➺ ROZDZIAŁ 30. Małe podziękowanie

602 53 1
                                    

Czy Lando Norris znalazł miłość?

Miłosne sekrety kierowcy Formuły 1.

Lando Norris znowu zakochany!

∘₊✧──────✧₊∘

Serce kierowcy McLarena zajęte?

Wczorajsza transmisja na żywo wzbudziła ogromne zainteresowanie fanów, szczególnie w momencie, kiedy chwilowo na ekranie pojawiła się dziewczyna.

Lando Norris nie był w żadnym związku od września 2022 roku, kiedy ogłosił, że zakończył związek z portugalską modelką. Luisinha Barosa Oliveira spotykała się z nim jedenaście miesięcy, a po zerwaniu oboje przyznali, że nadal są przyjaciółmi.
Wiele razy był widziany na randkach z wieloma modelkami, ale prawdopodobnie nic poważnego z tego nie wynikło, bo pozostał singlem aż do teraz. Niedawno świat obiegła informacja, że Brytyjczyk może spotykać się z Natalie Horner - córką Christiana Hornera, szefa Oracle Red Bull Racing, jednak i McLaren i Red Bull zaprzeczyli plotkom.

Tożsamość dziewczyny nie jest znana, ponieważ jej twarz nie została pokazana, jednak wiele fanów próbuje dopasować głos oraz posturę do zaprzyjaźnionych z nim dziewczyn. Powstało kilka teorii, żadna z nich na ten moment nie została potwierdzona.

Czekamy na oficjalną informację oraz życzymy kierowcy McLarena szczęścia.

∘₊✧──────✧₊∘

Od kiedy tylko wstałam, żałowałam sprawdzenia tego, co działo się w internecie.

Cały poprzedni wieczór spędziłam w słodkiej niepewności, że w internecie rozpętała się kolejna burza z Lando w roli głównej. Klipy z wczorajszego streama były wszędzie, każdy próbował zgadnąć kim jest dziewczyna stojąca tam w drzwiach. Jedni mówili, że to pewnie jego przyjaciółka, drudzy, że przecież może być w związku i nikomu nic do tego, jeszcze następni bawili się w detektywów i próbowali odgadnąć jej tożsamość.

Oczywiście, że byłam osobą podejrzaną.

Lando widział, że byłam tym przybita. Chciałabym powiedzieć, że tylko trochę, ale skłamałabym. Cały dzień chodziłam jak struta. Zauważył to od razu. Ciągle próbował poprawić mi humor i chociaż nic nie pomagało - on dalej to robił.

Nie powiedział mi, że za bardzo panikuję. Nie powiedział mi, że mam przestać.

— Mogę coś dla ciebie zrobić?

Byłam nieco nieobecna, więc dotarło do mnie, że coś mówił dopiero po dotknięciu mnie w ramię. Pokiwałam głową. Piłam już trzeci kubek melisy z nadzieją, że się uspokoję. Jakimś cudem ludzie znaleźli moje media społecznościowe - były prywatne i nigdzie nie podałam swojego nazwiska, ale szybko domyślili się, że enchantednat to ja. Miałam tysiące próśb o obserwację na minutę, byłam oznaczana w wielu postach, prywatne wiadomości zasypano pytaniami czy faktycznie jestem Natalie i co mam wspólnego z Lando.
Brytyjczyk stwierdził, że najlepszą rzeczą dla mnie będzie wyłączenie wszystkich powiadomień, a najlepiej telefonu, ale zostawiłam go włączonego tylko dlatego, że w każdej chwili mogła odezwać się Olivia. Nie dotykałam urządzenia przez resztę dnia, a była już szesnasta. Zmusiłam się do zjedzenia obiadokolacji, którą przygotował nam Norris, kiedy ja siedziałam w łóżku w jego sypialni, owinięta ciepłą kołdrą, a na laptopie włączyłam pierwszy sezon Friends.

Drzwi cały czas były otwarte, więc nie słyszałam jak wchodzi. Podał mi talerz z ciepłym posiłkiem, pocałował w skroń i usiadł obok mnie. W ciszy jedliśmy i oglądaliśmy serial. Cicho podziękowałam i odłożyłam puste naczynie na szafkę nocną za mną, kładąc głowę na jego ramię. On przyciągnął mnie do siebie, składając kilka całusów na mojej głowie.

Pit Love Lane [ Lando Norris ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz