10.rész [Jaden meccse]

384 8 3
                                    

Reggel nyugodtan alszunk még mindig össze bújva. Jayla be jön és le fotóz minket. Jaden ébresztője 6:00-kor csörög.
-faszom....Jaden- ki nyitom a szemem és látom higy eléggé közel vagyok hozzá.
Nagy nehezen ki mászok az ágyból.
-bocsi...csak ma meccsem lesz...és remélem hogy el jössz.-Jaden is fel kel és fel húzza a mezét. Bólintok hogy el megyek. Jaden gyorsan fel öltözött én meg át mentem Jaylához kérni egy csinos ruhát. Jayla is már fel volt öltözve. Kerestünk nekem valami ruhát. Erre esett a választásom:

ilyen mezét van Jadennek is csak neki piros,meg normális póló

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

ilyen mezét van Jadennek is csak neki piros,meg normális póló. Csináltunk egy képet és le mentünk a konyhába. Jaden már a kávéját itta. Gyorsan meg regeliztünk és 7:10-kor el is indultunk.
Én ültem elöl Jaden mellet. Jayla meg hátul. Jayla át nyújta nekem a telefonját hogy nézzék meg egy képet. Azt a képet ahol aludtunk.

-Jayla! Te totál hülye vagy!- vissza adom neku a telefont

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

-Jayla! Te totál hülye vagy!- vissza adom neku a telefont. A szám szélén egy széles mosoly jelenik meg. Hamar oda értünk Jaden be ment az öltözőbe én és Jayla addig le ültünk. Egészen jó volt a hangulat. Be mennem a pályára és Jaden ránk néz majd fel húzza a sisakját. A meccs el kezdődött. Jaden nagyon ügyes volt. Mondjuk egyszer fejbe baszata magát az ütővel de semmi baja.

Az utsó pár percben Jaden be húz jó pár pontot így ők nyertek. Jaden fel rohan hozzánk, én pedig hozzá így út közben az őlébe ugrok. Fel kap és még pörget.
Le rak és mélyen a szemembe néz. Aztán jönnek az idióta haverja és el kezdik lökdösni. Meg mindig mosolyogva néz rám de nem szól semmit. Majd vissza mentek az öltözőbe. Én és Jayla még a kocsinál vártuk. Jayla hirtelen felém fordul.
-Mi a fene volt az? Fel kapott! Egy pillanatra azt hittem hogy le fog kapni.- mosolyogva nézem a lábam el. Igazából én sem tudom hogy mi volt ez... csak azt tudom hogy tetszett...és valószínűleg nem az alkohol akarta ha meg csókolnám...hanem az én...Azt hiszem szerelmes vagyok...Jaylára pillantok.
-Azt hiszem hogy tetszik az öcséd...- egyszerűen nem bírom abba hagyni a mosolygást. Jayla el kezd ugrálni örömében. Jaden gyors tempóban oda jön hozzánk. Egy csapat tinilány rohant utanna. Jaden meg áll mellettem és a lányokra néz.
-foglalt vagyok lányok!- azzal a lendülettel Jaden meg fogja a csípőm az egyik kezével és az újjaval meg szórít.
A lányok azonnal el mentek, jaden meg el enged. A fejemet el önti a vörösség.
-Sajnálom...csak le kellet ráznom őket!- rá mosolygok és még rázom a fejem.
-máskor is- be szállunk az autóba és el indulunk haza. Kínos csend volt egész úton...Azon gondolkoztam hogy mi történt ma...olyan jó érzéssel tölt el...hogy ez elmondhatatlan..szinte még mindig érzem az ujjai nyomát a csípőmön....

Az élet nagy pofonja //Jaden WaltonNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ