-Vanessas perspektiv-
Efter våran mysig rundtur i LA så gick vi tillbaka till hotellet för att bada. Vi gick direkt upp på vårt rum för att byta om.
Jag slängde av mig de svarta shortsen och stringtrosor för svann lika snabbt. Jag drog på min mina svarta bikini trosor och rotade fram min handduk.
Jag vände mig sedan om och fick syn på Felix otroligt fina kropp. Magrutorna på plats, håret lika fluffigt o fint som vanligt och ansiktet behöver jag inte nämna.
-Fan vad sexig du är. Viskade jag i hans öra medan han lätt tryckte upp mig mot väggen.
-Säger den sexigaste i världen. Viskade han tillbaka och placerade sedan sina läppar mot mina.
-Men nu vill jag bada. Utbrast jag och puttade löst bort Felix.
-Men ikväll så vi mysa. Viskade jag innan jag skuttade ut ur rummet.
Felix fångade min hand och sedan tog vi hissen ner till poolen. Vi letade redan på två solstolar och slängde handdukarna där.
-Sitsen ner är ett ruttet ägg! Ropade Felix som redan var halvvägs ner i poolen. Jag skrattade och hoppade efter honom. När jag kom upp på ytan igen kollade Felix glatt på mig.
-Haha jag vann! Utbrast han och skrattade åt allt mitt hår som var överallt.
-Grattis älskling. Sa jag och rättade till håret.
Felix simmade runt mig och tog ett stadigt grepp om min midja och simmade sedan iväg oss till en djupa delen av poolen.
-Seriöst Felix jag bottnar ju inte här! sa jag surt och virade mina ben runt Felix midja.
-Nae jag vet. Det var ju det som var meningen. Skrattade Felix och lade sina händer på min rumpa.
-Du vet att vi kan göra så här på en grunda delen också? Frågade Jag och försökte att komma ur hans grepp.
-Haha sötis du kommer inte här ifrån. Skrattade Felix och tog ett hårdare grepp runt mig.
-Mehn ööööhhh. Stönade jag och suckade sedan högt.
-Ska vi ha det så här varje dag? Frågade jag och kollade på Felix halv blöta ansikte.
-Att jag bestämmer menar du? Skrattade Felix.
-Ja vi ska hade det så här varje dag, varje natt, varje sekund av denne resa. Viskade Felix i mitt öra och sedan placerade han sina läppar mot min hals.
-I sängen också? Viskade jag tillbaka med ett litet stön.
-Speciellt där.
[Kort kapitel I Know.. Men jag tyckte att kapitalet blev så bra om det fick sluta just där :)) kommentera gärna vad ni tycker:) ]
YOU ARE READING
I Tried
FanfictionJag heter Vanessa och går sista året i grundskolan. Det är bara två veckor kvar tills jag äntligen får sommarlov. Problemet är bara att det är en tradition att varje 9a ska åka på ett två veckors läger. Man kan väl säga att här börjar min berättels...