Reggel a telefonom idegesítő hangjára kelek fel. El nyúlok az éjjeliszekrényemhez és meg fogom a telefonom. A régi csoportba írtak. A "Babáim" csoportba amit még régen csináltunk.
Gyorsan csináltam egy új csoportot és kerestem egy ruhát. Szürke vagy Kék...vagy Jaden kedvence.
Meg találtam azt a ruhát amiben ez első meccsén voltam.
Ez lett a szettem;Elvégre szürke és kék is van benne.
Sminkeltem aztán el is indultunk.
___________________________________________Amikor a pályához értünk Luis fel hívta Jaden, hogy itt vagyunk. Be mentünk volna magunktól is de a biztonságiak nem engedtek volna be, meg amúgy is kurva nagy a tömeg.
Jaden ki is jött elénk a parkolóig.
Egy tapadós sötétkék edzős nadrág volt rajta, a felsője egy tabpadósabb világoskék felső rajta pedig egy nagy mellény. Ilyen védő felszerelés volt rajta:A mezszáma a 7.
-Sziasztok!- köszön Jaden.
-Szia- köszönnek a többiek. Jaden rám pillant de én csak biccentett. Be visz minket Jaden. Az öltöző előtt megáll.
-2 ember be tud jönni egy V.I.P részre. Ki akar jönni?- csapja össze a két kezét. Mindenki rám néz.
-Mivan?- nézek vissza rájuk.
-Mi megyünk!- vágja rá Jayla
-Oké- Jaden át nyújtja a kártyákat amivel be mehetünk. Helyet foglaltunk és kínos csend lett.
___________________________________________A kínos csendet én törtem meg.
-Jézusom...már megint tapadós nadrág?- nézem mosolyogva Jaylára. Jayla is el mosolyodik.
-Hogy mondtam régen? Amíg rád nem néz minden rendben- erre mind a ketten el kezdünk röhögni.
-Megváltoztál...-néz rám komolyan.
-Tudom...
___________________________________________Beszélgettünk egy kicsit aztán el kezdődött a meccs. Mivel Jaden a csapat kapitány ezért ő kezdett. Nagyon koncentráltam és hirtelen egy nagyot dörgött az ég. Én ott helyben szívrohamot kaptam. Le forgott előttem az életem.
-Bazdmeg!- ugrok fel a széken, mire Jayla csak röhög.Nem kellett sok idő és el kezdett esni az eső. A meccsen voltak elég nagy esések.
Tiszta sár volt minden. A meccs 1 órás volt. A meccs végén ki álltak sorba és úgy várták az eredményt.
-A nyertes csapat....a PHILLES!- mutat a bíró Jaden csapata felé. El kezdenek ökörködni.
___________________________________________A meccs végén ki mentünk a parkolóba és ott vártuk Jadent. Én közben ki raktam egy insta storit.
@Yn_Patrige;
Bejegyzés: @Jadub Ismét nyertetek. Gratu.
____________Nem foglalkoztam nagyon a commentekkel de az egyiken fel kaptam a fejem...
@Yn_Jaden._.Fan; Rátok se lehet ismerni...Nyilván meg változtatok de valami mégis más...Régen miattatok hittem a szerelemben. Most meg alig néztek egymásra. Meg értem, hogy már külön életetek van de akkor is hiányzik a Jaden Yn duo....😕Teljesen igaza van a kislánynak...
Le raktam a telefonom és vártuk tovább Jadent. 20 perc múlva ki is tolta magát.
-Ma megyünk bulizni?- rakja ba az autóba a cuccát.
-Hát...Felőlem semmi akadája- vágja rá Jayla.
-Yn?- kérdezi Javon
-Igen..persze! Mennyünk-bólintok.Luis nem jön a baba miatt. Haza vittek és utánna ők mentek haza. Otthon beszéltem Kellyvel, és játszottam a kicsikkel.
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!