Ніч – це пора любові.
Любові до себе і навколишнього світу.
Найпрекрасніший час усієї доби. Все навколо занурюється у пітьму, та її глибочінь не може не вражати. Це пора, коли срібна підкова місяця з'являється на небі і спостерігає за нічним містом. Він достобіса самотній, як і я цієї миті.
Ніч – це натхнення. Моя муза бережно скидає із мене ковдру і вручає клаптик паперу і заструганий олівець. Аркуш миттєво списується римами моїм почерком із нахилом наліво. Тут я справжня. Я пишу і насолоджуюся, вдихаючи свіже нічне повітря.
Ніч – це час, коли люди ховаються по домівках під покровом комендантської, а нечисть виходить назовні. Моя улюблена пора.
Міріади зірок встилають небо, зачаровуючи яскравим мерехтінням. Я почуваюся такою маленькою і беззахисною зі своїм низьким зростом під темно-синім склепінням. Зорі створюють враження неосяжного простору, і я захоплююся.
Ніч – це саме той час, коли я п'ю зелений чай, якщо не можу заснути. Нагадую, я вживаю цей напій лише у моменти особливого натхнення. Коли я почуваюся збіса живою. Ніч надає мені сили. Найкраща пора для прогулянок, особливо під літнім дощем.
Це матір зірок, які я так сильно обожнюю. Вони освітлюють своїм мерехтливим сяйвом увесь Всесвіт. «Як багато бачать вони?» – часто ставлю собі це питання. Ці зорі такі неймовірні... Я не стомлюся писати вірші про їхню красу.
Я завжди любила ніч. Все своє життя. Це пора, коли можна дати волю своїм емоціям і думкам, потонути в їхньому бурхливому вирі. Це час, коли можна виплакатися, стискаючи в обіймах подушку. Можна визнати для себе певні речі, які у жодному разі не дозволила б усвідомити вдень. Маска мимоволі спадає з обличчя, і ти перестаєш ховатися від себе. Тут, у порожній кімнаті, лише ти і примари під твоїм ліжком. Люди, яких ти давно поховала для себе разом із частинкою душі.
Особливо обожнюю травневі ночі, пропахчені бузком. Цей ніжний запах лине у мої вікна зі стомленого двору. Місто спить. Нічні вогні тьмяно освітлюють його. Скільки ще людей дивляться у вікно, відчуваючи це дивне радісне запаморочення серед весняної темряви? Повітря... Нарешті я можу глибоко дихати.
Я спостерігаю, як сонце повільно ховається за обрієм. Небо забарвлюється у темно-фіолетовий, і день неквапом поступається ночі. Пітьма дбайливо огортає місто, ніби я свою шию у найлютіші холоди. Будинки занурилися у темряву.
На добраніч.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тридцять днів
Contoзбірка мініатюр-розповідей про мене і мій внутрішній світ у рамках марафону «30 днів», організованого Українським Wattpad Ком'юніті до річниці створення.