•dokuz• BİRLİKTE YEMEK.

958 63 29
                                    

Siz şakamısınız? Şah'a podofili diyenler gerçekten ne yaşıyor çok merak ediyorum. Pedofili ne demek önce bir araştırın sonra gelip pedofili diyin lütfen ki zaten diyemeyeceksinkz çünkü ben karakteri öyle yaratmadım. Arkadaşlar gerçekten 16 yaşındaki daha reşit olamayan bir kızla 24 yaşında bir adamla ilişkiye girmesini sağlayacağımı mı sanıyorsunuz? Kız daha reşit değil. Siz bunu nasıl düşünebilirsiniz?  Ama kız reşit olunca buna asla ama asla karışamazsınız. Eğer kitabı beğenmediyseniz lütfen bu tür yorumlar yazmadan kitaptan ayrılın. Teşekkürler.

Bu tür yorumları yazanları engeleyim yorumlarını kaldırıyorum. Bilginize.

İyi okumalar^^

_________

"Benim kimliğimi nasıl halettin Şah ağabey." Merakla, sorusuna cevap verilecek cümleyi bekliyordu.

"Takma sen kafana ben halettim." Araba sürerken çok dikatli bir şekilde kullandığı, Elvinin gözünden kaçmamıştı.

Uzun ince parmakları direksiyonunu sıkı sıkı tutuyor mükemmel bir şekilde arabayı sürüyordu.

Elvininde gözünden bir şey kaçmıyordu. Dikatli bir kızdır Elvin.

Araba durduğunda bir göz gezdirdi etrafa genç kız. Mahçup bir şekilde baktı Şah ağabesine.

"Okulu bıraktıktan bir kaç gün sonra lgs'ye girmem gerekiyordu ama ben girmedim. Nasıl kabul edecekler beni?"

Bunu sormayacaktı Şah'a ama kendini tutamadı. Burası düşündüğünde fazlasıyla çok büyük ve gösterişli idi.

Puanı dörtyüz seksen bile olsa bu okulun onu kabul edeceğini düşünmüyordu. 

Arabadan iner inmez ilk yaptığı iş okulun adına bakmak oldu.

'EROL YÜKSEL ÖZEL ANADOLU LİSESİ.'

Özel? Gerçekten özel bir okula mı  getirmişti onu? İçi şimdiden kıpır kıpır olurken Şah bir cümle savurdu ortaya.

"Bilerek fen lisesine yazdırmak istemedim. Orası seni çok zorlayacağını biliyorum. Burası şehrin en iyi okulu. Burayı seveceğine emminim."

Tekrardan gülümsedi genç kız Şah'a doğru dönerek. İlk defa bu kadar güzel bir okulda okuyacaktı genç kız.

...

Okulu gezdirmişti Elvin'e. Okula kaydetme olayı ise İstanbula ayak bastıkları ilk günden bir kaç kişiyi arayarak haletmişti.

Uzun sürmüştü bu iş ama sonunda olumlu bir sonuç almışlardı okul için.

Şah Elvin'nin okulu nasıl heyecanlı heyecanlı gezdiğini gördü.

Genç kızın gözlerinde baharı gördüğüne yemin edebilirdi. Bu bilgiyle kalmayıp aynı zamanada da kanıtlayabilirdi.

Dudağın kenarı yukarı kıvrıldı.

"Beğendin mi bakalım." Yanına yakalaşan Şah'a kaydı zümrüt yeşili  gözleri.

Gülümsemesi yüzünden asla ama asla solmuyordu Elvinin. Hızla başını yukarı aşağıya olumlu anlamında salladı.

Biraz uzaklata olan lüks bir koltukta  oturup elini çenesine yasladı ve onun nasıl hâlâ heyecanla bir şekilde gezdiğini gözleri önünde serilidiğine baktı.

...

Kaç saat geçti bilmiyorlardı ikiside okulu yezdikten sonra yorgun yorgun eve gidiyorlardı.

"Aç mısın bakalım?" Ona bakıp geri önüne dönmüştü. Şuan yanında bir kız çocuğu olduğu için oldukça dikkatli sürmeliydi arabayı.

Yazılmamış ama herkesin bilmesi gereken bir kural.

Elvin sorduğu soruya çekiniyordu ama koç burcu olarak her zaman yemek yeme peşindeydi Elvin. Burada yabancı olduğu için bir kaç gün idare etmeliydi. Yoksa ağzından bir lokma bile yemek düşmeden yerdi.

Asla ama asla kilo almazdı. Metobalizmam hızlı diyip geçiştirildi kendini.

Onu daha fazla bekletmemek adına kafasını mahcup bir şekilde olumlu anlamında salladı.

"Biraz." Cümlesini kurar kurmaz Şah'ın eli direksiyonunu sağa çevirdi.
Göz ucuyla bakıp döndü önüne tekrardan.

"Hay hay." Elvin bu cümleye kıkırdamıştı.

"Lüks bir lokantanın önünde durunca, Elvin'nin gözleri hayranlıkla parladı.  O kadar çok dayanmıştı ve Allah onu ödüllendirmişti. Gerçkten bu harika bir histi.

Elvin tam kapıyı açarken birden Şah elini tutup durdurdu onu. "Elvin..." Elvin bir eline birde Şah'a meraklı gözlerle bakmaya devam etti.

"Efendim?" Dedi meraklı sesi ile. Acaba kötü bir şey mi yapmıştı acaba onu sinirlenirdirmiş midir? Diye aklında binlerce sorular geçiyordu.

Şah küçük elini sıcacık avucunun içine alıp biraz da tişörtünü bileğinden yukarı kaldırdı. 

Elvin ona tüm dikati ile bakarken bir yandan da ne yaptığın anlama çalışıyordu. En sonda Şah konuştu.
Gözlerini Elvin'nin bileğinden çekip Elvin'nin zümrüt yeşili gözlerine dikti.

"Bu morluklar? Sana kim yaptı bunu okulda fark ettim moralin bozulmasın diye orada sormadım." Elvin bu sözleri duyar duymaz hemen bileğini geri çekip bembeyaz teninde olan morluklar kapattı. Cevap verecekti ama sesinin titremesinden korktuğu için bir kaç saniye bekledi.

"O mu? He onu ben çarpmıştım. Y-yani çokta merak edilecek bir şey değil her insanın başına gelen bir şey." Gerçekten sesini ne kadar düz tutmaya çalışsa da çok zorlanıyordu.

"Emin misin?" İnanılacak sözler gibi gelmedi Şah'a. Bir kaşını havaya kaldırarak baktı yüzüne. Elvin ise her şeyin aksine çok tedirgindi. Bunu fark eden Şah konuyu fazla uzatmayarak; Elvin konuşmadan önce o konuştu.

"Bunu daha sonra konuşacağız." Diyip konuyu kapatmak adına cümlesini kurmuştu. Elvin ise başını salamakla yetindi.

"Hadi o zaman gidelim bakalım." Elvin tekrardan kafasını saladı. Tam kapı kolunu açacakken birden Şah onu durdurdu.

Şah hemen arabadan inip Elvin'nin olduğu kapısına geldi ve kapıyı ona açtı. "Buyrun efendim." Dedi şakacıktan.

Elvin'nin içini kıpır kıpır etmeye yeterdi bu hareket. Emindi Şah ağabey diyeceği kişi ona iyi geleceğini.

Sınır: 20 vote 20 yorum <3
______

Yaz tatilini atlamayı düşünüyorum yani yeni eve taşınmış işlerini de haletmiş ve düzene girdiklerini göreceksiniz bir sonraki bölümde.

Öpüldünüzzz 🤭🤭🤭🤭🤭🤭

766 kelime

ŞAH KARAHANLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin