Reggel az ébresztőmre kelek fel. Jaden a derekamat átkarolva alszik mellettem. Fel ülök és meg simogat Jadent
-Jó reggelt...suli van!- Jaden hunyoroga rám néz. Be nyit Kelly és Stormi.
-jóregg...stormi meny le!- Jaden rám néz és mind a ketten el röhögjük magunkat.Ki mennek és fel öltözzünk. Jaden arca tiszta vörös. Miután fel öltözünk Jaden ki mászott az ablakon és haza futott. Eléggé gáz volt a mai reggel...ne de mindegy. Fel veszek egy ruhát.
Ilyen a ruha:Gyorsan meg csináltam a hajam,és egy kicsit sminkeltem. Korrekt és szempilla spirál. Fel veszem a táskám a hátatmra és el indulok a konyha felé. Kelly mosolyogva néz rám miközben kávét csinál.
-Jó volt az este?- arcomat el önti a vörösség.-nemár...-nyögök fel. Bele kortyolok a kávémbe és Luis mellém áll. Bele harap a piritósába.
- Kicsit hangosak voltatok.- néz rám egy kacér vigyorral. Meg ütöm Lusi mellkasát.
-pofa be!-Fel húzom a cipőm és ki megyek. El indultam a suli felé. Jayla közben hívott de nem vettem fel.Hamar oda értem az iskolába. Az iskola előtt megálatam. Jaden és Jayla pedig mellém áll. Jaden a nyakamba teszi a kezét.
-bocsi a reggelért...-nézek rá vigyorogva.
-én már elengedtem a dolgot.
-Mi volt reggel?- néz ránk Jayla.
-semmi...semmi...-mondjuk Jadennel.Luis 2 percel később jött be. Én le ültem Jaden mellé a leghátsó padba. Jalya és Luis pedig előttünk ülnek. Be jön a tanár és el kezd beszélni. El mondta hogy el megyünk egy ottalvós kiránulásra, hogy lesz egy bál. És a ballagás előtti nap ott alszunk a suliba. Izgalmas évünk lesz!
Meg adta az órarendet és még beszélgettünk. Oldalra fordulok és azt látom hogy Ava Jadent nézi. Szívem szerint megteptem volna, de iskolában vagyunk. Jaden meg forgatja a szemét és át karol. Eléggé rendes tanárunk van,egy fiatal nő. Az első órán Matek volt. Milyen jó,máris el lett baszva a napom. 3 oldalt írtam a füzetembe.
Ki emeltem pár dolgot és végül lett az órának. Én és Jayla el indultunk mosdóba. De Ava és Coco ott voltak. Én jóba vagyok Cocoval így adtam neki egy ölelést.
-Fúj te vagy Jaden csaja? Hát én jobb voltam! Te csak egy kurva vagy- fintorog rám. El indultam felé de Jayla le fog.
-Anyád a kurva, ribanc! Nézz már magadra! 1000 kiló vakolat van a pofádon!- fintorgok vissza. Ava meg forgatta a szemét és elment. 2 perc múlva mi is ki mentünkJaylaval beszélgettem és amikor be érek a terembe Jaden a padra volt dőlve és pihent. Észre vettem hogy Ava oda indul ezért én gyorsan oda rohantam és le ültem a helyemre.
-Takarodj kurva!- Ava vissza ül a helyére. Meg simogatom Jaden hátát.
-ébresztő...kémia óra lesz.-Fel álltunk és be mentünk a kémia terembe. És ott egy külön ültetési rend van. Oda megyek a táblához és még nézem. Na de kurva jó.Az ülésrend;
Jaden-Ava. Javon-Coco (Jav nincs itt)
Luis-Jayden. Josh-Hanah
Keyllen-Harper. Tessa- Eaten
Yn-JaylaÉn és Jayla ültünk leghátul. Jaden pedig Ava mellett. Egyébként Jayden Josh testvére. (Jaden és Jayden utaljak egymast)
Le ültünk a helyünkre és Jaden írt. Le rakom a pad alá a telefonom és úgy írok vissza neki. Nagyon zavart hogy az exe mellett ül. Pláne hogy Ava meg szereti Jadent.Ideges lettem és le tettem a telefonom.
El raktam a telefonom a zsebembe. Egész órán Jadent néztem. Jaden párszor rá nézett Avára és kezdett el pattani az agyam. Eléggé ideges lettem. De valahogy el telt ez az óra. Már csak én és a tanár maradtunk a terembe. Össze pakolom a cuccom.
-Nem figylet az órán!- törli le a táblát a tanár.
-igen...sajnálom,többször nem fordul elő.Ki megyek a teremből vissza az osztályomba. Azt látom hogy Jaden és Ava ott áll a táblánál és beszélgetnek.
Én itt ebben a pillanatban oda mentem Jalyahoz és Luishoz és ki húztam őket a teremből. Le ülünk a szekrényem elé.
-Miért beszélget vele?- nézek rájuk idegesen.
-semmi komoly...-Válaszolja Jayla.(Time skip)
Már úton vagyok haza de Jaden meg fogja a derekam. Maga felé fordít és el tűri a szemembe lógó tincset.
-Ma egész nap kerülsz...
-Ja.
-Mi a bajod?- húzza fel a szemöldökét.
-Semmi. Én megyek.Jaden el enged én pedig haza mentem.
Út közben idegesen néztem a telefonomat. Mivel jövő hónapban kell le adni a felvételit rá kerestem pár iskolára. Amikor nagyba durcizok magamba Luis lép oda hozzám.
-Ne idegeskedj! Ha csinál valamit megverem.
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!