bölüm 26. tatlı öpücükler

35 8 9
                                    


Yazar

Jungkook iç çamaşırı ve eteği giymiş saçlarını düzeltmiş dudaklarına parlatıcı sürmüş yatakta oturuyordu.
kocasının gelmesini bekliyordu biraz çok azıcık? Heyecanlıydı.

Jimin odaya gelmiş ve jungkook'u baştan ayağa süzmüştü eşi çok güzeldi melek gibiydi jimin jungkooka hiç masum bakmıyordu taki yüzüne bakana ve o taptığı bambi gözleri görene kadar.

Eşinin gözleri öyle güzeldi ki sanki galaksiyi içinde taşıyordu öyle ki jimin Jungkook'un gözlerine her baktığında sanki gök yüzüne bakıyordu eşi çok güzeldi.

Jimin jungkook'un yanına gitmiş iki elinide tutmuştu ikisinide öpmüş ve ardından ellerinden çekerek jungkook'u tamamen kendisine yaslamıştı.

Jungkook tatlı tatlı gülümsemiş ve eşine izin vermişti jimin Jungkook'un dudaklarına yapışmış ve yavaş yavaş öpmüştü canını yakmadan hiç bir şehvet hissi olmadan masum bebeğini saf duygularla öpüyordu bebeği o kadar güzeldi ki dudakları o kadar öpülesi ve mükemmeldi ki jimin aklını kaybedeceğini düşünüyordu.

İkili nefesiz kaldıklarında ayrıldılar jimin alnını jungkook'un alnına dayamıştı "çok güzelsin bu kadar günah içinde ne sevap işledimde tanrı seni bana verdi?" Jimin kendinden geçmiş bir şekilde konuşmuş ve bu kez Jungkook'un alnından öpmüştü daha sonra yanağına gelmiş dudaklarını yanağına bastırmış geri çekilmemişti.

Jungkook sarhoş olmuşcasına gülümsemiş ve gözlerini kapatmış kocasının dudaklarının hissinde kendini kaybetmişti.

Jimin geri çekilmeden dudaklarıyla yol çizmiş ve eşinin çenesine gelmişti oradanda öpmüş daha sonra diğer yanağına geçmiş ve oraya da aynını yapmıştı.

Jimin jungkook'un çenesini öpmüş daha sonra dudaklarının hemen altındaki beni jimin beni bir kaç kez öpmüş daha sonra yeniden çenesini öpmüş ve aşağıya inmişti.

Önce eşinin boynunu öpmüş daha sonra boynundaki bene öpücük kondurum emmişti küçük bir kızarıklık bırakmıştı.

Jungkook kocasının kollarında eriyordu kollarını jiminin boynuna dolamış kocası için boynunu tamemen açmış istediğini yapmasına izin vermişti.

Jimin onun bu haline gülümsemiş ve işine geri dönmüştü aynı şekilde tüm boynunu öpmüş biraz daha aşağıya inmiş köprücük kemiğine öpücüklerini dizmeye başlamıştı jungkook'un uykusu geliyordu jiminin dudakları jungkook'u sakinleştiriyordu.

Bu hiss mükemmeldi jimin Jungkook'un gömleğini çıkarmış daha sonra kucağına almış ve yavaşça yatağa yatırmıştı iki bacağının arasına girmiş ve iki taraftan baldırlarını canını yakmadan okşamıştı.

Aynı zamanda öpücüklere devam ediyordu jimin biraz daha aşağı inmiş ve göğüslerinede aynı ilgiyi gösterip karnına inmişti jungkook'un karnı biraz kaslı ve dümdüzdü jimin burada çocuklarının olma düşüncesiyle gülümsemişti.

Jungkook karnında jiminin gülümsediğini hissetmiş oda gülümsemişti jimin jungkook'un karnına yumuşak ve tatlı öpücüklerini kondurmuştu karnında çok oyalandığını düşünerek biraz daha aşağıya inmişti.

Jimin eteği kaldırmıştı gördüğü şeylerle dudağını sertçe ısırmıştı.

Jungkook dikkatle kocasını izliyordu eteği kaldırdıktan sonra değişen bakışları koyulaşan gözleri ve ısırdığı dudaklarıyla sırıtmıştı.

Jimin eğilmiş ve jungkook'un kasık bölgesini öpmüş daha aşağılara gitmişti kendisini zor tutuyordu ama yinede eşinin bütün vücudunu öpmek istiyordu.

Jimin jungkook'un iç çamaşırını çıkarmış erkekliğine de öpücük kondurmuş ve jungkook'u inletmişti jimin karşısında sertleşmiş erkekliğe bakmış ve sırıtmıştı.

Orada fazla oyalanmamış ve bu kez jungkook'un deliğini öpmüştü jungkook yeniden inlemişti jimin ard-arda birkaç kez deliğe öpücük kondurmuş daha sonra eşinin baldırlarına geçmişti.

Ağız sulandırıcı kaslı baldırlarını öperek aşağı inmiş ve dizini öperek dahada aşağı inmişti jimin jungkook'un ayak bileğine kadar öpmüş daha sonra jungkook'un arkasını dönmesini sağlamıştı.

Bu kez aşağıdan ayak bileklerinden yukarıya öpücüklerini dizmeye başlamıştı.

Jimin yine aynı yavaşlıkla bacaklarını öperek yukarıya çıkmış ağız sulandırıcı pamuk kadar yumuşak olan kalçalara gelmişti.

Jimin jungkook'un iki kalça yanağınıda öpmüş iki yana ayırarak kalça arasını yalamıştı Jungkook derince inlemiş kendisini kocasının ağzına itmişti.

Ama jimin geri çekilmiş ve kaldığı işe devam etmişti jimin jungkook'un sırtına gelmiş aynı yavaşlıkla sırtında öpmeye başlamıştı sırtından boynuna geçmiş ve oraya da öpücüklerini dizmişti.

Jimin yanakları kızarmış eşini yeniden çevirmiş üsten öylece eşine bakıyordu.

"Çok güzelsin"

Jungkook kıkırdamış ve "jimin küçük bi sorunumuz var" "ne?" "Sertleştim" Jungkook kocasına bakmış ve masumca konuşmuştu? Ah hayır hiç masum değil neyse.

Jimin sırıtmış ve aşağı inerek eşinin eteğini yeniden kaldırmış ve aletini bir anda ağzına almıştı jungkook derince inlemiş ve elini jiminin saçlarına götürmüş okşamaya başlamıştı.

Bu dakikalarca devam etmişti sonunda jungkook yakın olduğunu hissedince jimini sikinden ayırmak istemişti ama jimin ayrılmak yerine işine devam etmişti.

"Ji-jimin geliyorum"

Jungkook sonunda boşalmıştı jimin ağzındaki sıvıyı jungkook'un gözlerinin içine bakarak tutmuştu.

Jungkook bununla etkilenmiş ve dudaklarını dişleri arasına almıştı.

Jimin onun bu hâline kahkaha atmış ve ayağa kalkmıştı.

"Nereye gidiyorsun?" Jungkook şaşkınlıkla kocasına bakmıştı.

"Bebeğim senin sorunu hallettik ama benim büyük sorunumu halletmedik büyük sorunumu halledip geliyorum"jimin sırıtarak konuşmuş ve banyoya gitmişti.




_________

Merhaba nasılsınız

Bölüm nasıl

Okumadım yalnış varsa affola

❤️

mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin