90.rész [Első találkozás /Waltonek]

114 2 1
                                    

"Nem kellett sok idő és ki nyitották az ajtót...."

Egy barna hosszú hajú lány nyitott ajtót.
Ismerős volt a kislány de mégsem.
-Sziasztok! Kit kerestek?- néz fel a telefonjából a kislány. És akkor esett le, hogy ki ez a kislány.
-Stormi?- mosolyogva nézek rá.
-Igen? Te ki is vagy?- húzza össze a szemöldökét.

Basszus ennyire más vagyok? Fel se ismer?
-Yn- ölel át Kelly.
-Yn??- mosolyog rám Stormi. Meg ölelek mindenkit. Le ülnek a kanapéra én meg fel megyek a régi szobámba. A szobába lépve elő jöttek az emlékek.
Amikor Jadent be bújtattam a szekrénybe. Basszus de fiatalok voltunk  még...Le rakom a cuccaim és végig nézek a képeken. Egy kicsit időzök aztán le megyek a többiekhez.

Beszélgettünk jó sokat. Stormi már 12 éves....Ashly meg 4. Olyan sok idő el telt...Ashly most nincs itthon. Egy táborba van, Stormi jövő hónapban megy el. Még most sem bírta az ágyam fel fogni, hogy a bátyámnak már családja van.

Fel mentem az emeletre és fel vettem egy csinosabb ruhát, mert megyünk Waltonékhoz  vacsorázni. 3 ruha opciót volt. Végül ez lett a ruhám:

 Végül ez lett a ruhám:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Semmi extra. Meg csináltam a szokásos sminkem. Már 13 éves korom óta ugyan az a sminkrutinom.

Le sétáltam az emeleten. A többiek ott álltak és rám vártak.
-Szép vagy hugi! De indulás- fogja meg a picit. A babán egy rózsaszín egyberészes szoknya volt.
Út közben azon gondolkodtam, hogy Jaden vajon mennyit változott. És meg tanulta be gombolni az ingjét. És meg fognak ismerni?
_______________

Enyhe gyomor görcsöm volt. A kilincsen meg remegett a kezem. Tudtam, hogy ez egy nehéz nyár lesz.

Be mentünk a házba. Meg állok a lépcsővel szembe. Jessica oda jön és meg ölel.
-Jaj milyen szép vagy! Kikerekedtél!- néz végig rajtam.
-Te is szép vagy Jess!-ölelem vissza.

A lépcsőre pillantok. Jaden rohan le a lépcsőn. Fekete ing volt rajta...de az nem volt be gombolva. Nagy levegőt kellett vennem, hogy ne sírjam el magam.
Jaden egy kicsit meg változott...
Ez Jaden;

Ez Jaden;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lett egy tetkója a kezén

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lett egy tetkója a kezén.
-Édes faszom bazdmeg!- csattan fel.
Az utolsó lépcsőfokon meg áll Jaden és rám néz. Mintha nem ismert volna fel.
-Szia- köszön majd tovább ment.
-Szia...- köszönök nehezen.
Jaden be megy a fürdőbe. Jayla le jön a lépcsőn egy lánnyal kézen fogva.
-Sziasztok- mosolygok rájuk.
-Heló- köszön a lány.
-Szia- köszön Jayla is.
-Nat vagyok. Natalia Dove- nyújtja a kezét.
-Yn. Yn Patrige- fogunk kezét. Ez egy kicsit fura volt. Jayla meg sem ölelt, se semmi.

Javon és Coco is le jöttek a lépcsőn kézen fogva. Oké...mindenki szerzett magának valakit csak én nem?
-Szia Yn- ölel át Javon és Coco.
-Sziasztok.
___________________________________________

Le ültünk az asztalhoz. Velem szembe Jaden ült. Mellettem Luis és Stormi.
Neki állunk enni. Most ettem egy pár falatot.
-Na és Yn! Mesélj egy kicsit- mosolyog rám Jessica.
-Hát...mit?
-Hogy állsz a fiúkkal?-  az arcom vörös lett.
-igazából...Sehogy.- adok egyszerű választ.
-Mindenkinek van párja csak neked és Jadennek nincs- Szomorodik el Jess.

Szóval Jaden szingli?
Beszélgettünk még aztán el pakoltunk és be mentünk a nappaliba beszélgetni.
Majden el aludtam olyan unalmas volt. Jaden különösen csendes volt.
-Yn! Gyere játszani!- szól Daelo az emeletről.
-Megyek!- El indulok az emelet felé. Vissza nézek és azt látom, hogy Jaden el kapja a fejét tőlem.

Be nyitok Daelo szobájába.
-Szia- ölelem át.
-De nagy vagy már!- csodálkozik el.
-20 éves vagyok...
-én 10!

Le ültünk a szőnyegre és játszottunk. Daelo ki találta, hogy bújócskázni akar.
Be csuktam a szemem és neki álltam számolni amíg Daelo el bújik.
Aztán meg kerestem. Egyik szobába sem volt. Aztán Jaden szobájához vettem az irányt. A szoba előtt meg álltam és meg néztem a zárt ajtót. Aztán be nyitok.
Egy pillanatra szívrohamot kaptam mert Jaden az ágy szélén ül és telefonozik.
-Bocsi...-már csuknám be az ajtót amikor  meg szólal.
-Yn.-
-Hmmm?- hátra nézek és az ágy alá mutat. Vettem az adást, hogy Daelo ott van. Be megyek és le hajolok az ágy alá.
-Megvagy!- mosolyodok el.
-nemár!- mászik ki az ágy alól.

Jaden csak mosolyogva nézi a jelenetet.
-Daelo én most megyek haza oké?- nézek rá. Daelo szomorú arcot vág.
-Ne legyél szomorú...Holnap a meccsen találkozunk!- simogatom meg a vállát.
-Te is jössz?- pillant rám Jaden.
-Ja...Jessica azt mondta, hogy jöjjek.- nézek rá. Jaden bólint és vissza néz a telójára.

Indultam volna ki a szobából de észre veszem a naptárat. Be volt karikázva egy nap. Méghozzá a meccs után 4 nappal. Jaden és Javon születésnapja. Jaj de jó.
Ki megyek a szobából és fel húzom a cipőm. El indulunk haza.

(Time skip)

Otthon le fürödtem és el végeztem az esti rutinom. Be feküdtem az ágyamba és elő vettem a telefonom. Kaptam 3 értesítést. Be követett Jayla, Javon és Jaden. Vissza követtem őket és el aludtam.

Az élet nagy pofonja //Jaden WaltonWhere stories live. Discover now