65.rész [Vidámpak]

130 4 0
                                    

Reggel Sarah és Ashlee már készen voltak. Fel ülök az ágyon és rájuk nézek.
-Yn...Holnap este haza kell mennünk...-néznek rám szomorúan.
-Tudom....

Legközelebb 3 hét múlva jövünk. De akkor csak 2 napra hogy a karácsonyt együtt ünnepeljük. Össze készülődök.
Ilyen lett a szettem:

Gyorsan csináltam meg egy kis sminket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gyorsan csináltam meg egy kis sminket.

______________Vidámparkba_____________

Olyan 5 óra körül jöttek értünk Waltonék. Az első dolog amit ki próbáltunk egy nagy hullámvasút volt.
Jaden mellém ült. Egész végig Jaden kezét fogtam mert féltem. Nagyon magas  volt. Utanna mentünk dodgem-ezni.
Javon úgy nekem jött azzal a kicseszett autóval hogy majdnem ki estem belőle.

Én hamar meguntam. Amíg a fiúk még játszottak én és a lányok el mentünk venni vattacukrot. Amikor meg ettük oda áll elém Jaden.
-Le foglaltam valamit...neked...kérlek csukd be a szemed és gyere.-Jaden re nézek mosolyogva. Le hunyom a szemem és meg fogom a kezét. A többiek is utánnunk jöttek.

Jaden meg áll. A többiek mögöttünk el kezdenek sikonyálni. Olyanok hogy:
Azta kurva. És hasonlókat.
-Nyithatod...-ki nyitom a szemem. Egy vas "Doboz" volt előttem. Kérdően nézek Jadenre.
-Bungee Jumping.- mosolygok rám. Meg lököm enyhén Jad hasát nevetve.
- Elmész a jó büdös tudod hová!
-Csak neked foglaltam le szóval irány!

Oda jön hozzám egy csávó. Rám rak jó sok erős kötelet. Most szívem szerint ki herélném Jadent. Jaden meg fogja a kezem és fel segít a "Dobozba"
Jaden is be száll. Oda álltam Jad mellé.
És el kezdtünk felfelé menni. Jaden ad egy csókot.
-Utállak!- vigyorgok rá.
-itt a te időd!

Oda állok a nyitott részre és le nézek. Kurva magasan voltunk.
-Azta fasz!- csukom be a szemem. Egy kicsit még álltam és aztán ugrottam.
Közben úgy ordítottam hogy még Kínába is hallották. Amikor végre már abba maradt a zuhanás akkor szépen lassan le eresztettek. Amikor le értem ki feküdtem. Jadenek is le jöttek.
-Ügyes voltál babe- csókol meg.
-Le forgott előttem az életem. -Jaden segít le venni a felszerelést.

Hát ez kurvajó volt. Soha többé! Még hülyéskedtünk jó sokat. Aztán fel ültünk az óriáskerékre. Egy fülkébe voltunk négyen. Én Jaden Javon és Sarah. Javon ül mellettem. Rám néz vigyorogva.
-Tudod Yn...kurva jó a segged!- Javon el röhögi magát, én is csatlakozók hozzá. Jaden nyakon bassza Javont. Aztán még jobban el kezdtem röhögni.
-Ő az enyém te büdös buzi!

(Time skip)

Haza úton beszélgettünk. Olyan este 10 körül értünk haza. Jaden haza hozott minket, aztán ő is haza ment. Én és a lányok el kezdtünk készülődni a buliba.
Jaden 1 óra múlva értünk jön.

Az élet nagy pofonja //Jaden WaltonWhere stories live. Discover now