bölüm 13. (M)inik dokunuşlar

81 8 10
                                    



Jimin

"Günaydın güzellik" dedim oda gülümseyerek "günaydın" demişti.

"Terlemişsin yıkanman gerek hadi kalk"

"İstemiyorum" sızlanırcasına konuşmasıyla çatık kaşlarımla ona baktım.

"Kalk ayağa jungkook terlisin hastalanırsın"

"Ama....Ama uykum var lütfen~ uyumak istiyorum"

"Kalkmassan sana ben duş aldıracağım bakarsın birlikde yıkanırız ne dersin?" Sırıtmıştım.

Her şeyi beklerdim ama kollarını açıp bana izin vermesini asla  beklemezdim. Şaşırmıştım

Bu halime kahkaha atmıştı.

Yorganı üzerimizden atmış onu kucağıma almıştım birlikde banyoya gitmiştik.

O beni banyo tezgahında oturmuş beklerken bende küveti hazırlıyordum.

Suyu hazırladıktan sonra gitmiş ve jungkook'un kiyafetlerini çıkarmaya başlamıştım.

Onu tamamen soyduktan sonra yeniden kucağıma almış küvete oturtmuştum.

Tam geri çekilecekken kolumu tutmuş ve "sende gel lütfen" demişti kısık sesiyle. ona karşı koyamamış bende üstümü çıkarmış küvete arkasına yerleşmiştim.

Onu kucağıma oturtmuş sırtını göğsüme yaslamıştım.

"Hani bana demiştin ya baban seni bana emanet etti bende senin benimle evlenmeni istiyorum diye?"

"Evet?"

"Neden benimle evlenmek istedin hemde daha tanıştığımız gün?"

"Ne varmış bunda?"

"Yalnış anlama ama sen mafyasın yani ne bileyim ilk gördüğün ve beğendiğin herkese evlenme teklifi mi yapıyorsun?  Yani zaten istediğin her kesi altına alabilirsin zaten herkes altına yatmak için can atıyor dur" Biraz kızgın bir tonda söylemişti.

Gülümsemiştim ama o arkası bana dönük olduğundan görmemişti.

"Jungkook ben senin masumluğuna savunmasızlığına ve her kes gibi olmayışına aşık oldum tabi en büyük etkenlerden biride senin tatlılığın... Bağımlılık yaptın bende... Her neyse öyle işte."

"Peki ya neredeyse iki haftadır buradayım neden evlenmiyoruz peki?"

"Sen kendini hazır hissettiyinde evleneceğiz bebeğim"

"Ben... hazırım tamamen senin olmak istiyorum" jungkook kucağımda bedenini bana çevirmiş ve yüzü bana dönük bir şekilde kucağıma oturmuştu.

Ellerim beline gitmiş bel boşluğunu okşamıştım oradan kalçalarına inmiştim.

"Sen zaten benimsin bebeğim" demiştim kalçalarını okşarken.

Yüzünü boynuma gömmüş "o zaman seviş benimle"

Şaşırmıştım ama kısa sürmüştü onun çift kişilikli olduğunu söylemiştim ve ne yalan söyleyeyim her hâlini ayrı seviyorum hehe

"Benimle bu kadar çok mu birlikde olmak istiyorsun?" "Evet" kararlı sesiyle sırıtmıştım.

Hmm diye mırıldanmış elimin birini kalça arasına göndermiştim.

İşaret parmağımla deliğinin etrafında yuvarlak çizerken mırıldanmış ve bana daha çok sokulmuştu.

Şuan çok tatlıydı ama söylediği şeyler onun hiçte masum olduğunu göstermiyordu.

İşaret parmağımı içine kaydırmıştım.

İnlemişti parmağımla gel git yaparken yumuşak iniltilerini bana bahşediyordu.

Birkaç gel gitten sonra tırnağımla duvarlarını çizmeğe başlamıştım vücudu anında kasılmış ve parmağımın içinden çıkması için kucağımdan kalkmaya çalışmıştı.

Diğer elimle izin vermemiş onu kucağıma daha çok bastırmıştım.

Parmağımla hala duvarlarını çizerken acıyla inliyor durmamı söylüyordu. Onu dinlememiş bir süre buna devam etmiştim.

Bir süre sonra zevkle inlemeye ve daha fazlasını istemete başlamıştı.

Parmağımı içinden çıkarmış ve "bebeğim bizim sexs anlayışımız çok farklı canını yakmak istemiyorum" Sesim sakindi onu üzmek istemiyordum.

Burnunu çektiğini duyduğumda onun omuzlarından tutmuş bedenini bedenimden ayırmıştım.

Ellerimi bu kez yanaklarına koymuş ve "bak bebeğim ben seni üzmek yada canını yakmak istemiyorum fakat söylediğim gibi sexs anlayışımız farklı ayrıca sana iyi davranmam yada nazik davranmam yataktada öyle davranacağım anlamına gelmez"

"Senden nazik davranmanı isteyen olmadı ki" söyledikleri ile şaşırmıştım ama bunu belli etmedim.

"Tamam o halde merak etme zamanı geldiğinde benden kurtulamayacaksın o zaman yataktan kalkamayacak hale getireceğim seni"

Gözlerindeki yıldızlarla bana bakıyordu şimdi sırıtmış eğilip güzel dudaklarına öpücük kondurmuştum

Öpüşmeye başladığımızda yine işaret parmağımı içine yollamıştım vücudu kasılmıştı ama içinde gel git yaptığımda kendini kasmayı bırakmış bana iyice sokulup öpüşmeye devam etmişti.

Öpüşmeye dillerimizde karışmıştı buna eşdeğer orta parmağımı işaret parmağımın yanına yollamıştım.

Zevkle inlemiş bana daha çok sokulmuştu.

Neredeyse 15 dakika boyunca onunla öpüşmüştük aynı zamanda üçüncü parmağımda diğerlerinin yanına yollamış 15 dakika boyunca onu parmaklamıştım.

Parmaklarımla içeride makas haraketleri yapıyor sonrada prostatına işkence ediyordum.

Sonunda boşaldığında onu kucağıma almış ikimizide yıkamıştım.

Önce ona bornoz giydirmiştim daha sonra bende belime bir havlu sarmış onu yeniden kucağıma almıştım.

Söylediği gibi neredeyse iki haftadır burda benimleydi fakat sadece geldiği ilk zamanlar dışında şuan neredeyse tüm gün kucağımadaydı onu kucağımda taşımayı seviyordum.

Çok tatlıydı.

















mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin