Yazar
"Çok doyumsuzsun bebeğim" demişti Jimin.
"Biliyorum ama yeniden sevişmek istiyorum hadi kocacığım sik beni"
Jungkook kendisini sikmesi için jimini kışkırtıyordu.
Jimin buna kanmamış ve jungkook'un kalçasına şaplak atarak kesin bir dille "hayır" demişti.
"Ama... Ama jiminn~"
Jungkook dudaklarını büzerek bir kez daha şansını denedi ama jimin uyarı dolu sesiyle "jungkook" deyince somurtmuş ve jiminin kucağından kalkmıştı.
Jungkook üst gövdesini jiminin üzerinden kaldırıp oturur pozisyona geldiğinde ikisininde bakışları alt taraflarına kaymıştı.
Jungkook dudaklarını daha çok büzerek kocasına bakmıştı.
Jimin bebeğinin büzülü dudaklarına bakmış ve oda oturur pozisyona gelmiş ve ellerini jungkook'un beline sararak büzülü dudaklara öpücük kondurup geri çekildiğinde jungkook'un hala dudaklarını büzdüğünü görünce bu kez jungkook'un dudaklarına ardarda bir sürü öpücük kondurmuştu.
Jungkook kıkırdamış ve jimine karşılık vermeye çalışmıştı.
Jimin jungkook'u kucağına almış ve ayağa kalkmıştı.
Jungkook kucağındayken yavaşça içinden çıkmıştı.
Jungkook bunu hissedince kafasını yana yatırmış ve jiminin kendisini öpmesine izin vermemişti.
"Moralimi iyice bozdun"
Jungkook tatlı tatlı konuşunca jimin kıkırdamış ve eğilip jungkook'un açıkta kalan boynunu öpmüştü.
Jungkook jimine tepki vermesede dudaklarında mutlu bir gülümseme oluşmuştu.
Birlikte duş almış ardından kahvaltı hazırlayarak yemişlerdi.
"Kocacım film izleyelim mi?"
Jimin kimdi ki karşısında kendisine şirinlik yaparak film izlemek istediğini söyleyen eşine karşı gelsin.
Jimin gülümsemiş ve tamam anlamında başını sallamıştı.
"Bebeğim filmi sen seç bende atıştırmalıkları getireyim özel olarak istediğin bir şey varmı"
"Hayır aşkım"
Jimin bu hitap şeklini ilk kez duyuyordu jungkookun ağzından gülümsemiş ve "tamam aşkım" demiş arkasını dönmüş sırıtarak mutfağa gitmişti.
Ama arkasında minik bir şeytan bıraktığının farkında değildi.
Jungkook filmi seçmiş ve kanepeye oturmuş jimini bekliyordu jiminde elinde atıştırmalıklarla geldiğinde jungkook'un yanına oturmuş ve filmi başlatmışlardı.
Jungkook jimine iyice sokulmuş jimin onu kollarıyla sararken oda jiminin göğsüne sokulmuş başını boyun girintisine sokarak çaktırmadan jimine bakıyordu.
Filmin ilerleyen zamanlarında erotik sahne çıkmasıyla jungkook sırıtmış ve jiminin belindeki elini almış ve eşofmanının altına sokarak deliğine getirmişti.
Diğer taraftan bacağının birini kanepeye koyarak kendisine çekmişti.
Jungkook hiç vakit kaybetmeden jiminin ve kendisinin bir parmağını içine sokmuştu.
İnleyip kafasını jiminin boynuna iyice yakınlaştırmış ve jiminin boynunu yalamaya başlamıştı.
Jimin tepkisizce filmi izliyordu.
Jungkook sinirlenmiş ve diğer elini jiminin sikine atmış ve sertçe sıkmıştı.
Jimin gözlerindeki ateşle jungkooka bakmış ve jungkook'un ürkmesine sebep olmuştu.
Jungkook anlamsızca jimine bakmış ve "sorun ne?" Demişti.
"Jungkook sevişmek isteseydim en başından sen yataktayken sevişirdim"
"Jimi-"
"Jungkook"
Jiminin uyarı dolu sesiyle daha fazla üstelememiş ikisininde elini eşofmanından çıkarmış ve koltuktan kalkarak banyoya gitmişti.
Jungkook'un gözleri dolmuştu.
Ne olmuştu ki şimdi zaten üç gündür hiç acımadan beni siken o değil miydi? Jimin neden birden bire kendisine böyle çıkışmıştı.
Jungkook donuk bir ifadeyle banyodan çıktı karşıya baktığında jiminin duvara yaslanmış kendisine baktığını görmüştü.
"Jungkoo-"
"Sorun yok jimin beni sikmedin diye ağlayacak değilim seni zorladıysam yada istemediğin bir şey yaptıysam özür dilerim"
Jungkook hala aynı donuk yüzle monoton bir şekilde özür dilemiş arkasını dönerek odaya gitmişti.
Yatağa uzanmış ve telefonunu alarak sosyal medyaya girmiş kendice takılmıştı.
Ama aklı hala jimindeydi.
İçten içe jiminin artık kendisinden sıkıldığını düşünüyordu.
Bu onun canını yakmıştı.
Belkide çok yapışkandı belkide babasının söylediği gibi kimse onu sevmeyecekti belkide gerçektende sevilmeğe değer biri değildi?
Jimin jungkook'un yanına gelmişti tam konuşacakken telefonu çalmıştı sinirle nefes almış ve telefonu açmıştı.
"Ne var!" Sinirle adamı dinlemeye başlamıştı.
"Tamam geliyorum aptal herifler"
Jimin telefonunu kapatmış ve üzerini değiştirmişti.
Jungkook'un yanına gitmiş ve "işlerimi halledip hemen geleceğim bebeğim ve bu konuyu konuşacağız" demiş ve eğilip jungkook'un alnını öpmüştü.
Jungkook aynı ifadeyle sadece "tamam" demişti.
Jimin içinden kendide küfür ederek evden çıkmıştı jungkook'u kırdığını biliyordu.
Jungkook ne kadar arsız atılgan ve sert biri gibi gözükse de aslında çok kırılgandı.
Jungkook daha yeni kendisine açılmıştı yeniden eskisi gibi olmak istemiyordu jungkookla eskisi gibi olsa yine iyiydi ama tamamem içine kapanık olacaktı jungkook ve bunun suçlusu jimindi.
___________________
Merhaba nasılsınız
Bu bölüm çok saçmaydı farkındayım ama bu aralar ruh halim berbat ve bölüm yazmak istiyordum ama çıka çıka bu çıktı umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya/jikook
FanfictionTAMAMLANDI jimin "bay jeon ben mafyayım bebek bakıcısı değil" jeon "jimin senden başka güvenecek kimse yok istediyin her şeyi sana veririm lütfen ona destek ol ben öldükten sonra yalnız kalmasını istemiyorum helede bu kadar çok düşmanlarım varken" j...