102. rész [Buli/ veszekedés]

132 3 0
                                    

Gyorsan vissza mentem a házba piáét. És úgy gondoltam ha már ott vagyok szólok Jadennek is, hogy jöjjön. 2 perc alatt vissza értem a házba. El raktam egy szatyorba piát és fel mentem az emeletre, hogy szóljak Jadennek.

-Jaden-nyitok be. Jaden az ágyon ül és gépezik.

-Mit akarsz?

-Ha van kedved gyere le a partra bulizni velünk-néhek rá.

-Talán-ad választ.

Be csukom az ajtót és le megyek a partra. Volt ott egy kis aztal és oda raktunk kaják meg piát. Javon egyből el kezdett inni. Ki találta Jalya, hogy mennyünk fel egy nagyobb sziklára. Nehezen de bele mentem. Fel vittük a cuccokat és ott voltunk.
Jayla és én ki álltunk a szikla szélére beszélgetni.

-Szereted őt?- pillanat rám miközben bele szív a cigibe.

-Ezt, hogy èrted? Nyilván szeretem őt. -mosolyodom el.

Hátra nézek és Javon brutál részegen sétál. Oda jön hozzám és erősen rá szorít  a vállamra.

-Javon ez fáj!- mondom komoly hangon.
Javon csak mosolyog.

-Mivan kislány?-hajol közelebb.

-Azt mondtam engedj el!- rántom meg a kezem de túl erősen szorít.

-Te akartad te kurva-Mondja hangosabban. Meg lök a szikla szélén és nem bírom meg tartani magam ezért be esek a vízbe. Zuhanás közbe le fejeltem egy sziklát.

-Yn!-Hallom Jaden hangját.

Egy nagy csattanást hallok magam mellől. Jaden meg fogja a derekam és ki emel a víz alól.

-Bazdmeg-ordít fel Jaden Javonnak.

-Yn jól vagy?- tűri el a hajam és akkor vette észre, hogy vérzik a fejem.
Ki vitt a vízből és a karjaiban vitt be a házba. Jaden le rak a kanapéra és le veszi a felsőjét.

-Vedd fel!-adja át.

Le veszem a vizes ruhám addig Jaden el fordul és fel veszem Jaden ruháját.
Ilyen volt a ruha;

Jaden vissza fordul és be vitt a fürdőszobába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jaden vissza fordul és be vitt a fürdőszobába. Le ültet a pultra így egy magasságban vagyunk. Jaden fel köti a hajam és le kezeli a fejem.

-Nagyon fáj?- kérdi óvatosan.

-Igen...de a vállamnál nem rosszabb...-Nézem a földet.

-Vállad?- húzza össze a szemöldökét. Le húzza a pulcsit a vállamig, hogy meg nézze. Rajta volt Javon szorításának nyoma lila színben.

-Meg ölöm azt a faszt! Ez az egész kapcsolatotok Toxikus. -köti be a vállam.

-Hagyd...-nézek egy pontra még mindig.

-Most is őt véded? BÁNTOTT BAZDMEG!-Emeli fel  a hangját. Erre nam adtam választ.

-Sajnálom...-áll elém.

-Mindegy-állok fel de össze esek és Jaden el kap.

-Legközelebb szólj!-kísér be az ő szobájába. Le fekszek az ágyra és Jaden már indulna is.

-Jaden. Hagyd őt békén.-Jaden meg se hallja. Én pár perc alatt el alszok.

_____________Másnap reggel______________

Reggel egyedül kelek fel Jaden ágyába.
Mind két vállam be volt kötve. A szemöldököm felett van egy kis fehér tapasz ahol van egy kis vér folt.
Fel állok és le megyek. Nehezen de le tudtam menni. Jaden a kanapén fekszik és alszik. Ez rendes volt tőle...

Ki veszem a zsebemből a telefonom és meg nézem, hogy mibe jelölt meg Jayla.

@Jayla_Offical;

Bejegyzés: @Yn_Patrige

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bejegyzés: @Yn_Patrige.

Le rakom a telefonom és be megyek a konyhába. Még mindenki alszik. Akkor vettem észre, hogy Jaden ruhája van rajtam.
Csináltam egy teát és le ültem az asztalhoz.

-Jó reggelt-jön be Jaden.

-Jobbat...-kortyolok a teámba.

-Hogy vagy?- ül le elém.

-Szarul....-Fogom meg a fejem.
Jaden oda áll elém és még ölel. Fura volt de vissza öleltem

-Fent leszek ha kell valami-mosolyog rám.

-köszi-nézek rá.
______________

9:47kor a pultnak dőlve nézek ki a fejemből amikor Javon jön be.

-Jó reggelt szépségem-Adna egy csókot de én el tolom magamtól.

-Ezt ne!- lépek arrébb

-Ez mi?-Mutat az tapaszra a szemöldököm felett.

-Nem emlékszel?- nézek rá.

-Jaden volt?- szorítja ökölbe a kezét.

-Jaden? Hülye vagy? Ő legalább sosem bántott-fintorgok rá.

-ki volt ez?- egyre idegesebb. Erre csak hallgatok és nézek rá.

-Te voltál-nyögöm ki.

-Nem. Soha nem bántanálak.-lép közelebb de én el tolom.

-Térj már észhez basszus! Le löktél egy kurva szikláról! És kurva erősen szorítottál!- mutatók a kezemre.

-Részeg voltam.

-Ez nem kifogás. Bántottál! ÉS ÚJRA MEG TENNÉD! JADEN LEGALÁBB EGYSZER SEM BÁNTOTT!-ordítok rá. Javon kezet emelt de Jaden oda áll elém és meg fogja a kezét.

-Takarodj el innen bazdmeg-Emeli fel a hangját. Javon rá mosolyog fintorral és el megy.

-Meg akart ütni...-nyögöm ki halkan.

-Nem engedtem volna-fogja meg a kezem Jaden de én reflexből el rántom.

-Én most megyek...-fel rohanok Javon meg az én szobámhoz és össze szedem a cuccom. Kihez tudnék menni?
Be mentem sírva Sarah szobájába.

-Yn..mi történt?- ugrik oda elém miközben át ölel. El mesélem neki sírva.

-Csinálunk új szoba beosztást...-ölel át.

Meg terveztük, hogy hogy lenne nekem a legjobb. Mindenkit be hívtunk a nappaliba, hogy beszéljünk meg.

-Na szóval arra gondoltunk, hogy lehetne új szoba beosztást. -kezdi el Sarah.

-Első szoba; Jaden-Krisz
Második szoba: Luis-Hannah-Isabella
Harmadik szoba: Javon-Ashlee
Negyedik szoba: Én-Yn-Jayla-Rafe-Mondja el egy levegővel Sarah.

-Szánalmas.-teszi karba a kezét Javon.

-Igen Javon az vagy.-Válaszol Luis.

-Ez így lesz a legjobb-válaszol Jaden. Rám néz és mosolyogva bólint. Vissza mosolygok.

Vissza mentünk a szobákba és be rendezkedtünk. Rafe azért van velünk mert ő az egyetlen fiú akiben bízok. Jadenben nem tudom...

Az élet nagy pofonja //Jaden WaltonWhere stories live. Discover now