32.rész [Mi a picsa Jaden?]

212 4 0
                                    

Haza jöttem Luissal és egyből be vágódtam a szobámba. Le mostam magamról a smineket és a sebeket is le fertőtlenítettem. 2 óra múlva kezdődik a röplabda edzésem Jaylával. Meg kerestem az edzős cuccom és be raktam egy sport táskába. Közben ki raktam pár képet instára. De nem csak én az egész osztály. De nem néztem meg mindenkit. Csak egy pár emberét.

@Yn_Webster:

Bejegyzés:@Jayla_Offical készülődés🤪

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Bejegyzés:@Jayla_Offical készülődés🤪

@Jayla_Offical:

Bejegyzés:@Yn_Webster szerelmem😍

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Bejegyzés:@Yn_Webster szerelmem😍

Fel vettem az edzős táskám és el indultam hozzájuk. Amikor oda értem Jessica be engedett. Még Jayla öltözött így úgy voltam vele hogy be megyek Jadhez meg lepem. Be nyitok a szobába.
-Szia Jad....-  nézek rá mosolyogva de a mosolyból sírás lesz.
Jaden Aváv csókolózik az ágyon. El kezdtem remegni. És sírni.
-Te....te...Vége.. kurva nagyot csalódtam benned.- nézek rá. Jaden fel pattan de be baszom az ajtó és sírva rohanok be Jayla szobájába. Be zárom az ajtót és sírva a földre esek. Jayla gyorsan fel húzza a pólójat és oda fut hozzám.

-hé.. hé mi a baj?- néz rám ilyedten. Nem válaszoltam. Pánikrohamom lett. Alig kaptam levegőt és nagyon remegtem.
Jayla ilyedten nyúl a telefonjához. Írt Luisnak hogy jöjjön. Jaden üti az ajtót.
2 perc múlva rosszabb lett a helyzet. Luis be ront de Jadent ki zárja. Luis le térdel mellém és a kezembe nyom egy gyógyszert. Be veszem és le nyelem. Pár perc múlva abba marad a remegés és kapok levegőt.

Jayla be fektet az ágyába. Át öleleli Luist.  Oda ülnek mellém és simogatni kezdenek. Amikor le nyugodtam Luisra nézek.
-Mi történt?- kérdezi Jayla.
-Jaden...és Ava...- csak ennyi jött ki a számon mert újra el sírtam magam. Jessica be jön a szobába és le ül mellém.

Luis ideges fel áll ki megy és le üti Jadent. Fel akarok adni de Jayla vissza tart. Egyre jobban sírni kezdek. Csak azt lehet hallani hogy ütík egymást. Jayla ki rohan és jaden szobájába megy. Ava menekülni próbál de Jayla megtépi.

Ki rohanok és szét választom a két fiút.
Luisnak vérzik az orra és egy kicsit lila az arca. Jaden viszont eléggé rosszul néz ki. El lököm Luist a falhoz. És sötétség.

Jayla ágyában kelek fel. Luis és Jayla ül mellettem. Körbe nézek és fel ülök. Luis át ölel.
-A frászt hoztad rám tő őrült!- néz rám Luis.
-mi történt?- fogom meg a fejem.
-El ájultál...túl nagy stressz ért.- néz rám Jayla. Luis orrán egy fehér tapasz van.

Vissza feküdtem pihenni. 1 óra múlva Jayla fel ébreszt. Rá nézek és fel ülök.
-El megyek edzeni. Te pihenj!- mosolyog rám a lány. Bolintok és vissza fekszek.

Egy rémálomból riadtam fel ordítva, sírva. Luis és anya be rohannak hozzám.
-Itt vagyunk semmi baj!- ül le mellém Luis. Otthon voltam az én ágyamba. Veszek egy mély levegőt és próbáltam le nyugodni. Luis be fekszik mellém és úgy alszunk el.

Az élet nagy pofonja //Jaden WaltonTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang