Az ágyamban ébredek fel. Jayla és Rafe ülnek az ágyam szélén. Mind a ketten idegesek. A fejem szét szakad. Fel ülök és rájuk nézek. Jayla szeme piros,fénylik a könnytől..
-Mi a baj...?- nézek rájuk. Jayla felém néz .
-Tudnod kell róla...- felém nyújtja a telóját. El veszem és még nézem. Egy storit volt. Jadené.@Jadub;
Bejegyzés;@Sarah_Cameron Hűség vagy Élet?
A levegőt gyorsabban veszem. Vissza nézek a többiekre. Rafe szóra nyitja a száját de Jayla meg rázza a fejét hogy ne.
Itt már pár könycsepp el hagyta a szemem. Le rakom a telefont.
-Ez mi a fasz...-sírom el magam. Rafe meg ölel. Erre a mozdulattal jobban sírok.
-Tudnod kell róla...Jaden és Sarah el tünetek a buliba ugye?- simogat meg Rafe. Rafe karjaiba borulva sírtam el magam. Egyre jobban sírtam, egyre nehezebben kapok levegőt. Tudtam hogy mit fog mondani...-Sajnálom...-néz rám Jayla. Rafe meg jobban simogat és nyugtat. El ordítom magam a karjaiba. És csak sírok és sírok.
Jayla oda ad egy pohár vizet és egy gyógyszert,de már késő. El kezdődött...el kezdem remegni. És csak sírtam, ordítottam,toporzékoltam. Jayla ide hívja Luis aki próbál meg nyugtatni. Nem sikerül neki. Csak ordítottam.Kurvára fájt. Nagyon durván...de most nincs hová menekülnöm. 3 napot nem bírt ki hogy ne csaljon meg. Ráadásul a legjobb barátnőmmel? Ez volt életem leghosszabb pánikrohama. 20 percig tartott. Nagyon szarul lettem. Le farasztott a sírás. A pulzusom egyre jobban le lasult. Csak feküdtem az ágyba könnyes szemekkel miközben a gondolataim ordítottak.
Lényegében mind a ketten hibáztunk. De ő nagyobb hibát vétett mint én. Adtam neki egy második esélyt! Egy kurva második esélyt. De ő nem élt azzal a lehetőséggel,hogy hűséges lesz. Mindenki ki megy a szobából. Egyedül maradtam. A zsebembe nyúlok ahol Jaden nyaklánca lapul. Elő veszem és be rakom a dobozomba. Telfonom csörgött de nem néztem meg.
Már este 3:39 van de én még mindig fekszek. Hallottam Rafe hangjá. Nem értettem tisztán amit mond. De egy mondatot tisztán hallottam.
"Remélem nem az alkohol miatt csókolt meg..."Be jönnek az emlékek. Már emlékszek mindenre. Csak arra nem hogy hogyan kerültem haza. Hallottam hogy el mentek aludni. Én elő veszem a telefonom és még nézem hogy milyen képeket raktak még ki. Volt pár piás kép de semmi extra. A szívem darabokban áll ismét...és holnap iskola...Jaden írt újra. Meg se nyitottam...le tíltottam. Aztán Saraht is. A csoportból nem szóltam ki, még!
Szerettem...össze tört...megváltoztatott...kért egy újabb esélyt...meg adtam neki...Újra szerettem...és újra össze tört...De enyi elég volt hogy rá jöjjek hogy tényleg nem létezik hűséges fiú. Se szerelem...csak vicc az egész.
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!