Reggel 7:38-kor be jön az egyik ott dolgozó és fel húzza a redőnyt. Lassan ki bújok a takaró alól és fel ülök a kényelmetlen vas ágyba.
-jó reggelt lányok! Yn ez a te napod lesz! Öltözz fel csinosan!- Amint ezt meghallom a pulzusom 300-al kezdett el verni. Egy halatam mosoly jelent meg az arcomon és neki áltam öltözni. Gyorsan fel is veszek egy ruhát, ez az a ruha:
Nem valami csinos de most jó lessz ez, remélem...Nagy levegőt veszek és be sétálok az irodába. Az ajtó előtt még áltam, vettem egy nagy levegőt és be nyitottam. Ott ült egy pár a karjaiban egy kisbabával.
-jóreggelt!- köszönök illedelmesen és le ülök egy székre. A fiatal pár mosolyogva néznek rám. körülbelül 10 percig beszélgettünk. Utánna ki kellet mennem a váró terembe hogy el döntsék hogy családtag leszek-e. Nagyon féltem, a kezem remegett de próbáltam kontrollálni.
5 perc múlva ki jönnek, gyorsan fel pattanok és oda állok eléjük. A nő az egyik kezével a babát tartja a másikkal pedig fel mutatja a papírt. Szívem szerint el sírtam volna magam. Lesz családom! El sem hiszem. A nő egy ölelésre nyújtotta a karját. Meg ölelem és megkönnyebbülten nézek rájuk.Ki mentünk az autóhoz ami nagyon menő volt. Matt fekete BMW. Be szállunk és irány az új otthonom!
Lesz egy családom...és egy kistesóm is...
Még mindig ideges voltam egy kicsit, az út közben beszélgettünk. És ki derült hogy 2 kistesóm van. Az egyik Stormi Webster, ő 5 éves. A kicsi baba meg Ashly, ő 2 hónapos. 10 perc múlva egy hatalmas ház előtt állunk meg.
Ki szálltak és én is ki csatoltam az ővem, ki nyitom az ajtót és könybe lábad szemekkel nézek a házra. Lesz egy normális otthonom...
A ház kivulről:Be lépek a kapun és egy furcsa érzés kap el. Körbe vezetnek a házban. Gyönyörű szép és nagy, legutoljára az én szobámat hagyták. Ami az emeleten van Stormi szobája mellett. Be nyitok és egy könycsepp csordul végig az arcomon.
Oda fordulok Kelly-hez és meg ölelem. Olyan jó volt látni hogy végre van egy családom és szobám...és nincs sehol alkohol, drog szag. Ez olyan mint egy álom. A szobám ilyen:
A szoba nagyon szépen be volt rendezve.
Le ültem az ágyra és körbe néztem, majd vissza Kelly-re.
-Nagyon szépen köszönöm!- mosolygok rá kedvesen, ő is mosolyra húzza a szájá.
-gyere, át iratjuk a neved és veszünk pár új cuccot!- jelenti majd ki megy a szobából. Le kapcsolom a led fényt és én is ki megyek. Semmi izgalmas nem történt. A nevem mostmár yn Webster. Egy csomó ruhát vettünk. Vettünk még egy telefont és egy pár ékszert.
Haza felé úton beszélgettünk és én hátul voltam a kicsivel amík Kelly vezetett.-Stormi holnap reggel haza jön, ma a mamájánál alszik. És nyugodtan hívj anyának!- amíg ő beszél és a picinek a hasát simogatom.
-oké anya!Haza értünk és be pakoltam a szobám. A nagy ruhás szekrények tele van. A legalsó részre el rejtettem egy dobozt. Ez az én kis titkos dobozom. Egy sima kis fa doboz rajta a nevem kezdő betűje. Ez már évek óta megvan. Benne van egy nyaklánc amit még anyától kaptam 4 évesen. Illetve 2 hegyező penge és 4 borotva penge, illetve egy öngyújtó.
Miután végeztem el mentem fürödni és be bújtam az ágyamba. Elő vettem a telefonom és rá kerestem Kelly instájára.Nagyosok képet találtam. Be követtem és 1 perc múlva vissza is követett. Végig néztem a bejegyzéseket. A legtöbb a picikkel van. 11:19-kor le feküdtem aludni.
Az a mai nap csodás volt. Egy igazi álom család...
CITEȘTI
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Dragoste(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!