Досвід. Він може бути кількох підвидів, але найважливіший – життєвий. По суті, усі інші – це лише його складники.
Мій досвід – це мої перші кроки, мої помилки, мій біль і моє щастя. На перший погляд, я би воліла уникнути деякого, але без нього я б не була собою. Мій досвід складає моє власне я, неповторне й особливе. Я така, яка є, лише завдяки пережитому. Я така через безсонні ночі, промоклі слізьми, через увесь біль, коли, здавалося, серце ось-ось розірветься на шмаття. Я пережила оце все, аби зараз світитися і усміхатися, зігрівати своїм безмежним теплом. Я витирала сльози, щоб сьогодні в очах палала незгасима іскра.
Мій досвід показав мені, що після найтемніших часів завжди настають світлі. Ніч налякано відступає перед яскравим сяйвом дня.
Іноді ми, загублені, блукаємо у темряві. Нам здається, ніби просвітку немає, і помалу втрачаємо надію. Проте завжди є ті, хто вірить у наше світло (вкрала ідею із прочитаного минулого літа «Різнотрав'я»). Ці люди змушують нас іти далі, з останніх сил хапати повітря, виринаючи над бурхливою хвилею, що прагне нас потопити. Нас шарпає і трощить, наче кораблі під час потужного шторму. Злива заливає нас, і ми майже зникаємо під водою, але знову з'являємося над поверхнею. Ми не крейсер «москва», щоб спочивати на дні. Ми можемо не бачити маяк, проте він світить десь удалині спеціально для нас. Чекає, доки ми допливемо і пристанемо на відпочинок. І навіть коли від нас залишиться лише деревина і якір, ми з останніх сил кинемо його на берег. Маяк усміхнеться, ніби кажучи: «Я вірив у тебе». Ми все зможемо.
Щось я відхилилася від теми «Досвід». Проте «корабель» і «маяк» точно дістануться до мене. І я вже знаю, що писатиму.
Мій досвід – це ніби букет польових квітів, що я збирала якось на світанку. Отак тихо, поступово, по стеблинці нагромадився цілий оберемок, який мені тепер постійно нести на своїх тендітних плечах. Він не важкий, однак і не із легкістю пір'їнки.
Мій досвід – це мій персональний букет, який подарувало мені життя. І я поставлю його у найгарнішу вазу, регулярно змінюючи воду. Без сумніву, це мій найпрекрасніший букет, який я постійно доповнюватиму новими квітами.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тридцять днів
Krótkie Opowiadaniaзбірка мініатюр-розповідей про мене і мій внутрішній світ у рамках марафону «30 днів», організованого Українським Wattpad Ком'юніті до річниці створення.