Reggel az autóban ébredek fel. Egy világos szürke vékony takaró van rajtam. Ki nézek az ablakon és egy benzinkúton áll az autó. Megtámasztom a fejem a kezemmel és gondolkodom a tegnap estén. Észre veszem Jadent ahogy sétál az autó felé. Mosolyra húzodik a szám. Jaden sétálás közben el mosolyodik. Ki nyitja a kocsi ajtaját és be ül mellém.
-Jó reggelt szépségem.- Csókolja meg a homlokom
-Neked is...Szabad tudnom hova megyünk?- dörgölöm meg a szemem.
-Krisz írt, hogy mennyünk haza egy bizonyos ok miatt-néz rám csillogó szemeivel. Bólintok és el indulunk. Jaden vett nekem kávét meg ennit. Az út gyönyörű volt.
Nágyából 3 óra múlva megálltunk egy parkolóba ami a tengerre néz. Ki szállunk és egymás elé állunk.
-Gondolkodtam.....-kezdek bele.-A válaszom igen-mosolygok rá. Jaden szemében fel csillan a remény. Fel kap az ölébe és megpörget. Majden el hánytam magam annyira forgatott.
-Akkor már hivatalosan is megcsókolhatlak?-kérdezi jókedvűen.Vigyorogva bólintok. Jaden felém hajol és gyengéd csokót nyom ajkaimra. Az ajkai még mindig mézédesek. Amikor a csók abba marad meg ölelem jó szorosan. 1 óra szünet után folytattuk az utat. Jaden egész végig mosolygott. A keze párszor a combomra tévedt.
Az út összesen 6 óra volt kb. Este 10-re oda értünk. Le állunk a kocsival és ki vesszük a cuccokat. Be visszük a házba.
-Hello!- rakom le a táskám a folyosóra. 1 pecr múlva Sarah fut hozzám és ölel át.
-Szia-ölelem vissza. Már szépen ki dudorodik a hasa. Meg simogatom a hasát és be megyünk a nappaliba. Meg öleltem mindenkit és beszélgettünk. Isa el ment a kicsikkel vissza New York-ba. Le ültünk a kanapéra.
-Basszus...már mindjárt vége a nyárnak...-szomorodok el. Javon le hajtja a fejét majd megszólal.
-Hát...akkor maradjunk itt!-néz lassan fel ránk. Jó ötlett lehetne de mindenkinek van saját élete.
-De mindegyikkünknek van saját élete. Például ott van Luis. Van gyereke, és egy felesége aki várandós. Vagy Sarah. Ő is terhes és szerintem kéne neki magán szvéra. Vagy Jayla vagy én! Jaylának van munkája és egy háza. És nekem is van egy sikeres munkám és egy házam Bostonba. És amúgy is...egy idő után elegünk lenne egymásból.- mondom el az őszinte véleményemet. Sarah, Jaden, Jayla és Luis egyetértően bologatnak.
-Srácok. Tegyük fel, hogy mindenk vissza megy és folytatjuk az életünket tovább. És a barástságunkkal mi lesz? Messze lakunk egymástól, nem is kicsit!- néz rám Sarah.
Ha őszinte akarok lenni nemtudom mi lesz Szeptembertől kezdve. Vissza tér minden a normális kerékvágásba és magunkkal foglalkozunk. De még van vissza 3 hét a nyárból.
-Én azt mondom élvezzük ki ezt a pár hetet együtt és a többi meg majd jön. A jelennel foglalkozz ne a jövővel.-Fogja meg a combom Jaden. Ebben teljesen igaza van.
-Igaz!- ért egyet Jayla. fel mentünk a lányokkal a szobába, addig a fiúk beszálgettek.
le ültem a földre a tükor elé és neki álltam sminkelni. Sarah az ágyon ül és a gépén állít zenén. Jayla mögém áll és felém nyújtja az elektromos cigit.
-ha őszinte akarok lenni egy jó ideje nem szívtam- veszem át töle. Sarahra nézek.
-Nem zavar a füst?-kérdezem tőle. Sarah megrázza a fejét és én bele szívok.
-szóval együtt vagytok.....-kezd el Sarah vigyorogni. Magam elé nézek mosolyogva és el kezdek bólogatni.
(Time skipp)
Össze készülődtünk és le mentünk a fiúkhoz. A fiúk egy kis asztalt oda vittek a kanapé elé és raktak rá mindent. Volt sör meg mindenféle alkohol, meg természetesen cigi. Le ülök Jaden mellé és fel bontom a sommesbymet. A lábamat Jaden ölébe teszem a fejem meg a vállára döntöm. Mellém ült Sarah és ő csak teát ivott.
-Jó anyuka leszel...-mosolygok rá. Sarah szeme csillog a boldogságtól.
Egész éjjel buliztunk. Kivéve Saraht a baba miatt el ment aludni 1 órakkor de mi csak hajnali 5kor aludtunk csak el. Krisz és Luis már 7 órakkor ébren voltak. Jaden 10 körul kelt fel én meg 12kor. A szobámba kelek fel. Körbe nézek de senki nincs ott. Fel öltözök és le megyek a többiekhez. ilyen lett a ruhám:
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!