•Bir• İŞKENCE.

2.7K 97 38
                                    

Herkese merhabalar. İlk kurgumla beraberim. İlk önce şunu açıklamak istiyorum ki ana karakterin kapalı olması bu kitabın din ile alakalı olduğu anlamına gelmez. Burası wattpad tabikide her şey vardır. Bunu göze alarak okuyun lütfen.

Başladığınız tarih?

Başladığınız tarih?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_____

Geçmişin ipi boynumu idam ipi gibi sarmıştı. Sürekli dönüp dolanan bir geçmişim vardı. Benim bilmediğim geçmişim, boynu bükük geçmişim, katil olan geçmişim.

Neden beni bulmuştu?

Neden normal bir aileden değildim?

Neden babamın kuralarıyla yaşamak zorundaydım?

Neden annem yoktu?

Neden bütün olanların sorumlusu bendim?

Kader beni mi seçmişti?

Düşüncelerimden sıyrılıp
Ayakkabımı ayağıma geçireceken babamın sesi duyuldu. "Bu gün okula gitme." Dediğini işitiğimde yüzüm solmuştu. Kızmıştım, kırılmıştır ve daha dile getiremediğim kelimeler... ama güler yüz ile salona ilerledim.

Bunu yapmasam beni hayata okula göndermezdi. Bunu ikimizde biliyorduk. Neden okula göndermediğini bildiğim için o konuşmadan söze ben atladım.

"Canım babam beni biliyorsun Allahtan korkan bir insanım. Bir yanlışım olmaz Allahın izniyle." Dediğimde gözlerini devirdi.

Alaycı bir ses tonu ile konuşmaya başladı. Bu sözleri kalbimi kıracağını bile bile dile getirdi.

"Anan gibi orospu olmada..." ikide bir annemin bir adamla kaçışını konuşurdu. Evet, annem zengin bir adamla kaçmıştı. Babamla zorla evlilik ile evlenince beni doğurduktan beş yıl sonra kaçmıştı. -Babamın dediğine göre-

Anladığım kadarıyla lise aşkını hâlâ seviyordu. Onunla kaçmıştı büyük ihtimale ama babama bunu sormayı korktuğum için ağzımı açmamıştım.

Bu konudan ise Her zaman her saat, her dakika, her saniye bahsederdi... Benim en ufak bir hareketime bile okuldan aldıracaktı. Bunu da en iyi bilen bendim.

Herkes herkesle flörtleşirken ben masada test çözerdim. Malum bu yıl liseye geçiş sınavım vardı. Babamın umrunda olmadığım için okulun verdiği iki kitapdan çözerdim güzeli soruları.

Allah şahidim olsun ki hiç bir erkeklede konuşmazdım. Bazıları not için geldiğini söylerdi ama benimle konuşmak istedikleri apaçık ortadaydı.

Onları anında tersleyip benden soğumalarını sağlardım. Onlarla konuşacağıma okuyayım daha iyi 'di.

Babam koltukta dahada yayıldı. Hareketlendigi için alkol kokusu yine burnumda soluyordu. İğrenç alkol kokusu vardı. Ondan ne kadar uzak durursam bile kokusunu alabiliyordum.

ŞAH KARAHANLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin