Reggel félig a kanapén voltam félig pedig a földön, Jadenen fekve voltam. A telefonom kurva hangosan el kezdett csipogni. Az idő 13:58. Aslee írt hogy 30 perc és itt lesznek. Le szállok Jadnről és fel állok.
-Srácok! Toljátok fel a picsátokat. Van fél óránk!- mindenki fel pattan és el kezd rohanni. Én és a lányok gyorsan sminkeltünk és fel öltöztünk. Sietve de el készültünk. Oda állunk az ajtóba és várjuk őket.Sminkem:
Ruhám:
-Jaden a karkötők!-Szólor rá. Jaden ide hoz színes világítós karkötőket. Rá rakjuk mindenkire.
Az ajtó szépen lassan ki nyílik. Jayla és Ashlee lépnek be. Jayla tátott szájjal körbe néz. Egy könycsepp csordul végig az arcán. Oda rohan hozzám és meg ölel.
-Boldog születésnapot jay!- simogatom még a hátát. Mindenkit végig ölelgetett.Aztán oda adtuk neki ez ajándékokat. Jayla tőlem egy emléknaplót kapott amivel eléggé sokat dolgoztam. Illetve pár sminket. A buli első részét végig beszélgettük. Amikor a nap el kezdett le menni, akkor fel vágtuk a tortát és fotózkodtunk. Énekeltünk és táncoltunk jó sokat. Olyan 7:02 felé le mentünk a tóhoz. Javon lett a szakács. Há nem jártunk jól. 10 ből 9 hús oda égett.
Na de sebaj. Itt is csináltunk sok képet. Jaden hülyéskedett és bele borult a tóba. Mi csak röhögtünk.
-Faszom! Azt hiszem hogy a sarkam érintette a tarkóm- jön ki a vízből. Fel kap és bele basz a vízbe.
-Szerencséd hogy vízálló a sminkem buzi- jövök fel a víz alól. De végül mindenki bele jött a vízbe. Jaden a víz alá ránt és lent tart. Meg fogom az arcát, már éppen csókoltam volna meg amikor valaki ránk esik a bálna testével.Minden a ketten fel jövünk.
-Basználak szájba! Ez melyik volt?- nézek rájuk. Javon fel teszi a kezét. Oda úszok hozzá és le nyomom a víz alá. A fiúk ki mentek a vízből, de mi még maradtunk.Hülyéskedtünk és vissza mentünk a házba. Ott még piáltunk és hülyéskedtünk. Jaden eléggé közel volt hozzám mindig. Egy idejig minden jó volt. El szaladtam mosdóba. Amikor jövök ki Jaden ott áll. Rám mosolyog és le kap. Nem zavart a dolog. Viszonoztam. Vissza mentünk és ettünk. Voltak ugye ezek a poharak. Hogy olyat vegyél ami rád igaz. Ezek:
DU LIEST GERADE
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romantik(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!