28.rész [Országos]

233 5 0
                                    

Egy pár nap el telt azóta hogy Jaden titokban velem aludt. De egy kis összefoglaló hogy mi is történt ebben a pár napban.

Előszöris Luis meghúzta Jaylát. Jaden tisztára ideges volt. És a nyakunk jadennel... hát eléggé ki lett szívva aznap este. Jut eszembe nem csak Luis feküdt le Jaylavál hanem Jaden is velem. De Luis ezt nem hagyta. Volt egy kisebb  vita. De meg beszéltük hogy ez tökre okés. Jadennel a kapcsolatom szorosabb lett. Azóta rengeteg vigyáztam a pici Ashlyra. Át alakítottam a szobám. És a dobozt meg jobban el rejetettem. A kis titkos dobozom. Javon azóta elment., újra. Illetve...holnap után kezdődik a suli...

És most itt vagyok a Walton házba.
Ugyanis indás az országosra. Én csak váltóruhá viszek telefont és ennyi. Jaden viszont egy nagyobb táskák hoz. Ugye ha ők ezt megnyerik akkor el mennék bulizni. Segítettem Jadennek össze pakolni a táskáját. Pakoltam neki csinos ruhát melegítőt és mindent ami kell.

(Time skip)

Mivel ide csak bizonyos vendégek jöhetnek be ezért nem jöhetett kettőnél több fő egy személyhez. Ezért úgy oldottuk meg hogy Jadenhez jöttem én és  az apja. Luishoz meg Jayla. És akkor ez így pont jó. Legalábbis így gondoltam.
Addig a percig ameddig meg nem láttam apámat. Igen az alkoholista,drogos apámat...Egy pillanatra a szívem megált. De szerencsére nem vett észre,még. Le ültünk a helyünkre. Jaden adott egy utsó csókot és be ment Luissal az öltözőbe.
Le ültem a helyemre, az ülésrend:

Dj, jayla,én, apám.

Hát az fantasztikus. Remélem hogy nem ismer fel. De az a félelem hamar elmúlt amikor meglattam Jadent. Egy világoskék tapadosabb nadrág volt rajta. Egy sötétkék mézzel és egy fekete melkas vedővel. Jaylára nézek.

-Jézus anyám...tapadós nadrág!?- Jayla röhögve néz rám.
-Még nincs baj. Ha meglát téged na akkor lesznek bajok!- hülyéskedik Jayla itt már Dj is nevetett.
-tényleg meghúzott a fiam?- néz mosolyogva rám. Én zarba voltam így csak elnézek. Jadenre pillamtok és ő is rám. El nevetem magam. És értette hogy mire célzok így oda jött a pálya másik végébe ahol én vagyok. Oda fut hozzánk luissal. Jaden meg áll előttem röhögve. A feje tetején már ott van a sisak.
-Hidd el én sem akarok ilyen nadrágot húzni... néhány helyen eléggé...- be fogom Jaden száját nevetve. Luis oda jön és még ölel

-Jól nézünk ki hugi?- mosolyogva mondja. Bólintok és vissza rohannak a pályára mert kezdődik a meccs.
Az apám felém néz.
-Szóval egy kurvát nevetem fel...már barátod van és meghúzott.- néz szánalmasan rám mire egy könycsepp esik le az arcomról. Az apám szánalmasan fel röhög. Dj látja hogy mi a helyzet és helyet cserél velem.
Rá nézek és meg köszönöm halkan. Jayla mellé ülök és meg nyugszok.  Láttam Jadenen hogy ideges. De mivel ő a csapat kapitány ezért ő kezd. Nagyom érdekesen nézett ki tapadós nadrágban.
Jayla és én jó éreztük magunkat. Az apámat meg Dj elintézte. Pár perc múlva már el is ment. Természetesen le fotóztam Jaden és be állítottam hátérképnek.

 Természetesen le fotóztam Jaden és be állítottam hátérképnek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

De szerintem aranyos. Az a meccs nagyon durva volt. Egy pillanatra azt hittem hogy Jaden abba hagyja mert akkorát esett. De nem, csak a térdét horsolta le.

Ez egy hosszú meccs volt. Összesen 2 órá volt. És mondanom sem kell hogy ki nyert! Jaden csapata. Én, Jayla és egy pár ember le rohantunk a Pályára és oda mentünk. Én bele ugrok Jaden ölébe.
-ügyes vagy!-ölelegetem meg. Jaden az egyik kezével tart a másikkal pedig le veszi a sisakjá hogy meg csókoljon.

Eszméletlen aranyos volt. Meg mutatom Jadennek a hatérképem és csak nevet rajta. Le szállok róla és el kísérem az öltözőbe. Nyilván  hülyéskedtek mert ez kurva nagy dolog. Meg állok az öltözőbe előtt és adok neki egy utolsó csókot.
-vigyázz magadra és ne legyél részeg mert suli!- jaden bólint és be ment az öltözőbe. Oda megyek Jaylahoz és Djhez.
-Igazi álompár.- mosolyog Dj.

Be szálltunk az autóba és el mentünk haza.

Az élet nagy pofonja //Jaden WaltonWhere stories live. Discover now