynunu yavaş yavaş emmişti.
Daha sonra emdiği yerleri ısırmış ardından öpücük kondurmuştu.
Jungkooktan sadece minik bi mırıltı duyduğunda sinirlenmiş önce ona bakmıştı.
Jungkook inlememek için dudaklarını ısırıyordu.
Jimin bu görüntü karşısında sinirlenmiş ve jungkook'un çenesine elini yerleştirmişti.
Başparmağıyla dudaklarını dişlerinden kurtarmış ve jungkook'un üzerine eğilmişti.
Jungkook ona anlamaz bir şekilde bakarken jimin bi anda hızla jungkook'un dudaklarına atılmış ve öyle sert ısırmıştı ki jungkook acıyla neredeyse çığlık atmak üzereydi.
Jimin ağzına metalik bir tat gelince geri çekilmişti jungkook ağzını açıp bir seyler söylemek üzereydi ama jiminin tamamen kararmış bakışları karşısında suspus olmuştu.
"Sakın bir daha inlemelerini tutma aynı zamanda o dudaklar benim onları yalnız ben ısıra bilirim.. anladın mı beni?"
Jungkook hızla kafası ile onaylamıştı jimini
Şu an jimini kızdırmak istemiyordu bu onların ilk gecesiydi.
"Üzgünüm" konuşmak her ne kadar canını acıtsada jimin ondan bir cevap bekliyor gibiydi.
Jimin sırıtmış ve eğilip boynuna işkence etmeye devam etmişti.
Jimin jungkookun üstündekiler den kurtulmuştu sıra kendisine gelmişti.
Jimin normalde jungkookla uğraşırdı ama şu an bunu düşünemeyecek kadar jungkook'u istiyordu.
Bunu daha sonrada yapa bilirdi.
Şu an jungkook'un en derinlerinde olmak istiyordu.
Kendinide tamamen çıplak bırakmıştı.
Jimin jungkook'un gözlerine baktığında onun aletine bakıp yutgunduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya/jikook
FanficTAMAMLANDI jimin "bay jeon ben mafyayım bebek bakıcısı değil" jeon "jimin senden başka güvenecek kimse yok istediyin her şeyi sana veririm lütfen ona destek ol ben öldükten sonra yalnız kalmasını istemiyorum helede bu kadar çok düşmanlarım varken" j...