bölüm 17. benim

44 6 2
                                    


Yazar



Jungkook'un hıçkırıkları dahada artmıştı.

Jimin bununla birlikte kendine gelmiş ve "bana bak" demişti.

Jungkook daha çok jiminin boynuna sokulmuş ve ona daha sıkı sarılmıştı.

"Beni b-bırak-ma lütfen ji-minn"

Jungkook artık çok kötüydü.

"Bana bak yavru seni bırakmayacağım sen benimsin. Anladın mı beni"

Jungkook daha çok jimine sokulmuş ve beni bırakma diye sayıklamaya başlamıştı.

Jimin onu zorla kendisinden ayırmış ve "seni bırakmayacağım duydun mu beni sen BENİMSİN bebeğimizin olmasını istiyorum düşünsene ikimizden bir parça nasıl seni ve gelicekdeki bebeğimizi istemediğimi düşünürsün" jimin sert ve aynı zamanda kararlı bir sesle bunları söylemişti.

Jungkook artık eskisinden daha sakindi.

"Beni bırakmayacaksın?"

"Hayır"

"benden iğrenmedin?"

"Asla"

"beni hala seviyorsun?"

"Hemde çok"

"Bir bebek istiyorsun?"

"Seninle bir bebeğimiz olsun istiyorum"

Jiminin söyledikleriyle bu sefer mutluluktan ağlamak üzereydi ama jimin buna izin vermemişti.

"Ağlama kıyamam ben sana tek göz yaşına kurban olurum ben senin"

Jimin hem konuşuyor hemde jungkook'un saçlarını yanaklarını kısacası tüm yüzüne öpücük konduruyordu.

Dağılmış saçlarıyla ağlamaktan kızarmış burnu ve yanaklarıyla hala nem olan gözleriyle -bu arada bambi gözlerindeki yıldızları unutmamak gerek- o kadar tatlıydı ki onun bebeği.

Jimin jungkook için ölürdü.

Hiç düşünmeden canını feda ederdi.

Jimin için jungkook bambaşka bir şeydi onun yeri asla dolmazdı jimin jungkook dışında kimseye bu kadar nazik davranmamıştı.

Jimin aslında bambaşka bir kişiliğe sahipti fakat jungkook'un yanında olduğu zaman asla o kişiliğini ortaya çıkaramıyordu.

Jungkook o ne yapmıştı?

Bunun cevabını jimin bilmiyordu.

Tek bildiği Jungkook için her şeyi yapacağıydı.

Canını istese gözünü kırpmadan verirdi.

Ona nasıl bu kadar çabuk bağlandığını bilmiyordu ama o gerçekden sevdiğini ve değer verdiğini hissediyordu.

"Benimle sevişicekmisin?"





_________________________

Merhaba nasılsınız aşklarım?

Bölüm nasıldı?

Lütfen fic hakkında düşüncelerinizi benimle paylaşın

mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin