•Dirty•
-Vanessas perspektiv-Nu hade Felix varit bort i en och en halv timme. Jag började blir orolig. Tänk om han träffat på Victor och så har dom börjat slås. Victor är faktiskt ganska stark bara han försöker.
Jag bytte om till myskläder och tog sedan på mig ett par skor och klev ut ur stugan.
Jag gick med snabba steg mot Max och Victors stuga.
Jag knackade lätt på dörren och efter någon minut öppnades dörren och jag möttes av Victors äckliga flin.
-Neemen hej gumman. Sa han och log busigt mot mig.
-Ger inte Felix dig tillräckligt med kuk så du måste komma hit. Skrattar han.
-Sluta! Är Felix här? Frågade jag surt.
-Kom in o kolla. Skrattade han och släppte in mig.
Jag klev in och Victor var snabb med att låsa dörren bakom oss.
-Vadfan gör du nu?! Utbrast jag och kollade argt på Victor som stod lutad mot väggen och bet sig löst i läppen.
-Asså du är ganska sexig. Sa han och granskade min kropp.
Han började gå mot mig och jag bakade rakt in i väggen.
-Sluta Victor! Sa jag när hans kropp var pressad mot min och hans händer hände letat sig under min tröja. Och eftersom jag inte hade på mig någon bh så kupade han sina händer över mina bara bröst.
-Lika fina som första gången. Mumlade han med sina läppar pressade mot min hals.
-Snälla sluta! Gnällde jag och försökte få bort honom från mig.
-Jag vet att du vill gumman. Mumlade han och drog av mig min tröja.
-Men sluta! Sa jag med ett litet motvilligt stön.
-Jag hör ju att du gillar det. Sa han och började suga på mina bröst.
-Varför håller du på så här? Stönade jag fram.
-Jag klarar inte av att se dig med Felix. Sa han och kollade in i mina ögon.
-Och därför gör du det här? Frågade jag och såg hur han läppar kom närmre mina.
Han drog ifrån och slängde mig på sängen.
-Ställ dig på alla fyra. Sa han argt.
-Nej Victor snälla. Grät jag och kollade ledsamt upp på honom.
-Felix perspektiv-
Jag stormade ut ur Victors stuga och började springa mot Pelles stuga där jag antar att Max också är.
Jag kände hur tårarna började rinna.
Jag stormade in i stugan och möttes av Max, Pelle och Fredriks förvånade ansikten.
-Vad gör du här? Frågade Max och kollade chockat på mig.
Jag förklarade för dom vad som hade hänt och de kollade medlidande på mig.
-Jag tror att hon kan förklarar. Började Pelle.
-Men det kommer ju bara vara en undanflykt. Snyftade jag.
-Tror du seriöst på vad Victor säger? Frågade Max.
-Jag vet inte längre. Han sa det in detalj och det kan man ju bara göra om man har varit med om det själv antar jag. Snyftade jag.
-Föresten vad gjorde du där från första början? Vi trodde att du och Vanessa låg och hade det mys just nu. Sa Max.
-Min laddare till mobilen gick sönder och jag tänkte frågan om jag kunde låna dig. Förklarade jag.
-Ja det är klart att du får det. Svarade Max.
-Ska vi dra o hämta den? Sen kan jag följa med tillbaka till dig så pratar vi med Vanessa. Fortsatte Max.
Jag nickade oh torkade bort tårarna.
Jag och Max försvann ut från stuga och gick ut i mörkret som hade bildats.
Vi öppnade dörren och synen jag fick ville jag bara svimma av.
Vanessa stod upptryckt mot väggen med tårarna rinnandes och Victor stod och juckade mot henne.
-Vad fan gör ni? Utbröts Max och skyndade sig fram till dom och drog bort Victor från Vanessa.
Hon sjönk ner på golvet och kurrade ihop sig till en liten boll.
-Vanessa? Sa Max och drog in henne i en kram.
Jag bara stod där.
Vad skulle jag göra?
Skulle jag gå fram till henne och försöka trösta henne?
Skulle och hoppa på Victor och slå ihjäl honom.
Vadfan ska jag göra?
-Felix kan du bära hem henne? Frågade Max som hade lindat in Vanessa i en filt och höll fram henne till mig.
Jag nickade jag bar iväg henne till våran stuga.
Jag lade henne i hennes säng och bäddade fint ner henne.
Sedan satt jag mig mittemot henne på min egna säng och kollade på henne.
[Jaha vad tycker ni? Det blev btw ett ganska långt kapitel idag:) yeey antar jag:D hoppas iaf att ni tyckte om det:) glöm inte att kommentera:D och tack för 900 läsningar🎉]
YOU ARE READING
I Tried
FanfictionJag heter Vanessa och går sista året i grundskolan. Det är bara två veckor kvar tills jag äntligen får sommarlov. Problemet är bara att det är en tradition att varje 9a ska åka på ett två veckors läger. Man kan väl säga att här börjar min berättels...