•Tisdag•
•Lite Dirty•
-Vanessas perspektiv-Jag öppnade sakta ögonen och fick syn på Felix fina avslappnade ansikte. Hans ögon var stängda och hans andetag var tunga. Jag låg nöjt o kollade på när Felix sov.
Efter en stund tröttnade jag på att bara kolla på honom så jag lyfte lite försiktigt på täcket och satte mig grenslat över honom. Jag lade mina händer på varda sida av hans ansikte och pressade försiktigt mina läppar mot hans.
Jag skulle precis dra ifrån när hans händer placerades bakom mitt huvud och tryckte mig närmre.
-Godmorgon min fina. Mumlade Felix och log.
-Godmorgon älsklig. Flinade jag.
-Vad ska vi göra idag då? Frågade Felix och vände ner blicken till min urringning som hade bildats på grund av att jag lutade mig framåt.
-Vi har tyvärr lektioner idag också. Suckade jag och lade mig ner över honom.
-Ohhh jag vill inte. Stönade Felix och lade sin ena hand på min rumpa.
-Jag vill bara ligga här och mysa med dig. Viskade han i mitt öra.
-Det vill jag också. Suckade jag och placerade en lätt puss på hans tydliga nyckelben.
-Men jag måste i vilket fall som helst duscha. Mumlade jag och reste mig motvilligt upp ur Felix famn.
Jag klev in i badrummet och drog av mig de två plaggen jag hade på mig. Det vill säga en t-shirt och ett par trosor.
Jag klev under den varma strålen och njöt av vattnet som fint smekte min kropp.
Plötsligt kände jag två armar som slingrade sig runt min mage. Jag vände mig om och mötte Felix nöjda flin.
Han lade sina händer på min rygg och tryckte mig närmre så att mina bröst pressades mot hans.
Han kollade nöjt ner på brösten som såg större ut och kollade sedan upp på mig med en upphetsad blick.
-Haha babe du hård. Viskade jag i Felix öra.
-Mmm undrar varför. Mumlade han tillbaka.
Han tryckte sedan upp mig mot duschväggen och kollade upphetsat på mig.
-Jag vill bara ha dig... Nu! Sa han.
-Ta mig då. Viskade jag utmanande och slickade mig runt läpparna.
Hans händer letade sig upp till mina bröst och masserade de långsamt. Långa stön lämnade mina läppar och ett flin landade på Felix läppar.
Felix bakade något steg och granskade mig från topp till tå.
-Du är så perfekt. Sa han och kollade nöjt på mig.
-Önskade jag kunde säga detsamma. Svarar jag och kollade missnöjt på hans kalsonger som han inte hade tagit av sig.
-Gör något åt det då. Sa han uppmanade och kollade nöjt på mig.
Jag tog steget fram till honom och satte min hand på hans bröst och lät handen glida längst hans blöta överkropp. Min hand fortsatte ner till kalsongerna och drog ivrigt ner dom.
-Ser till och med bättre ut än första gången. Viskade jag i hans öra och smekte honom försiktigt över ståndet.
-Hallå? Hörde vi en röst ropa på andra sidan dörren.
-Jag duschar kan du komma senare eller? Ropade Felix då han hörde att det var Max.
-Aa men vart är Vanessa? Ropade han tillbaka.
-Hon är hos Wille o Jesper. Svarade Felix.
-Nae för dom står ju förfan bredvid mig. Sa Max och skrattade.
[Heey! Så vad tycker ni? Kommentera:) ]
YOU ARE READING
I Tried
FanfictionJag heter Vanessa och går sista året i grundskolan. Det är bara två veckor kvar tills jag äntligen får sommarlov. Problemet är bara att det är en tradition att varje 9a ska åka på ett två veckors läger. Man kan väl säga att här börjar min berättels...