Reggel a szokásora ébredek fel. Sarah a vesémet rugdossa. Jayla keze meg a számba. Fel ülök és 2 perc múlva vissza is alszok. Na de ez nem így megy. Ülve el aludtam és le burultam az ágyról. A lányok ilyedten ülnek fel.
-Ki halt meg?- kérdezi Jayla.
-Te fogsz mindjárt ha mégegyszer a kezded a számba lesz-állok fel. Sarah el kezd röhögni.
-Te sem vagy különb-forgagom meg a szemem.Fel állunk és el kezdünk öltözni. Állítottunk zenét és úgy készülődtünk. Én már majdnem készen voltam amikor csak a felsőmet kellett fel húzom Jaden be ront.
-Gyertek enni...uhh bocsi-fordul el.
-Húzz el!-Ordít rá Sarah. Mi röhögve végig nézzük ahogy elmegy.
A szettem egy fekete rövid Nike pro, és egy topp ami hátul ki van vágva. Ilyen a topp:Amikor végeztünk le mentünk a konyhába. Mosolyogva lépek be a konyhába. Sarah mellettem el kezd táncolni hülyéskedésből.
-Nyomjad-mutat rá Krisz.
-Ma buli!-jelenti ki Jaden.
-Benne vagyok-ülök le mellé.Javon meg forgatja a szemét és ki megy a konyhából.
-Ti szakítottatok?-néz rám Jayla.
-Ja....- bólintok.(Time skip)
A partot be rendeztük a bulihoz. Este 12 körül ki mentünk. A ruhám egy fekete tapados szoknyás ruha. A partra érve el kezdtünk piálni. Kivéve Sarah. Sarah nem ivott semennyit. Nekem ez fura volt. Raktunk tüzet és el keztünk piálni.
Jayla rá gyujtott és felém nyújtja.
-Kösz-feszem át tőle.
-Maradjunk itt egész este!-jelenti ki Krisz.
-Nem is tudom szerelmem....-mondja Sarah gondolkodva.
-Szerelmem? Együtt vagytok-kérdezem mire bólintanak. Én és Jayla ki ültünk a tengerbe vezető kis hídra-Szereted?-iszik bele a pálinkás üvegbe.
-Kire gondolsz?-kacagott fel.
-Jaden
-Ohh....hát....nem is tudom-nézek rá.1 órán át beszélgettünk aztán botladozva vissza mentünk. Javon a földön feküdt és röhögött. Le ülök Jadennel szembe. El kezdünk beszélgetni. Javon fel hozta az, hogy mi lesz ez után?
-Nem tudom. Vissza megyek New York-ba.-válaszol Jayla.
-Én akkor vissza megyek Bostonba. -szomorodok el.
-És mi lenne ha itt maradnánk? -kérdezi Jaden.
-Totál be vagy állva.-forgatom meg a szemem.
-Táncoljunk-fogja meg a kezem Jayla. El kezd táncolni én meg követem a páldáját. Jaden be állít egy zenét és ők is táncolnak.
Javon még mindig a földön feküdt. Én Jaden előtt táncoltam. Sarah mosolyogva ül Krisz ölébe és nézi ahogy táncolunk. A világ össze vissza forgott. Most nem pillanat táncoltak a hasamban hanem rókák. A világ egyre gyorsabban forgott és a rókák ki akartak jönni belőlem.-Hugi...minden oké?-kérdezi Luis.
-A rókák túl szorgosak-fogom meg a fejem.
-Mi?-húzza össze a szemöldökét.
Válaszoltam volna csak ba hánytam. És innentől kezdve nem emlékszek.____________________
@Yn_Patrige:
Bejegyzés: @Jayla_Offical
@Sarah_Cameron:
Bejegyzés: kis család😚
@Jadub:
Bejegyzés: Ha józanok maradnánk hogy úgy mondjam szeretlek😵💫🤍
_________
Sziasztok!
Köszönöm szépen a 6,94k-t💙
Ha tetszik a könyv nyomj egy csillagot!
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!