Kapitel 23

2.2K 54 1
                                    

-Vanessas perspektiv-

Jag och Felix hade precis kollat klart på ett PLL avsnitt och låg nu bara o myste i sängen.

Jag låg på Felix arm och pillade med hans fingrar.

-Du? Frågade Felix efter en lång stunds tystnad.

-Mm. Mumlade jag tillbaka.

-Blev du sur när jag sa att vi inte var mer än vänner, där i vattnet.? Frågade Felix .

-Jag tyckte bara att det är konstigt eftersom vi bara några minuter tidigare var påväg att ligga med varandra och sen har du varit väldigt närgången och mysig. Började jag.

-jag trodde liksom att det var påväg att bli något mer än bara vänskap. Fortsatte jag.

-Men om du bara vill vara kompis så är det okej. Jag vill inte förlora dig helt nu. Var jag snabb med att rätta till.

-Kan du vända dig om? Frågade Felix försiktigt.

Jag vände mig om och mötte Felix vackra ögon.

-Du förstår, jag sa bara så för att jag var rädd för att du inte skulle tycka om mig på det sättet. Vi har ju ändå varit osams i sju år. Och jag tänkte att detta kanske bara var tillfälligt för dig. Började han.

-Vi slutar ju ändå 9an och sen börjar vi på olika skolor och då träffas man ju inte varje dag. Fortsatte han.

-Men jag vill gärna vara mer än kompis med dig. Men bara om du vill desamma. Avslutade han.

-Det är klart jag vill. Svarade jag och kände inte långt efter det hur två läppar pressades mot mina.

Jag tror vi båda log bakom kyssen.

-Jag vet inte om du har märkt det men jag har kollat in dig ganska länge innan vi åkte hit. Sa Felix när vi hade dragit ifrån.

-Har du? Frågade jag chockat.

-Jaa och sen hade jag bara tur att Ann parade ihop oss. Fortsatte han.

-Jaa det var verkligen tur. Svarade jag och pressade mina läppar mot hans.

Felix rullade upp på mig och våra läppar var fortfarande pressade mot varandra.

Han drog sin tung på min underläpp för inträde. Jag särade på läpparna och släppte in honom.

Hans ena hand kupade sig över mitt ena bröst och ett svagt stön lämnade min läppar och ett flin formade hans. Jag drog min hand längs hans mage och då han bara hade ett par mjukisbyxor och kallingar på sig så kände jag hans magrutor extra tydlig.

Vi rullade runt så att jag satt gränslat över honom. Jag gav honom en lätt kyss innan jag förflyttade mina läppar till hans hals. Jag hade tur och träffade hans svaga punkt med än gång.

Ett litet stön lämnade Felix mun.

-Haha det där gillar du va? Sa jag och gav honom ett sugmärke på samma ställe.

-Neemen vad händer här då? Hörde vi en röst säga.

Jag drog bort mina läppar och vände mig om och såg att Wille, Jesper, Max och Pelle stod innanför dörren.

-Hur kommer det sig att ni alltid kommer när det händer något roligt? Frågade Felix och gav ifrån sig en suck innan han satte sig upp med mig i knät.

-Haha hur kommer det sig att ni alltid ska ligga när vi kommer hit? Skrattade Max.

-Nae sånt där får ni sköta hemma istället. Skrattade Wille.

-Var Victor på lektionen? Frågade jag efter en stunds tystnad.

-Ja det var han. Svarade Pelle.

-Pratade ni med honom? Fortsatte jag.

-Nae men han kom fram till mig och sa att han ville prata med dig och då blev jag arg och sa åt honom att inte ens försöka titta på dig. För då får han med mig o göra. Förklarade Wille.

-Vadfan skulle han vilja säga till dig? Förlåt för att jag våldtog dig? Eller vaddå? Sa Felix upprört.

[Neemen lite mys igen. Med ändå inte :D haha det kommer:) hoppas ni tycker om det iaf:) ]

I TriedWhere stories live. Discover now