-Vanessas perspektiv-
•Dirty•Maten var betalad och klart och nu var jag och Felix på väg tillbaka till hotellet. Min hand var ihop flätad med Felix och vi gick i tystnad.
-Vad vill du göra imorgon då? Frågade Felix och vände ner blicken till mig.
-Ehm jag vet faktiskt inte. Svarade jag och fick syn på hotellet som började synas mer och mer desto närmre vi kom. Vi gick direkt upp på vårt rum och slängde av oss kläderna. Både jag och Felix hatar att ha på oss fin kläder i onödan. Vi hoppade ner i sängen och drog täcket över våra halvnakna kroppar.
Jag tröttnade snabbt på att bara ligga och kolla igenom mobilen så jag lade ifrån mig mobilen och tog sedan Felix och lade den bredvid min.
-Men jag messar ju med Oscar! Utbrast Felix och kollade surt på mig. Jag flinade och satte mig gränslat över honom.
-Jag tänkte att vi kunde mysa men om du hellre vill messa med Oscar så får du självklart det. Förklarade jag och lade mig ner bredvid Felix igen.
-Det är klart att jag vill mysa med dig. Viskade Felix och rullade upp på mig så att han låg över mig. Han flinade och pressade sedan sina läppar mot mina. Hans läppar masserade sakta mina och hans händer utforskade min kropp. Desto mer hans händer hittade desto snabbare arbetade hans läppar. Han drog tillslut ifrån och letade reda på mitt bh-spänne o knäppte snabbt och smidigt upp det. Han slängde iväg den och rullade runt så jag fick vara överst.
Jag flinade mot honom och lät mina händer dra ner hans kalsonger. Mina trosor försvann lika fort. Jag satt grenslat över honom och lät mitt ena finger smeka honom lätt över skrevet. Han stönade lite tyst och ett stort flin spred sig på mina läppar. Efter några minuter av retande så tappade Felix kontrollen och puttade ner mig dominant och lade sig över mig. Han tryckte nästa direkt in sig i mig och tryckte sig in och ut. Höga och utdragna stön lämnade både min och Felix mun.
-Jag kommer. Stönade jag i Felix öra och han tryckte på lite extra o jag kom. Han körde på i någon minut till innan han också kom. Felix rullade av mig och kramade om mig.
-Älskar dig.
[Heeeey! Haha blev ett Dirty kapitel idag :) neemen kände att det var ett tag sen vi hade lite Dirty så varför inte:D iaf lite kortare kapitel idag.... Men det är mitt hundrade kapitel! 🎉🎉 yeeeey! Haha kan inte fatta att det är 100 kapitel och den är inte slut än på ett tag :)
Hoppas ni tycker om det iaf och kommentera isf ❤️]
YOU ARE READING
I Tried
FanfictionJag heter Vanessa och går sista året i grundskolan. Det är bara två veckor kvar tills jag äntligen får sommarlov. Problemet är bara att det är en tradition att varje 9a ska åka på ett två veckors läger. Man kan väl säga att här börjar min berättels...