•On üç• DAYAN!

1.2K 62 36
                                    

Arkadaşlar sanki hiç derdimiz yokmuş gibi birde wattpad kurucuları ne onlar toplanmış ve Türkiye'den wattpad'i kaldırmışlar bende zar zor vpn den girdim.

Bu yüzden bölüm gecikti çok özür diliyorum tekrardan aşklarım<3

İyi okumalar^^

______

Elvin, adamın sözlerini duyunca bir anda korku dolu bir ifadeyle bağırmaya çalıştı. Ancak çenesinin yanından kavrayan adam bir anda elini bastırarak Elvin'nin çığlık attığı kısmı engelledi. "Hushh, bağırma. Sesini bir daha duymak istemiyorum."

Elvin, adamın ellerinin sıkıca çenesine baskı yapmasını hissedebiliyor, ancak hiçbir şey söyleyemiyor veya hareket edemiyordu. Gözlerinde teslim olmuşluk, korku ve biraz da olsa utanç vardı. Adam, elini çekmeden birkaç saniye sonra konuştu. "Senin o küçük güzel dilini daha fazla duymak istemiyorum. Sadece emirlerime uyup susacaksın."

Kulağına yaklaşıp kısık sesle fısıldamaya başladı. "Ama eğer biraz sonra zevk çığlıkları atmak istiyorsan bunu zevkle dinleyeceğime emin olabilirsin." Yüzünde, anlamdıramadığı bir sırıtış vardı adamın.

Elvin, adamın sözlerini duyduğunda gözleri kısıldı ve biraz daha ürperdi. Boğazında bir yumru oluştu.

Ağlamak istiyordu ama bir yandan da güçsüz ve savunmasız olduğunu göstermek istemiyordu.

Gözlerinin korkuyla dolduğunu ve gözyaşlarını da dibe ittiğini hissedebiliyordu. Ancak hiç olmadığı kadar çaresizce elinde olmadan konuştu. "L-lütfen dur." Dedi bitkince.

Bunu söyler söylemez bodrumun kapısı aniden açılmıştı. İkisinin gözleri kapıya doğru kayınca adam ağzında bir küfür mırıldanmıştı.

Hızlıca kızdan uzaklaşıp kapının arkasına geçip hazır olmak için gidiyorken birden kapı bir kaç ayak tekmesiyle açılmıştı.

Kapı açılmamıştı kapı adeta kırılmıştı.

Adam daha ne olduğunu bilmezken direkt silahını çıkarttı.

Kapıyı açan daha doğrusu güçlükle kıran adama bakışlarını yöneltti.

Bu kişi Şah Karahanlıydı.

Adam savunmasız durduğu için birden Şah'ın koluna ateş etti. Sırıttışı yüzünde belirdi adamın. İyi bir isabet olmuştu.

Hem de fazlasıyla.

Şah bunu zerre aldırış etmede adamın karnına iki kurşun indirmişti. Bodrumda sadece silah sesleri duyuluyordu. Şah bunu yapar yapamaz arkasında ki korumalar da aynı şekilde adama vuracakken;

Şah durdurdu.

"Sakın ölmesine izin vermeyin." Diye tısladı korumalarına karşı.

Adamın yanına yakalaşıp diz çöktü yaralı kolunu hiçe sayarak. "Gelmesini geçmişini siktiğimin am bitti seni. Orospu evladı." Adam karnından sert bir şekilde iki kurşun yediği için nefes alış verişi çok hızlıydı.

Çokça zorlanıyordu nefes almaktan. Yere yılmıştı adam. Adam denirse tabii.

Şah elini uzatıp kaldırdı yüzünü pisliğin. "İşimiz yeni başladı ve bunu sen başlattın piç kurusu."

Adam zorlukla elini kaldırdı zorda olsa bir kere sırtından vurmak istiyordu Şah'a.

Birden elini mermi girince bodrumu inletecek derecede çığlık attı.

ŞAH KARAHANLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin