-Vanessas perspektiv-
Klockan var nu sju och jag o Felix hade gått upp på vårar rum för att göra iordning oss till festen. Jag rotade igenom min väska och hittade tillslut ett par svarta shorts som slutade på typ halva rumpan. På överkroppen satte jag på mig en snygg svart topp.
Jag lockade håret lite snabbt och som vanligt hade jag inget smink. Jag äger inte ens något smink så det spelade liksom ingen roll.
-Klar snygging? Frågade Felix och log mot mig. Hans kropp täcktes av ett par shorts och en T-shirt.
-Japp svarade jag och knöt den andra skon. Jag fångade Felix hand och drog med honom ut ur rummet. Vi tig hissen ner till lobyn och där mötte vi Anton.
-Tja fan vad snygga ni är! Sa Anton och granskade speciellt min kropp.
-Haha tack desamma. Svarade jag och började gå mot utgången. Vi gick upp längst gatan som hotellet låg på och sedan över till någon annan gata innan vi var framme.
Hög musik hördes från ett specifikt hus. Ute i trädgården stod ett gäng ungdomar och rökte och aa vetifan allt vad de gjorde.
Vi gick upp för uppfarten och visningar hördes från några av killarna. Felix kollade oroligt ner på min och lade sin arm runt mig.
-Heeeey! Utbrast Anton och kramade om en kille som vi mötte precis innanför dörren.
[Alla pratar engelska nu men jag tänker att alla kanske inte förstår engelska så jag skriver på svenska. Men ni fattar iaf att de pratar på engelska]
-Det här är Vanessa och Felix. Jag träffade de på hotellet tidigare idag. Halv skrek Anton för att killen som tydligen heter Jake skulle höra.
-Ohh tja girl. Sa Jake och granskade mig.
-De är tillsammans så försök inte. Sa Anton och drog bort Jake som hade tagit några steg närmre mig.
-Fan synd. Du är iallafall jävligt snygg babe. Sa Jake och bet sig löst i läppen samtidigt som Felix tryckte mig närmre honom. Jag förstod att Felix inte var speciellt bekväm i den här situationen. Vilket är förståligt då han aldrig går på fester.
-Vill ni ha något o dricka? Frågade Jake och drog sedan med oss till köket där det var fullt med muggar med olika blandningar i. Jag och Felix tog varsin mugg och kluckade allt.
-Ska vi dansa? Frågade Felix och kollade ut på "dans golvet".
-Jaaa! sa jag och drog med mig Felix dit. Felix händer lade sig slappt på min rumpa och våra överkroppar var hårt pressade mot varandra.
Efter en stund kände jag hur Felix händer flyttades upp och en kropp pressades bakom mig. Ett par händer smög sin in under min tröja och kupade mina bröst. Jag kramade om Felix hårdare för att inte tappa honom. Ett skrev gnuggades mot min rumpa i samma takt som jag och Felix stod o gungade i.
Jag kollade upp på Felix, han såg klart o tydligt att det stod någon bakom mig med han gjorde inget. Personen bakom mig pressade sin läppar på min högra sidan av halsen medan Felix läppar var på min vänstra sida.
Där stod jag och fattade absolut inget.
[Heeeey! Äntligen händer det något. Det har varit sån frid o fröjd sen Viktor våldtog Vanessa på lägret så jag kände att det måste hände något. Hoppas ni gillar det iaf :) shit bara 10 kapitel till så har jag skrivit 100 kapitel :))) Ohh vad taggad jag är!! Haha asså min förra novell (som btw är skriven på Instagram @/ tfc_fooofamily ) hade bara typ 30 kapitel tror jag. Och nu är jag snart uppe i 100 kapitel... Haha förbättrar mig. För er som inte har något o göra får jätte gärna gå in och läsa den. Det är bara att bläddra ner i mitt flöde så ligger den typ längst ner med massa annat skit som tags/ Imagines och Aaa såg att min förra julkalender ligger där också. Så den får ni också gärna läsa. Kommentera "WattPad" om ni får för er att läsa de så jag ser haha skulle va kul :D ]
YOU ARE READING
I Tried
FanfictionJag heter Vanessa och går sista året i grundskolan. Det är bara två veckor kvar tills jag äntligen får sommarlov. Problemet är bara att det är en tradition att varje 9a ska åka på ett två veckors läger. Man kan väl säga att här börjar min berättels...