Kapitel 75

1.4K 43 9
                                    

-Vanessas perspektiv-

Klockan var nu några minuter i 6 och jag o Felix hade precis tagit på oss skorna och gått ut. Vi gick över den lilla häcken och fortsatte iväg mot Felix ytterdörr.

Felix öppnade dörren och ett "Hallå" hördes från Felix mun.

-Heej! Sa Cecilia som Felix mamma heter.

-Hej. Svarade jag och log försiktigt.

-Maten är klar om bara några minuter men ni kan väl sätta er så länge. Små skrattade Cecilia och försvann iväg till köket.

Felix tog min hand och drog iväg mig till matbordet. Matbordet stod i ett stort rum som även delade rum med ett vardagsrum. Rummet var inrett i vita färger medan bordet var mellan brunt trä.

-Dina föräldrar kom hem idag va? Frågade Magnus glatt som precis hade kommit in i rummet.

-Japp. Svarade jag och log. Jag vände sedan blicken till två små barn som kom springandes igenom vardagsrummet.

-Aa just det det där är Theo och Sonja. Sa Felix och pekade på barnen.

-Vem är det? Frågade Theo och kollade fundersamt på mig.

-Det är min flickvän. Svarade Felix och lät sin hand trassla in sig i min under bordet.

-Har ni pussats? Frågade Sonja och kollade intresserat på oss.

-Haha jaa det har vi. Skrattade Felix.

-Gör det då! Sade sedan Sonja.

Jag skrattade till och kollade på Felix och hade sin blick riktad på mina läppar. Hans ansikte närmade sig och plötsligt masserade han sina läppar lätt mot mina.

-Ohh kolla mamma vad söta de är. Hörde vi Felicia säga. Vi drog ifrån och jag kände hur mina kinder hettades till.

-Haha jaa visst är dom. Små skrattade Cecilia och log mot oss.

-Kom nu Theo o Sonja så är det mat. Fortsatte Cecilia och ställde fram en form med lasagne i.

-Du äter lasagne va? Frågade Magnus och kollade på mig.

-Jaarå. Det är faktiskt en av mina favorit maträtter. Svarade jag och tog en tugga av lasagnen.

-Felix perspektiv-

Middagen rullade på och jag tycker att Vanessa klickade bra med mamma o pappa.

-Vi går upp. Sa jag och drog med mig Vanessa till mitt rum. Jag stängde snabbt igen dörren och blicken fastnade snabbt på Vanessa.

Hennes näst in till perfekta kropp pryddes av en halv tajt vit t-Shirt, på benen hade hon ett par tajta svarta jeans och på hennes huvud hade hon en svart hatt.

-Fan vad snygg du är. Viskade jag i hennes öra efter att jag lätt tryckt upp henne mot väggen.

-Vad fan är inte du då? Viskade hon tillbaka medan hennes händer landade i mitt hår.

-Jag vill bara ta dig här o nu. Viskade jag med min sexigaste röst.

-Kom o ta mig då

[Heeeeeey! Sååå vad tycks? Kommentera gärna om novellen blir bättre eller sämre:) OMFG IGÅR VARE THE 5TH ELEMENT!!!!!! Fan vad bra det var!!! Började gråta under de sista låtarna! Helvete vad stolt jag var! Vilka var där? Vad tycket ni? TACK FÖR ÖVER 9K LÄSNINGAR OCKSÅ!!!! ]

I TriedWhere stories live. Discover now