Reggel nyugodtan alszok a földön. A fejem az ágy alatt van. Jaden oda ugrik hozzám és megilyeszt. Fel kapom a fejem hatalmas lendülettel. Le fejelem az ágyat, gyorsan oda kapok a fejemhez.
Fel ülök és a fejemet fogom.Jaden úgy röhög mint a jó élet.
-Gecis büdös faszom hogy gyilkoltak volna meg te büdös buzi- ordítok rá. El engedem a fejem és Jadennek ugrok. Mind a ketten a földön kötünk ki. Én Jaden mellé estem. Fel állok és pofán csapom. Jaden be ment a fürdőbe, én gyorsan kulcsra zártam és fel öltöztem.
Ilyen lett a ruhám:Fel kapom a telefonom és oda állok a lépcső elé. Ki rakom a lábam és várok egy pár percet. Jaden rohan felém de el botlik a lábamba és le gurul a lépcsőn.
Gyorsan le futok a konyhába. Már mindenki ott van.
-Jó reggelt! Bocsánat hogy egy kicsit később jöttem le. Dolgom volt. - le ülök az asztalhoz. Jaden oda rohan mérgesen.
-Anyád! Ez fájt! Nem is kicsit!- áll elém.
-Mi a fasz van?- röhögi el magát Javon.
-Jad kicsit lila a homlokod- mosolyog ránk Jassica.
-A tiéd is Yn-ölel át Javon.
-Le lökött a lépcsőn!- mindenki el neveti magát. El meséljük hogy mi történt. Jaden le ült reggelizni.(Time skip)
Már a meccsen vagyunk. Ott ülünk a pálya mellett. Jaden ki rohan az öltözőből. A homlokán van egy lila folt.
El nevetem magam. Jaden meg forgatja a szemét. Le ül mellénk és remeg a lába.
Én ezt azonnal észre veszem és oda ülök mellé.
-Ne legyél ideges.- nézek bele gyönyörű zöld szemeibe.
-könnyen mondod.
-Az első mecsed amikor itt voltam. Meg bántottál és nem akartam el jönni. De szükséged volt rám. És el jöttem. És most is itt vagyok szóval told fel a segged a pályára!- nézek rá.
-Jobban tetszik a bunkó Yn- fel húzza a sisakját és boldogan le szalad a pályára. Javon mellém ül.-Mi történt?- fogja meg a kezem.
-Semmi.-mosolygok rá. Vissza ültem a helyemre és a meccs kezdetét vette. Csak egy dolgot bántam. Luis nincs itt. Nem tudott el jönni. Már sorfalat álltak amikor Luis be rohan a pályára.
-Azta kurva! El jött- mosolyog rám Javon. Bólintok és rá dőlök a vállára.A meccs nagyon jól ment. Jaden csapata nyerte meg. A végén Jaden oda ment a többiekhez én pedig le fotóztam mert cuki volt. Ilyen lett a kép:
Amint a meccsnek vége lett be rohanok a pályára és meg ölelem Luist. Luis le dobja a sisakját és vissza ölel.
-Te..te itt vagy!- vigyorgok rá.
-Hol lennék?Luis is Jaden vissza ment az öltözőbe. Mi pedig kint vártuk őket. 20 perc múlva végre ki tolták magukat. Jaden oda áll elém. Egy rózsaszálat nyújt felém.
-Köszönöm...-súgja a fülembe.
-Yn, Jaden át mászott egy kerítést hogy le szedje a rózsát.- nyalja meg a száját Luis.
-Ja úgy mint én...Meg beszéltük hogy ma bulizunk. Ennek nem lesz jó vége. Vagy csinálok valamit ami történt tesz érzelmileg, testileg. Vagy a szervezet teszi tönkre. Kurvára féltem hogy mi van ha Jaden újra be próbálkozik. Nem tudok német mondani.
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!