bölüm 7. yeni ev

70 9 6
                                    

Biliyorum yorum sınırı koymuştum ama kimse yorum yapmadı bende taslaktaki bölümlerden atayım dedim.

Artık eskisi gibi bölüm yazmak gelmiyor içimden kafamda bir sürü fikir var ama bilmiyorum yazmak istemiyor gibiyim.

Oysaki bu fice baslarken ve oy yapıldığını gördüğümde o kadar çok sevinmiştim ki... Neyse.

Keyifli okumalar


Jimin

Evime vardığımızda arabayı park etmiş ve birlikde arabadan inmiştik.

O öylece etrafı izlerken bende onun yan profilini izliyordum bir anda kafasını bana çevirmiş ve onu izlediğimi görünce utanıp kafasını etmişdi.

Kaşlarımı çatıp elimi çenesinin altına yerleştirmiş ve kafasını yerden kaldırmıştım.

"Sakın başını eğme" dediğimle bi süre beni izlemişti "artık benim evimdesin ve ben senin kafanı eğmeni istemiyorum tamam mı" kafasıyla onaylamıştı.

"Hadi eve girelim"

Elinden tutmuş kendimle birlikde onuda evime sürüklemiştim. Evimize

Kapının önündeki koruma kapıyı açmış bizim eve girmemizi beklemişti

"Hvang arabadan valizi al ve benim odama koy" sert sesimle konuşmuştum. Zaten yalnızca yanımdaki bebeğe sesimi yükseltemiyordum.

Zaten ben konuşunca gerilmişti. Bu konuyla ilgili birşey dememiştim.

Hvang "Hemen efendim" diyip gitmişti.

Bebeğimle içeriye girmiş ardından odama çıkmıştık.

Odama girip onu yatağa oturttum çok yorgun görünüyordu tabi yorulacaktı sabahdan beri ağlıyordu üstelik yorgun düşüp uyuduğunda da kâbus görmüş daha kötü olmuştu.

Bir kaç dakika sonra Hvang elinde valizle gelmiş kapıyı tıklatmıştı.

Kapıyı açıp Hvang'ın elinden valizi almıştım.

Valizi yatağın üstüne bırakıp açmış bebeğime rahat olduğunu düşündüğüm bir pijama takımı çıkarmıştım.

Oysa sakince ses çıkarmadan benim ne yaptığımı izliyordu.

Gülümsemiş ardından eğilip alnına bir öpücük kondurmuştum.

Çok tatlıydı saniyesinde kızarmıştı.

"Üzerini değişe bilecekmisin? Eğer istersen ve tabi rahatsız olmassan üzerini ben değiştire bilirim?" Dedim

Bana o kadar masum bakıyordu ki onunla konuşurken ses tonum benden beklenmeyecek kadar nazik ve sevgi dolu çıkıyordu.

Sadece "yo-rgunum" demişti.

Mesajı almış yanına gitmiştim t-shirt'ünü eteğinden tutmuş yukarıya çekmiştim kollarını kaldırmış çıkarmama yardım etmişti.

Vücuduna bakmıyordum daha yeni gelmiştik ve beni sadece bir kaç saattir tanıyordu bu yüzden onu rahatsız etmek istemiyordum.

Ne kadar gülünç değilmi benim gibi kaba saba bir adamın bu kadar nazik düşünmesi işte jungkook'un benim üstündeki etkisi buydu.

Yapacak birşey yoktu yinede daha saatlerdir tanıdığım biri için çok farklı birine dönüşmüştüm.

Bunu daha fazla düşünmemiş altındaki paltalonunuda çıkarmıştım.

Daha sonra yatağa koyduğum pijamaları giydirmiştim.

O kadar tatlıydı ki

Yatakta ki valizi kaldırmış yere bırakmıştım sonra bebeğimin yanına gidip eljni kavradım ve onu ayağa kaldırdım.

Sonra yatak örtüsünü açtım ve onun yatmasını sağladım. Bana gülümsemiş ve teşekkür etmişti.

"Bana teşekkür etme" demiştim büyülenmiş bir şekilde bana öylece bakarken eğilmiş ve onun burnunu öpmüştüm.

"Hadi biraz uyu bu gün çok yoruldun"
Kafasını tamam anlamında sallamış sonra bana bakmıştı bakışlarından benden bişey isteyeceğini anlamıştım ama yinede o söyleyene birşey söylememiştim.

"Se-sen uyumayacak mısın?" Meraklı sorusuyla birlikde bende onu soruyla cevaplamıştım.

"Seninle uyumamı mı istiyorsun?" Benim sorumla biraz beklemiş ardından kafasını sallamıştı.

Gülümsedim ve yatağın diğer tarafına geçtim ve yatağa yattım.

Kollarımı açtım ve bana ilgiyle bakan minik adamı kollarım arasına aldım

Bana sokulmuştu tıpkı kedi gibi o kadar tatlıydı ki onu her türlü sevesim var. Çok tatlıydı



--------------------

Bölüm nasıldı

Fikirlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın

mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin