Reggel 9 kor keltem fel. Gyorsan elő veszem a telefonom és írok Jaylának. De előtte még egyszer még nézem Jaden Bejegyzését.
"Ha józanok maradnánk hogy úgy mondjam szeretlek"
Tényleg nagyon be lehetett baszva ha ezt rakta ki. Fel hívtam és videó hívásba voltunk egész nap Jaylával. Az egyik pillanatban Jaden be ront Jaylához egy szál rövidnadrágba.
-Szia Jaden!- nevetem el magam a telefon mögött. Jaden meg lepődik, int egyet majd ki ment. Nagyon kíváncsiak voltunk hogy mi lehetett a bulin, ezért el kezdtünk kutakodni. Először a galériánkat kutattuk át. Voltak érdekes képek. Az egyik pillanatban kapok egy értesítest hogy Ava egy képet rakott ki. Meg nyitom, több kép volt. Igazából semmi extra. Nem voltunk rajta egyiken sem. El kezdem nagyon erősen törni a fejem. De egyszerűen semmi nem ugrott be. Majd Jaden írt , nem foglalkoztam vele majd amikor meg láttam hogy küldött egy képet akkor még néztem.Aztán eszembe jutott hogy mi is történt.
Meg csókoltam! De ő engedte és azt mondta hogy az nem gáz! Jézusom...de van barátnője...és ha miattam szakít vele...Elvégre nem csak az én hibám! Jaden engedte! Még nézegettem ezt a képet és azon gondolkodtam hogy ki csinálta és hogy került Jadenhez. Szépen lassan eszembe jutott egy pár dolog. Jadennel beszéltem...azt mondta hogy, nem voltam neki szimpatikus és a barátnője miatt nem beszél lányokkal.Kaptam egy értesítest hogy még jelöltek egy post-ba. Ava volt, kicsit még lepődtem de azonnal meg nyitottam.
De azt hiszem ezt nem akartam látni.@Ava_Quin:
Bejegyzés: @Yn_Webster és @Jadub
Gázak vagytok! Szánalmas kurva!!Szóval több csók volt?! Akkor Avánál vannak a képek! Akkor szakított Jadennel!? Be lépek a kommentekbe és Jayla és Jaden alá írtak egy "szép" kis levelet.
A commentek:@Jayla_Offical: Alitsál magadon mert kurva gáz hogy ezt ki rakod! És ha meg csókoltak egymás akkor mivan? Te pedig kavartál egy sráccal! Remelem hogy Jadennek lesz annyi esze hogy dob a picsába, Te retket büdöd kurva!
*38.991 kedveles a commentre*@Jadub: Na jóvan bazdmeg. El mész a büdöd picsápa te kurva. Amúgy ha megcsókoltam akkor mivan? Te megcsaltal többszőr is. Szakítok😚
Válsz: Ava_Quin: De ahoz képest ki. raktad storiba azt az idézetet szóval szeretsz😘
Válasz:@Jadub: Nem neked szólt ribanc 😆Én nem commentetlem oda. Jó elest hogy ki állunk mellettem de egy dolgon töröm a fejem.Jaden kinek szánta azt az idézetet? Egy kis idő után el engedtem a dolgot és le mentem a konyhába.
Meg állok anya előtt és egy szomorú tekintettel nézek rá.
-Anya. Bocsánat hogy el szöktunk bulizni..legközelebb nem lesz ilyen! De jövőhéten lesz a 16. Szülinapom. Légyszíves töröld a büntetést!- nézek rá boci szemekkel. Nagyon gondolkodik hogy mit mondjon. Vesz egy nagy levegőt majd rám néz.
-legyen...de ha bulizni mész legalább szólj!- amint ezt ki mondta el kezdek ugrálni boldogságomba. Fel kapom a telefon és fel hívtam Jaylá. Miközben hívom fel rohanok a szobámba.
Jayla fel veszi és bele szól.
-szia. Láttad hogy mit rakott ki az a büdös kurva?- a hangja ideges volt.
-ja..de törölték a büntetésem mert jövő héten lesz a szülinapom!
-Komyan? Nekünk meg le járt a büntetésünk! Gyere át!- azzal a lendülettel le rakom a telefont és fel húzok egy normális ruhát. Egy egyszerű fekete rövidnadrág és egy fehér bő póló.Le rohanok a lépcsőn és oda kiabálok anyának.
-Waltoneknál leszek puszi!- meg sem álltam csak mentem gyorsan. Művel közel van a házunk gyorsan oda értem.
Kopogok az ajtón és Jaden nyit ajtót. A pozitivitásom elszált. Le nézek a földre majd a szemébe. Kicsit idegesnak tűnt.
-Jaylához jöttél?- sóhajt egy nagyon. Bólogatok és be enged. A lépcső előtt még állok és szembe nézek Jadennel.
-ami a csókot illeti....-nem bírtam be fejezni mert Jaden közbe szól.
-figyelj...semmi gáz, részegek voltunk. Felejtsük el. - mosolyog rám. Hallottam mit mondott de el vesztem a szemeiben.
Jóég...mi van velem?? Mosolyogva bólintok és fel megyek Jaylához. Be kopogok a szobájába, majd lassan be nyitok és le ülök az ágyra mellé.Beszélgettünk majd le mentünk filmet nézni.a fiúk is csatlakoztak. A sikoly hatodik részét néztük.
Így ütünk: javon, Jayla, Yn, JadenMivel csak 2 takaró volt így én és Jaden egy takaróval takaróztunk, Jayla pedig Javonnel. Javon holnap el utazik egy hónapra táborba szóval nem lesz velem a születésnapomon. Jött egy nagyon para rész és a takaró alatt meg szorítom Jaden kezét. Rám néz és próbálja vissza fogni a belőle kitörő mosolyt. Mikor már nem féltem annyira, el felejtettem hogy fogom Jaden kezét. Amikor már a filmnek a végére értünk akkor esett le hogy még mindig fogom a kezét. A pillangók a hasamban kurvanagy bulit csaptak. El engedem a kezét és fel állok.
-szerintem indulik haza...- fel áll Jaden is és Jayla is. El búcsúzom Javontől és ki kísérnek de el kezdett szakadni az eső.
-na jó...akkor haza viszlek kocsival gyere!- Jaden meg fogja a csuklóm és el kezd a kocsi irányába futni velem.Be szállunk a kocsiba de így is megáztunk. Nevetve be csatoljuk magunkat és el indulunk. Nézem Jadent ahogy vezet és még szólalok.
-Lehet egy kérdésem?- Jaden bólint.
-azt irtad..hogy nem Avának szól az az idézet...akkor kinek?-nézek rá kérdően. Vagy szól valakinek vagy csak nagyon be volt baszva. De azt írta a commentbe hogy nem neki szól, ezek szerint valaki másnak. Jaden nyel egy nagyon és erősebbnek szorítja a kormányt.
-Mondanám azt hogy nem emlékszek de akkor hazdunák...majd egyszer megtudod...- majd az autó megáll a házunk előtt. Ki csatolom magam és Jaden rám néz. Ki szállok és rá mosolygok.
-köszi hogy el hoztál.- majd ott állok az esőbe és nézem ahogy Jaden elmegy
Majd be mentem a házba...
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!