İyi okumalar^^
______
Genç kız, adamın sözleri karşısında kalbi küt küt atmaya başlamıştı. Gözleri adamın yüzünde dolaşıyor ve bir şekilde onun ne söyleyeceğini merak ediyordu.
Adam, genç kıza iyice yaklaştığında yüz ifadesi çok ciddi bir hal almıştı. Gözleri, genç kızın gözlerinde sabitlenmiş gibiydi. Sonra konuştu. "Dinliyor musun beni?"
Genç kız, adamın sorusuyla hafif bir tedirginlikle karşılık verdi ve yavaşça konuştu. "Evet, dinliyorum."
Adam genç kıza döndü ve gözleri alev alev yanarak konuştu. "Bana ihtiyacım olan bir şeyi yapacaksın."
Genç kız, adamın sözleri karşısında ürkmüş ve tedirgin olmuş haldeydi. Gözleri adamın gözlerindeki aleve odaklanmıştı. "Benden ne yapmamı istiyorsunuz?" diye sordu.
Adam, genç kıza sırıtarak konuştu. "Yakında ihtiyacım olacak bir şeyi yapmanı istiyorum." Gözleri, genç kıza odaklanmıştı ve devam etti. "Ama bunun karşılığında, ne yaparsan yap, sana zarar vermeyeceğimi garanti ederim."
Genç kız, adamın sözleri karşısında biraz ürkmüş gibi görünüyordu. Ancak yavaş yavaş daha da tedirgin olmaya başlamıştı. Gözleri, adamın yüzünde geziniyordu ve yavaş yavaş paniklemeye başlamıştı.
Adam, genç kızın korku yüz ifadesinin farkına vardı ve daha fazla rahatsızlık vermeye karar verdi. Yaklaştı ve sert bir ses tonuyla konuştu. "Ne kadar titriyorsun öyle, korktun mu yoksa?"
Genç kız, adamın daha da yaklaştığını görünce geri çekildi ve kalbi küt küt atmaya devam etti. Gözleri, adamın yüzünde takılıydı ve cevap vermeyi bile deniyemiyordu.
Adam, genç kıza yaklaştı ve bir adım daha atarak yüzünden sadece birkaç santim uzaktaydı. Gözleri kocamandı ve genç kıza gülümsüyordu. Sonra konuştu. "Sen gerçekten çok tatlısın, biliyorsun değil mi?"
Adamın sözleri karşısında genç kız, geri çekildi ve birazcık direndi. Gözleri hala korku ve tedirginlik içindeydi, ancak cevap vermeye çalıştı. "Beni rahat bırakın."
Adam, genç kıza döndü ve konuştu. "Tamam, anlaşıldı sen sözden anlamıyorsun. şimdi benimle gelmeni istiyorum. Bana karşı çıkmanı istemiyorum. Anlaştık mı?" Gözlerinde rahatsız edici bir ifade vardı. Bir anda kızın kolundan sert bir şekilde yakaladı ve çekti.
Kız, adamın ani hareketi karşısında şaşkınlıkla bağırdı. Kolunu çekmeye çalıştı ancak adamın tutuşu çok sertti. Gözlerinde panik ve korku belirdi.
Kızın çığlığına aldırmadan adam, onu sert bir şekilde yanına çekti. Gözlerinde rahatsız edici bir ifade vardı ve elinin altındaki kızı bir oyuncak gibi sürüklüyordu.
Kızın karşı çıksa bile yapamayacağını anlayan adam, onu daha sert çekti. Gözlerinde rahatsız edici bir ifade vardı ve bir kez olsun gözü kızdan ayırmıyordu.
Kızın direnmek için çabaladığını fark eden adam, sertçe konuştu. "Kımıldarsan, yapabileceğimden çok daha fazlasını yaparım. Yapman gereken sadece biraz bana uymak." Diyip devam etti cümlesine
"Yoksa aklını bile getiremediğini yaşatırım acımam."
Kız, adamın sözleri karşısında titremeye başlamış ve adamın elinde bir oyuncak gibi hissetmişti. Gözlerinde artık sadece korku vardı ve kendini tamamen adamın eline bırakmıştı.
Adam, kızın teslimiyetini fark etti ve gülümseyerek konuştu. "Bu çok daha iyi. Sadece bana boyun eğmek zorundasın." Gözlerinde rahatsız edici bir ifade vardı.
Kız, adamın sözleri karşısında hala korkuyla titrerken sessiz kaldı. Gözlerinde sadece teslim olmuş bir ifade vardı, artık direnmeye cesaret edemiyordu.
Adam kızın elini tutarak onu bodrum kata geçirdi. Kız adamın peşinden isteksizce yürürken, korku ve teslim olmuşlukla karışık bir ifadeyle yoluna devam etti. Kıza nereye götürüldüğünü bilmeyen kız, adamın elini bir kez daha sıkıştırdı.
Kızın elini sertçe sıkarak adam, onu bodrum kata soktu. Koyu bir bodrumdu, sadece birkaç küf kokulu ve tozlu ışık vardı ve içerisi karanlıktı. Kız, neredeyse hiçbir şey göremediği için korku içinde sımsıkı elini adamın eline sıkıştırdı.
Kız, bodrum katı ile karşılaştığında gözleri korkuyla büyüdü. Odası bomboş ve tozlu bir görünümü vardı, içinde sadece birkaç eşya vardı, bazı eskimiş mobilya parçaları ve tozlu sandalyeler. Kız, kendini hiç güvende hissetmediği için elini adamın eline daha da sıkı sıkı tutundu.
Adam, kızın elini tuttuğu gibi bodrum kata çekti. Kızın korkusu arttı, içine düştüğü durumdan ve adamın sertliğinden kurtulamayacakmış gibi hissediyordu. "Endişelenme, burada ne yapmam gerektiğini söyleyeceğim. Endişelenme ve sadece benim emirlerime uy."
Kız, adamın sözleri karşısında çok daha tedirgin görünmeye başlamıştı. Gözlerinde korku ve teslim olmuşluk vardı, adamın ne yapmasını istediğini düşünüyordu. Ancak sonunda sustu ve cevap vermedi.
Kızın verdiği sessiz ve teslim olmuş tepki, adama bir gülümseme getirdi. Adam elini kızın çenesine uzatıp kaldırarak sert bir şekilde konuştu: "Endişelenme, sadece yapmanı istediğim şeyi yapacaksın. Anlaştık mı?"
Kız, adamın elini çenesine uzatması karşısında tedirgin olmakla birlikte, bir şey söylemedi. Gözlerinde teslim olmuş bir ifade vardı, adamın sorusuna sessizce başını salladı.
Kızın teslim olmuş ifadesi, adamı daha çok tatmin etmekteydi. Gözlerinde rahatsız edici bir ifadeyle konuştu: "İşte böyle olması gerek, sadece emirlerine uyacaksın anlaşılan. Bu çok güzel, buna alışman iyi olacak."
Kız, adamın sözleri karşısında sustu ve teslim olmuş bir ifadesiyle sakin bir şekilde dinledi. Gözlerinde hala teslim olmuşlukta beraber korku vardı, adamın sözlerinden ve ondan korkmadaki haklı olduğu anlaşılıyordu.
Gözlerinde rahatsız edici bir ifadeyle adam, kızın teslim olmuş ifadesini görünce bir kez daha konuştu: "Birazdan başlayacağız. Anlaştık mı?"
Elvin, bu soru karşısında hafifçe donakaldı. Gözlerinde belli bir endişe parlıyordu ve bir an sessiz kaldı. Gözleri karanlık olan bodrumda korkuyla adamın yüzüne döndü ve cevap verdi.
"N-ne yapıyoruz ki?"
Adam ukula bir sırıtışla cümlesini tamamlamak için konuşmaya devam etti.
"Soyun." İntikam soğuk içilir Şah efendi diye geçirmeyi ihmal etmedi ukala bir sırıtış eşliğinde.
_____
Arkadaşlar okumalar mı azaldı bana mı öyle geldi yaaa😭😭😭😭😭
Neyse ben kaçar bayss.
840 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH KARAHANLI
Mistério / Suspense16 yaşındaki kızı, babasının işkencesinden kurtarıp evlenen 24 yaşındaki Şah Karahanlı. ... *Alıntı. Odanın kapısını araladığımda odanın köşesinde, eleriyle bacaklarını kendine çekmiş, sarmış, kafasını da gömmüş vaziyeteydi. kapı sesini duyunca kıza...