-Vanessas perspektiv-
Felix hand slängde snabbt av mig min hatt och puttade löst ner mig i hans säng. Han kröp försiktigt över mig och satte sig vid mina höfter.
-Haha vad söt du är i den här vinkeln. Skrattade Felix och kollade gillande på mig.
-Men kom jag vill ju mysa. Sa jag surt och putade med underläppen.
-Säg snälla. Uppmanande Felix.
-Snälla söta Felix. Sa jag och mumlade med ögonen.
-Haha bara för att du är så söt. Skrattade han och böjde sig fram och kraschade sina läppar mot mina. Hans läppar masserade mina och hans händer var lite överallt på mig. Medan mina händer låg fint i hans hår.
Två knackningar höres mot dörren och Felix avslutade snabbt hånglet och hummade något ljud.
-Vill ni ha? Frågade Felicia och höll fram en skål med choklad.
-Jaa tack! Sa Felix uppspelt och tog emot skålen.
-Ska du sova över Vanessa? Frågade sedan Felicia och kollade på mig.
-Ja om jag får såklart. Svarade jag och log.
-Haha det är klart att du får det. Mamma undrade bara ifall hon skulle ta fram
extramadrassen. Förklarade hon.-Men hon fattar väl att vi sover i samma säng iallafall. Sa Felix.
-Haha antagligen inte men säger det till henne. Skrattade Felicia och smet ut från rummet.
-Du vet att du alltid får sova här va? Frågade Felix och kollade på mig.
-Nu vet jag. Svarade jag och ett stort leende spred sig på mina läppar.
-Men kan jag låna en tröja av dig? Frågade jag när jag hade rest mig upp ur sängen och precis hade dragit ner mina byxor.
-Kolla i garderoben. Sa Felix men hela munnen full av choklad.Jag nickade jag öppnade garderobsdörren. Jag tittade in och fick syn på ett hav av kläder.
-Shit vad kläder du har. Mumlade jag och kollade igenom alla hyllplan.
-Ser du nu hur man ska ha det i en garderob. Skrattade Felix och kollade på mig.
-ha ha jätte kul. Svarade jag och drog fram en random vit tröja. Den var oversize och slutade på mitten av min rumpa.
-Haha vad söt du blev. Skrattade Felix och kollade gillande på mig. Jag himlade med ögonen och kröp ner under täcket igen.
-Så vad vill du hitta på? Frågade jag och tog en chokladbit.
-Mysa? Skrattade Felix och pussade mig i pannan.
-Det är ju det ända vi gör. Gnällde jag och kramade om hans nakna överkropp.
-Film?
[Kort kapitel I Know... Iaf kommentera om ni gillar novellen:)) jävlar är sååå nära 10K!!! Shit... ]
YOU ARE READING
I Tried
FanfictionJag heter Vanessa och går sista året i grundskolan. Det är bara två veckor kvar tills jag äntligen får sommarlov. Problemet är bara att det är en tradition att varje 9a ska åka på ett två veckors läger. Man kan väl säga att här börjar min berättels...