•On bir• UNUTTU MU!?

938 52 38
                                    

İyi okumalar ^^

İyi okumalar ^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_____

Yazardan

Saat henüz akşamın erken saatleriydi ve okul henüz bitmişti. Güneş batıya doğru yol alırken kampüsün karanlık bir hali varmış gibiydi. Herkes artık evlerine dağılmış, ama burada henüz kimse yoktu. Tek bir kişi, geceye rağmen okulda kalmış ve derslerden sonra kalarak boş sınıflarda geziniyordu. Bu, Elvin idi.

Sonunda kendi sınıfına geldi ve kapısını açtı. Sınıf, boş ve gölgede kalmış gibiydi. Pencereler kapalıydı, bu yüzden içerisi karanlık ve gölgeli bir hava vardı. Koyu renkli ahşap banklara ve ders notlarıyla dolu beyaz tahta panolara sahipti. Genç kız sınıfa girdi ve arkasından kapıyı kapadı.

Genç kız sınıfa girdiğinde derin bir nefes aldı ve sırtını kapıya yasladı. Burası boş ve karanlık görünebilir, lakin bu onun için geçici bir sığınaktı. Gecenin sessizliğine bürününce bu oda neredeyse huzurlu bir mekana dönüşüyordu. Genç kız sırtını kapıya yasladı ve yere oturdu. Gözleri, tahtaya takıldı.

Tahtadaki notlar ve yazılar, bazı geçmiş derslerden kalmış gibiydi. Genç kızın gözleri bir anlığına onlar için odaklandı, sonra tekrar bakışlarını başka bir yöne aldı. Oda o kadar sessizdi ki neredeyse içinde dolaşan sineklerin sesi bile net bir şekilde duyulabiliyordu.

Şah'ın hâlâ gelmediğine inanamıyordu gerçekten. Onu nasıl unuturdu? Kendisi gitmek için çabalasa da başaramamıştı çünkü okul ile evleri arsında bayya bir mesafe vardı. Ve Şah'ın onu hatırlayama kadar sınıfta oturmaya karar vermişti. Umarım iyi bir karardır.

Bari birilerini gönderse diye geçirdi içinden ama zaten Şah hatırlasa kendisi gelirdi.

Genç kız sınıfın sessizliği içinde otururken, birdenbire koridordan gelen ayak sesleri duymaya başlar.

Genç kız aniden kaskatı kesildi ve gözleri kapıya takıldı. Ayak sesleri gittikçe geliyormuş gibi görünüyordu, bu da biri yaklaşıyor anlamına geliyordu. Genç kız, nefesini tutup beklemeye devam etti.

Ayak sesleri artık sınıfın kapısı önündeydi. Genç kız içinden "Ne yapıyor bu saatte sınıfımda?" derken, kapının kolu yavaşça döndü.

Sonra kapı yavaş yavaş açıldı ve birisi içeri girdi. Genç kız iç çekerek ayağa kalktı ve pencere yönünde yürüdü. Kapının arkasındaki kişi ise sınıfa girdi ve kapıyı arkadan kapattı.

Genç kız, arkası kapıya dönük olarak ayakta dururken, kişi ona doğru yürüdü. Genç kızın sinirleri gerilmiş ve gözleri kapının arkasındaki kişiye sabitlenmişti.

ŞAH KARAHANLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin