Reggel fény szűrődik be a szobám ablakán. Boldogan keltem fel, ma találkozhatok Stormi-val. Be ágyazok és keresek egy ruhát. A ruhám és sima bő fehér póló és egy tapadós fekete rövidnadrág. Meg nyitom a telefonom és egy csomó ember be követett. A telefonom a kezemben tartom és ki megyek a szobámból. Le indulok a lépcsőn és a konyhába veszem az irányt.
Kellya ott csinálta a kávét. Stormi a nappaliba ült és mesét nézett. Oda lopakodók és meg állok Stormi mellett.
-szia hugi...- mosolyog szélesen mire Stormi az ölembe ugrik. Meg ölelgetjük egymás. Nagyon aranyos kislány. Rózsaszín pizsama volt még rajta. 10 percet beszélgettem vele, próbáltam megismerni. Könnyen megnyilt,és többször is elmondta hogy nagyon szép vagyok. Kelly oda jön hozzánk és oda nyújt egy kávét nekem. Meg köszönöm és a babára pillantok. Kelly la rakja a babát mellém és rám néz.
-el szaladok fürödni! Addig játszatok!- bólintok és el megy fürödni. Fel veszem a babát és gügyögök neki. Csináltunk egy közös képet is amit ki raktam instára.
@Yn_Webster:
Bejegyzés: Hugicával😻
Rengetek comment és like jött a kép alá.
Sokat hülyéskedtem vele. Tényleg olyan mintha a húgom lenne. Kelly hamar végzett de én még a kicsivel játszottam.
Kelly le fotózott minket.-yn indulás! Megyünk körmöshöz és fodrászhoz.- le rakom a kicsit és akkor be jön a bébi szitter. El indulunk a körmös felé. Az utat szintén végig beszélgettük. Amikor oda értünk először Kelly körmét csinálták meg utánna pedig az enyémet.
Ilyen lett a körmöm:Utánna mentünk a fodrászhoz. Ott kaptam egy alapos kezelést és egy igazítás ilyen lett a végeredmény;
Nekem nagyon tetszik. Ezután haza mentünk és kelly kicsit idegesen szólal meg.
-öltözz csinosba mert át megyünk a bárátnőmhöz és ott is van 4 gyerek..abból 3 fiú...remélem jóba lesztek...- bólintok és ki szállok az autóból és már rohanok is fel öltözni. 3 fiú...és ezek szerint 1 lány. Remélem hogy lesznek barátaim!
Nagyon sokáig gondolkoztam hogy milyen ruhát húzzak fel, ne legyen kirívó, kurvás de ne legyen béna...Már kezdtem volna feladni a keresési amikor találtam egy tökeletest!
Ez nem én vagyok de most ki bírom ebben a ruhában azt a pár órát.
Egy kicsi sminket is raktam fel, korrektor, szempillaspirál,és szájfeny.Le mentem a lépcsőn és Stormi ad egy ölelés és oda súgja hogy szép vagy tesó.
Tényleg olyan mintha a húgom lenne..olyan aranyos...de el is indultunk... remélem hogy jófejek lesznek...
ESTÁS LEYENDO
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!