A szobámba beszélgettünk. Én az ágyon ültem török ülésbe amikor anya be nyit.
-Jött valaki....-Arrébb lép és Sarah jön be.
-Babám!- bele ugrok az ölébe. Krisz el kezd röhögni. Luis tarkón bassza. Sarah is itt lesz nálam. Nahát de izgi, olyan a szobám mint egy szálloda.
-Na jó...Sarah, Ashlee ti az ágyamon alszok velem. Krisz te pedig egy matracot.Ki pakol Sarah és el kezdünk készülődni. Ashlee Sarah és én ki pakoltuk a smienkiket hogy mindenki használhat mindent. Közben ez elektromos cigivel baszakszunk. Én még mindig azt használom amit Jayla adott 1 éve.
-Okosan mert Kelly nem tudja hogy cigizünk!- A lányok bólintanak. A fiúk le mentek forma 1-et nézni. Hallottam ahogy üvöltenek valamit hogy "Told meg a picsád Lando" annyi smink össze gyűlt a szobába hogy azt se tudtuk hogy mit csináljunk. De valahogy el kezdtük.Választottunk ruhát és fel húztuk. Ilyen az én ruhám:
Csak nem húztam pulcsit. Fel vettem a karkötőt és a nyakláncot amit még Jaden adott. Meg csináltam a hajam és be jöttek a fiúk.
-Mi a fasz!- néz körbe Luis.
-Ennyi smink egész Atlantába nincs amennyi ebbe a szobába!A fiúk is el mentek öltözni, addig mi csináltunk képeket és ki raktuk instára.
@Yn_Webster;
Bejegyzés: @Ashlee_Brits
@Sarah_Cameron 😅@Ashlee_Brits ;
Bejegyzés: Utánna pakolhatunk🥲
@Sarah_Cameron:
Bejegyzés: Ilyen amikor 3 lány van 1 szobába😍
Majd később össze szedjük. Le mentünk a nappaliba. A többiek is készen lettek.
________________Waltonéknál_____________
Jessica engedem be minket. Le ültünk az asztalhoz. Jaden le rohan a lépcsőn.
-Anya nem tudom be gombolni!- hisztizik mint egy kislány.
-ó szia életem-Ad egy puszit. Meg csókolom és fel állok. El kezdem be gombolni neki ez inget.
-Kész!- Jaden meg ölel.
-Ti újra együtt?-néz ránk Jessica és Kelly.
Bólintok. Javon rohan le a lépcsőn.-Kész va...Csajos!- fel kap Javon a hátára és visz egy kört a házban. Jaden szúrós szemekkel nézi ezt végig.
-Vedd le a segéről a kezed vagy megöllek!- kiált utánnunk Jaden. Javon vissza visz. A lépcső el kezd nyikorogni. Oda pillantok és Jayla jön le. Jayla meg áll előttem és át ölel.
-Bocsánat....-néz rám.
-Semmi baj...én sajnálom hogy nem lehetek itt veled....-Jayla meg fogja a vállát és le ülünk az asztalhoz.
Így ülünk:Ashlee, Sarah, Rafe, Javon, Jayla, Jessica
Stormi, Luis, Ashly (pici), én, Jaden, KellyJaden a kezét a combomra rakja. Pici ashy is utánozza. El kezdtünk nevetni.
-Jeden! Mit tanítasz szegény picinek?- jeden rám mosolyog. Luis mérgesen Jadenre néz.
-Hé! Ne tapperold a húgom!Erre mindenki el kezd nevetni. Közben etetem a kicsi Ashlyt.
-Csodás anyuka leszel...-súgja oda Jaden.
Jessica közben egy csomó kérdést tesz fel nekem.
-Igen, modell vagyok. És híres sportoló.Beszelgetük és Javon véletlen bele rug a bokamba. Én fel nyögök.
-Ha megegyszer bele rugsz a bokámba bele talpalok a pöcsödbe!- mindenki el kezd röhögni. Oldalra pillantok és Ashlee és Jayla nagyon beszélgetnek. Lehet hogy lesz valami?
Amikor meg ettük be mentek a nappaliba. De én és a pici Ashly ott maradtunk. Még etettem a törpét.
Jaden meg fogja a derekam hátul.
-Tényleg jó anyuka leszel....-Jaden rám néz én pedig meg csókolom.-Én is pusziiii- néz ránk ashly. Már nehezen de tud beszélni. Adunk neki egy puszit és boldogan kacag. Mi is be megyünk a nappaliba. Le rakom Ashlyt és fel megyünk Jaden szobájába. Olyan régen voltam már itt. Le ülök az ágyra Jaden pedig elém áll. A többiek be jönnek. El kezdünk beszélgetni. Este 11 körül haza jöttünk. Meg beszéltük hogy holnap az egy bulis nap lesz. El megyünk vidámparkba és buliba.
Amikor haza értük össze szedtük a sminkeket és meg fürödtünk.
Irogattam még Jadennel egy kicsit és el mentem le feküdni. Hajnali 1 órakor Jaden be mászik az ablakon és majdnem rá esik Kriszre.
-Te hülye vagy bazdmeg.
-A te hülyéd-Ad egy csókot.Hamar vissza is ment.
_________
SZIASZTOK!!!
Ha valamit el írtam azért bocsanat
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!