Ben geldimm. Herkese merhabalar. Umarım bölümü beğenirsiniz💗 Bu bölümü yazmak için derin bir araştırmalarda bulundum bu yüzden bu gün anca yetiştirebildim.
Vote ve yorum yapmayı unutmayın aşklarımm.
İyi okumalar ^^
_______
Bu gece, Şah bir karar almıştı. Onun kararlığı, kardeşinin tacizci tarafından uğradığı istismara bir cevap verme isteğiyle şekillendirilmişti. Şah, saldırganı cezalandırmek için harekete geçmeyi kafasına koymuştu.
Bu yüzden o gece, Ateş adıyla bilinen tacizciyi cezalandırmanın vakti gelmişti.
Şah'ın korumaları olan Osman ve diğerleri, bu işe dahil olmaya hazırlardı. Onun kararlılığını görüyorlardı ve ona yardımcı olmaya niyetliydiler.
Şah'ın verdiği emri yerine getirmek için harekete geçtiler. Şah, Ateş'i saklamanın en iyi yolunun onu karanlık bir bodruma çekmek olduğunu biliyordu. Bu nedenle, korumalarıyla o karanlık yere yöneldiler.
Şah ve korumaları bodruma girip içeride bekleyen bağlı ve kelepçeli Ateş'i gördüler. Ateş korku içinde bekliyor ve neler olacağını merak ediyor. Şah öne çıkarak Ateş'in önünde durup, gözlerinde öfke dolu bir ifade belirmişti.
Şah, Ateş'e sert bir şekilde bakar ve onun önünde dururken korumasına işaret eder. Osman öne çıkar ve Ateş'in yanına eğilir, ondan intikam alma zamanının geldiğinden emin olmasını sağlamak için onu sertçe sarsar.
Ateş, yerde uzanırken, Şah'ın koruma Osman tarafından sertçe sarsıldığını hissedebiliyordu. Açtığı gözlerini Şah'a döndürdü ve korku dolu gözlerle bakarken, yanık saçları yüzünü kaplıyordu. Şah ona karşı dikildiğinde, koruma Osman, Şah için bir işkence aracı hazırlıyordu.
Osman, Şah'ın işkence yapmak istedikleri aleti hazırlayıp yerleştirdiğindeyken, Ateş korkudan titriyor, göğsü hızla bir şekilde inip kalkıyordu.
Şah, Ateş'in korku içindeki haline baktı ve ona karşı gelecek olsa bile bunun olması gereken son olduğunu biliyordu. Osman hazır olduğunu göstermek için Şah'a kafa salladı. Şah, sonra Ateş'e döndü ve sert bir ifadeyle konuştu.
Şah sert bir ifadeyle konuştu, "Elvin'e zarar verdiğine pişman olacaksın siktiğimin veledi. Annenden emdiğin sütü sana unuturmazsam Bana da Şah demesinler."
Bu sözleri söylemesinin ardından Ateş'in gözlerinde korku artarak yerini panik ve çaresizliğe bırakılmıştı.
Şah, Ateş'in panik içinde gözlerinde korku ve çaresizlik okurken konuştuğunda, koruma Osman'a başıyla işkencenin başlayacağını işaret eder. Bu noktada, Osman işkence aletini Ateş'in yanına getirip Şah'a hazır olduğunu gösterir. Şah bir anlık duraklamanın ardından devam eder.
Şah, korumasının hazır olduğunu görünce devam etmeye hazırdı. Ateş korku içinde yerde uzanırken, acı çekmek için sabırsızlanıyordu.
Şah ve koruma hazırlıklarını tamamladılar ve işkenceye başlayacaklardı. Şah, Ateş'e doğru döndü ve sert bir ifadeyle devam etti.
"Derler ya en kötü olum şekli diri diri gömülme diye. Yanılıyorlar Ateşciğim. Şimdiden söyleyeyim acına alış." Bunu söyleyen Şah, Ateş'e doğru döndü ve elektroşok tabancasına uzandı. Koruma Osman, Şah'ın yanında dikilir ve hazır olmasını beklerken sessizce bekliyordu.
Şah, elektrikli şok tabancasına uzandı ve Ateş'e doğrulttu. Ateş, paniklenmiş halde yerde uzanırken, korku dolu gözlerini Şah'ta döndürdü. Şah, tam ateş edecekken Ateş onun durmasına neden olup konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH KARAHANLI
Misterio / Suspenso16 yaşındaki kızı, babasının işkencesinden kurtarıp evlenen 24 yaşındaki Şah Karahanlı. ... *Alıntı. Odanın kapısını araladığımda odanın köşesinde, eleriyle bacaklarını kendine çekmiş, sarmış, kafasını da gömmüş vaziyeteydi. kapı sesini duyunca kıza...