Reggel a telefonom hangját ébredtem. 5:33 az idő. Eléggé korán be kell mennünk a helyszínre hogy időben végezzünk. És még van pár programom a mai napra. Keresek egy ruhát és sminekelek egy kicsit. Ilyen lett a ruham:
Be vettem a gyógyszemeim és le mentem. Jaden ott ül a kanapén és beszélget Luissal. Le rohanok hozzájuk.
-Jó reggelt!- mosolygok rájuk.
-Neked is! Indulás.- Jaden fel áll és el indulunk az autó felé. Luis nem jön, neki dolga van.Kocsival az út 20 perc. Nehezen értünk oda. Dugó volt, és Jaden egyszer rossz helyen kanyarodott le. De sikeresen oda értünk. Ki szállunk a kocsiból, meg fogom a táskám és a szatyrom. Be mentünk. Már pár ember ott volt. Oda rohanok Jaylához és még ölelem. Le rakom a cuccom és neki állok díszíteni.
Közben állítottunk zenét. A fiúk is ügyesek voltak.Fel másztam a létrára hogy fel rakjam ott is a díszeket. Jaden meg fogja a létrát alattam és adja a díszeket. Dölöngélt a létrán és egy kicsit féltem.
-Foglak nyugi.- néz fel rám Jaden.
-Ha le ejtesz ki herréllek buzikám.- le nézek rá. Mélyen egymás szemébe mosolyogva. Le mászok. Jaden elé állok.
Jayla közénk áll.
-Szerintem Yn menned kéne. 13:10 van.- rá nézek az órar. Basszus. Jadenre pillantok.
-Én el megyek fodrászhoz és körmöshöz! Addig ne öljétek meg egymást!- Jaden bólint. El kezdek futni az ajtó felé.-Yn! Told be a formás segged a kocsiba- kiabál utannam Jaden. Hátra fordulok egy enyhe mosollyal. Be szállunk az autóba és Jaden el vitt. Út közben telefonoztam. Amikor oda értünk én be mentem. Jaden pedig a kocsiba meg várt.
Ilyen lett a körmöm:Aztán gyorsan meg csinálták a hajamat.
A hajam ilyen lett:Aztán futottam vissza Jaden kocsijához.
Be ülök az autóba és Jaden engem néz.
-Gyönyörű vagy...-mosolyog rám.
-Azért el ne élvezz.- mosolygok vissza.El indultunk vissza. Út közben Rafe hívott. Fel veszem a telefont.
-Mivan?- szólok bele a telefonba.
-Siessetek....légyszíves!- le teszi a telefont.
Gyorsan oda is mentünk. Amikor be léptünk tiszta kupi volt minden.
A dekoráció fele a földön volt.-Mi a fasz?- emelem fel a hangom idegesen.
Mindenki rám néz. Jaden oda rohan az órához. Már alig van 3 óránk. Nem fogunk vegezni. Le ülök a földre a fejemet fogva. Jaden fel állít.
-Oke...meg fogjuk oldani! Csak ne legyél ideges..- néz rám.Hát kurvára jó lesz ez a pár óra. Sietve neki állunk újra csinálni a díszítést. Én közben ki pakoltam a piákat. Nekem és a lányoknak el kell menni a ruhákért.
De nem állunk jól, és a fiúkra nem akarom rá bízni a helyet.
-Yn! Bízz bennünk! Meg fogjuk csinálni!- néz rám Jaden.
-benned? Bízni? A nagy büdös faszt!- nézek rá szúrós szemekkel.De nem tudok mit csinálni. A lányokkal el indultunk a Ruha próbalásra. A pláza melletti házba mentünk.
______________Ruha próbán_______________
Mindenki neki állt ruhákat próbálni. Jayly, Sarah, Coco,Kylen, Madison hamar megtalálták az ő ruhájukat. De én nem tudok jót találni. Semmi sem áll jól. Már 20 ruhát fel próbáltam. Volt 3 amire a lányok azt mondták hogy kurva jó. Egy lila,Fekete és egy fehér. Nem tudom...
Eléggé ideges lettem amikor már 1 órája keresek ruhát. Végül a lányokra bíztam hogy melyik Ruha legyen. Ezt csak holnap reggel fogom megtudni hogy melyik az a ruha.
El indultunk vissza a többiekhez. Félve nyitok be helyeségbe. De kellemes csalódás ért. A fiúk kézben tartották a dolgokat. Szépen fel van díszítve a hely. Valami ilyesmi:
Rafe oda jön hozzám és át ölel. Amikor az ölelés véget ért felém nyújt egy papírt.
Ez a szoba beosztást. Gyorsan el olvasom. Annyi az egész hogy a lányok fiúk külön vannak. A picsába, velünk van ava. Na mindegy. Nem tudjuk hogy hogy legyen a holnap. A lányokkal aludjunk itt a szobába hogy reggel együtt készülődjünk vagy nem?Meg beszéltük hogy nem. Mivel nekünk reggel 7-re a suliba kell lennünk. Egy ilyen köszöntő cuccra. Aztán meg ide jövünk. Bulizunk jó sokat aztán szét válunk...de lehet hogy 2 napig bulizunk itt. Kitudja?
Ezután haza ment mindenki.
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!