Reggel Jaden keze a derekamon volt. Jaden arca nagyon közel volt az enyémhez. Óvatosan ki bújok az ölelése alól. Ma megyek orvoshoz Javonnal. A többiek ma fogják meg tudni. Jadennek nem tudom hogy mondjam el. Az se biztos hogy hallani akarol rólunk.
Kerestem egy ruhát magamnak és fel húztam. Ez lett a ruhám;
Miközben öltözök Jaden fel ébred és mosolyogva néz.
-Jó reggel...-Dörzsöli meg a szemét. Rá nézek.
-Neked is.- rá mosolygok és ki megyek a szobából. Jayla szobájába vannak a többiek. Be megyek én is és be zárom az ajtót.Meg ölelnek.
-Jó reggelt
-Nektek is.- veszek egy nagy levegőt és Javonra nézek. Ő tudta hogy mit akarok. Bólint eggyet biztatás ként.
-Lenne egy dolog....-Húzom el a szám szélét. A mosolygás abba marad és komolyan figyelnek rám.
-Baj van?- lép közelebb a bátyám.
-Nem, vagyis igen...de mégsem. Jadennek egy szót se!- a többiek ijedten bólintanak.Elő veszem a zsebemből az egyik tesztet.
A többiek felé nyújtom. A bátyám le ül az ágy szélére a fejét fogva.
-Mi a fasz...te te terhes vagy!-néz fel rám Jayla szinte sírva. Mindenki sokkos állapotba néz rám.
-Ki az apja?-néz fel rám Luis és Rafe egyszerre. Javon oda ál mellém.
-Javon?-húzza fel a szemöldökét Ashlee.
-Mi? Nem!- rázom meg a fejem mosolyogva.
-Jaden?!- ne rám szomorúan Sarah. Bólintok. Luis vissza néz a földre és azon gondolkodik hogy hogy ölje meg.
-Ez köztünk marad!- ölel át Jayla.
-Gratulálunk!- mondják egyszerre. Luis fel áll ás át ölel.
-Gratu...-Nyögi ki nehezen.El mondtam nekik hogy ma kell mennem az orvoshoz. Mivel ha mindannyian egyszerre mennénk az feltűnő lenne, ezért Javon, Luis és Jayla jönnek velem. Ők is fel öltöztek én addig vissza mentem a szobába. Jaden ott ált vizes hajjal, egy szál törölközőbe. A törölköző a derekára van csavarva.
-Hova mész?- borzolja össze a haját.
-Csak boltba- azzal a lendülettel ott hagyom. El indultunk az orvos felé aki innen 15-20 perc. Út közbe beszélgettünk. Luis nem tudja el fogadni hogy terhes vagyok.
-Yn el kell mondanod Jadennek. Elvégre ő az apja!- pillant rám Javon.
-Igen tudom...de szerintem nem fog támogatni...és azt se tudom hogyan.- nézek ki az ablakon.-Megyünk nyaralni hétvégén egy hétre. Ott el mondhatod!- adja az ötletet Jayla.
Meg beszéltük hogy akkor mi lesz. Spanyol országba megyünk. Milyen jó, hátha össze futok anyámmal vagy apámmal. Egy dobozt fogok csinálni Jadennek. Benne lesz egy kis ruha és egy teszt. És egy levél amit a baba nevében írok meg.
_______________Az orvosnál_______________
Be jöttek velem a rendelőbe. Lejjebb tolom egy kicsit a nadrágom és a pólóm fel tolom, hogy a hasam szabad legyen.
Rá fekszek a vizsgáló ágyra ami előtt ott van egy nagy monitor. Jayla, Luis és Javon ott áltak mellettem. Az orvos elő vette a dolgokat és el kezdte nézni a hasam ulrahangon. A nő fel tett pár kérdés és csináltunk egy képet.
-Tehát akkor baba neme buli lesz?- mosolyog kedvesen a nő.
-igen.A baba szépen fejlődik. Már a következő alkalommal meg tudják mondani hogy kis Jaden vagy kis Yn. A hasam még nagyon pici szóval jól tudom titkolni.
Ki raktam a képet instára:@Yn_Webster;
Bejegyzés: 🤍
*Tiltva:@Jadub*Azonnal egy csomó komment és szív jött a képre. Jaden előbb utóbb meg fogja tudni. És lehet hogy még az utazás előtt. Holnap reggel el mondom neki.
Meg vettük a fehér kis ruhát és a dobozt.Otthon mindenki el ment a saját dolgára kivéve Javon. Ő ott volt mellettem. Nem tudom hogy melyik lenne jobb, ha ő lenne az apja vagy nem. Ne értsétek félre csak Jaden még lehet nem áll erre készen.
A levelet hatszor kezdtem újra. Nem tudtam hogy mit írjak bele. Nyilván nem az hogy "Na hallod apuka leszel"
Próbálok egy komolyabb levelet írni, több, kevesebb sikerrel.7 órakor végeztem vele. El raktam a dobozt és Jaden már haza is ért. Ott feküdtem Jaden ágyán.
-Szia- jön be
-HelóEl mentünk meg fürödni külön külön és le fekvés előtt egymás mellett telóztunk.
Fel dobott egy cikket a telefonom.
És rólam írt.Friss hírek:
Yn Webster babát vár! A fiatal lány insta Bejegyzését szinte az egész világ látta. Vajon ki lehet az apuka? A 17 éves lány nagy dolgot vállát fel.Ki kapcsolom a telóm és le fekszek aludni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romansa(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!