•On dört• YANINDAYIM.

931 57 24
                                    

Bu bölümü ilk oyucum olan EsmaNurzkaya544 karşı ithafen yayınlıyorum. Ve destekerine karşı çokça teşekkür ediyorum.
Bana destek olanlara da aynı şekilde 💗💗

İyi okumalar^^

_______

Gece gece arabayı eve doğru sürüyordu Şah. Hâlâ Elvin'nin tir tir titrediğini görüyordu.

Bu olay bunu fazlasıyla etkilemiş olduğunun farkındaydı.

İntikamını da alacaktı.

Eve gelince Elvin koşarak odasına doğru çıktı. Şah bunu engellemedi ya da sorgulayıp dur demedi.

Sadece arkasından baka kaldı. Titrerken nasıl merdivenlerden koşa koşa gittiğini şahit olmuştu sadece.

Bir kaç dakika sonra onun iyi olduğuna kanaat getirmek için odasına yavaş ve sesiz adımlarla çıktı.

Kapıyı bir kaç kez takıldıktan sonra ses gelemeyince yavaşça kapıyı açtı.

Işık kapalı olduğu için hiç bir şey gözükmüyordu. Yinede iyi olduğuna emin olmak istiyordu.

Elvin, korkarak kendi dünyasına dalmıştı. Gözlerini kapayıp karabasandan kaçmaya çalışırken, bir elin omzuna dokunduğunu hissederek ani bir şekilde gözlerini açtı...

Elvin, yavaşça gözlerini açtı ve karşısında bir erkek figürüne odaklandı. Elini omzundan çekmiş ama hala oradaydı.

Elvin, korku ile ne yapacağını bilemeden, adamı tanımaya çalıştı. Ancak gecenin karanlığında, adamın yüzünü net bir şekilde görememişti.

Elvin, Şah'a korkarak baktı. Şah'ın yumuşak bir ses tonuyla konuştuğunu fark etti. "Neyin var? Bir kabus mu gördün?" Elvin, adamı tanımağa çalışırken, aynı zamanda onun güven verici ses tonuyla da rahatlamıştı. Ancak hala korkuyordu.

Şah, Elvin'in korktuğunu fark etti ve onu sakinleştirmeye çalıştı. "Her şey yoluna girecek," diye fısıldadı genç adam. "Ben yanındayım." Elvin, adamın sözlerinden bir nebze rahatlamış gibiydi. Ancak korku hâlâ içini kemirmekteydi...

Şah, Elvin'in korku dolu ifadesini görebiliyordu. Elini elini uzatarak, onu sakinleştirmek için saçlarını okşamaya başladı.

Elvin, Şah'ın elinin saçlarında hissettiği dokunuşla, bir anda kendini rahat hissediyordu. Gözlerini kapadı ve sakinleşmeye çalıştı.

Şah, Elvin'in sakinleşmeye başladığını görünce rahatladı. Ağzından bir iç geçirdi ve kulağına eğilerek konuştu. "Korkma, burada kimse sana zarar veremez," dedi yumuşak bir ses tonuyla. Elvin, Şah'ın sözlerini duydu ve rahatladı. Gözlerini açarak adamın yüzüne baktı.

Elvin, Şah'ın yüzüne bakarken, içine düştüğü karabastandan kurtulduğunu hissetti. Gözleri onu yatıştırıcı bir şekilde kesiyordu. Gözlerine baktıkça, kendini rahat hissediyordu. Şah'ta onun gözlerine bakıyordu...

Şah, Elvin'in gözlerine bakmaya devam etti. Gözlerinden içeri süzülecek gibiydi. Elvin, bu bakışlar yüzünden ürperdi. Gözlerini kaçırmaya çalıştı, ama bakışlarını Şah'ın gözlerinden ayıramıyordu.

Şah, Elvin'in bakışlarının kaçışını fark etti ve gülümsedi. Gözlerini bir an için bile ayırmadan onu izlemeye devam etti. Elvin, Şah'ın gülümseyişini fark edince ne yapacağını bilemedi. Şah ise daha da yaklaştı ve elini uzattı.

Şah, ellerini Elvin'in yüzüne dokundurduğunda, gözlerinin doluşunu fark etti. Gözlerinin içine bakıp iç geçirdi. Şefkatle dokunuyor ve Elvin'e karşı içten bir şefkat hissediyordu.

Elvin ise gözlerini kapadı ve Şah'ın dokunuşunu hissederek rahatlamağa devam etti. Şah'ın bakışları, onu yatıştıran ve güven veren bir ifade içeriyordu.

Şah, Elvin'nin içini rahatlatan dokunuşlarını devam ettirirken, iç geçirdi. Gözleri hala Elvin'in gözlerinde takılıydı. Gözlerinde içten bir şefkat ve anlayış vardı. Elvin, Şah'ın gözlerinde rahatlamış bir ifadeyle onun dokunuşlarına izin vermektedir. Sonra Şah konuştu...

Şah, gözlerini kaçırmadan Elvin'e konuşmaya devam etti. "Endişelenme, yanındayım," dedi rahatlatıcı bir ses tonuyla.

Elvin ise içini rahatlatan sesi işittiğinde rahatlamış ve Şah'ın sözlerini dinlemeye başlamıştı. Gözlerini Şah'ın gözlerine dikmiş, onu dinliyordu.

Şah, elini saçlarından tekrar yüzüne yatıştırıcı bir şekilde indirdi. Gözlerini bir an bile ayırmadı ve konuşmaya devam etti. "Senin için buradayım, yanındayım. Korkmana gerek yok, her zamanda burada olacağım." dedi yumuşak bir ses tonuyla.

Elvin, Şah'ın sözlerinden şefkat hissetti ve rahatlamış, biraz da rahatlamış olduğunu hissetti.

Şah, Elvin'e iyice yan yana uzandı ve onu rahatlatmak için elini saçlarında gezdirmeye başladı. Elvin, Şah'ın nazik dokunuşlarını hissederek rahatlamış ve gözlerini kapadı. Şah, ellerini devam ettirerek onun saçlarını hafifçe okşadı ve onu yatıştırmaya devam etti.

Elvin, gözlerini açtı ve Şah'a döndü. Gözlerinde, rahatlamaya başlamış bir ifade vardı. Elvin kısa bir süre sonra konuştu.

"İyi ki yanımda varsın. Eğer sen olmasaydın, napardım bilmiyorum..." diyerek iç geçirip gülümsedi. Şah sadece gülümsedi ve Elvin'i naziklikle kucağına çekti ve nazikçe saçını okşamaya devam etti.

Gözlerinde bir şevkat ve merhamet ifadesi vardı ve onun rahatladığını hissediyordu. Elvin, Şah'ın kucağında rahat bir nefes alarak iç geçirdi ve başını omzuna yasladı. Gözlerini kapadı ve onun dokunuşunu hissetti. Şah ise bir yandan saçlarını okşamaya devam etti.

Şah, Elvin'in saçlarını nazik bir şekilde okşadı ve başını omzuna yaslamasına izin verdi. Gözlerini kapatmış, gözlerinden şefkat ve anlayış dolu ifadesini görüp bir kez daha konuştu.

"Daha çok korkmana izin vermezdim," dedi. Elvin, Şah'ın sözlerini işittiğinde iç geçirerek cevap verdi. "Senin yanımda olduktan sonra artık korkmuyorum. Güvende olduğumu biliyorum."

________

Öhm öhm noluyor????

Bölümü geciktirdiğim için özür dilerim ama yinede yavaş yavaş kendimi geliştirmeye çalışyorum.

Neyse betimlemeyi iyi yaptım mı?? Gözünüzde canlandı mı???

Neyse bir daha ki bölümde görüşürüz <3

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım❤❤






747 kelime.


ŞAH KARAHANLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin