70.rész [Waltonékkal vacsora]

152 2 0
                                    

Hát...egy icipicit el felejtettem hogy az idő gyorsan telik. Holnap reggel haza megyek. Jadennek lesz egy meccse ami kurvára nem izgat. De Javonnek is lesz egy bajnoki box meccse szóval el megyek. Javonnel a kapcsolatunk nagyon szoros. Minden egyes nap beszélünk. Már össze van pakolva a bőröndöm. 

Igazából 3 hónap telet el. Már jobban viselem a Jadenes dolgot. Jön velem Ashlee és Krisz. Olyan mintha az anyjuk lennék. Ki sem bújnak a seggemből. De már megszoktam. Idők közben Ashlee és Jayla össze jöttek, nekem hála. Javon szakított a barátnőjével. Jaden pedig...Pont le szarom. Nagyjából ugyan az vagyok, habár már nem nagyon tudok érezni semmit.

Itt fekszek az ágyamba és nézem ahogy Javon és Jaden live-oznak.
Liveba:
-Első kérdés...-kezdi el Jaden.
-Hol van Yn?- fejezi be. Jaden arca szomorúvá vált.
-Yn vissza ment Bostonba, de ma jön haza.- ad választ Javon.
-Mikor lesz interjú?- mondja a következő kérdést Jav.
-Holnap a meccsemen. És Yn-nek is lesz egy de nem tudom mikor.

Én is írtam a live-ba.
-Sziasztok.- olvassa be javon.
-Mizu?- kérdezi Jaden. Erre írtam egy egyszerű választ.
-Ne csinálj úgy mintha nem lett volna semmi. Baszodj meg! Na jo éjt- olvassa fel Javon. El kezd röhögni. Jaden arca ismét szomorúvá válik.  Csináltam pár képet.

Ezek lettek a képek:

Ezek lettek a képek:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Le raktam a telefont és el mentem aludni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Le raktam a telefont és el mentem aludni. Igazából már nem fáj ami történt. Vagyis de de már nem úgy fáj ahogy akkor. Inkább azt kívánom bár ne adtam volna egy újjab esélyt.

________________Atlantába________________

Sikeresen ide értem Atlantába. Az első megállom az egy bolt volt. Aztán indultam Waltonékhoz. Az ajtót DJ nyitja ki. Kedvesen rám mosolyog és be enged.
-Szia Yn. Hiányoztál! Srácok!- kiabál fel.

És abban a pillanatban Jaden rohan le fekete ingben. De az ing nincs be gombolva. Ugyan úgy mint 1 évvel ezelőtt...
-Faszomat már bazd....- Jaden meg áll előttem. Biccent és be megy a nappaliba.
Utánna Javon rohan le. Bele ugrok az ölébe de nem bír elkapni így mind a ketten elburulunk.
-Életem!- ölel át a földön fekve. Viszonzom az ölelést. DJ nem tudja hogy mi történt köztem és Jaden közt. Egy kisfiú jön le a lépcsőn. Olyan 5 éves lehetett.
-Ne itt!- áll meg előttünk. Ez Daleo.
-Daelo!- adok neki egy ölelést.
-Hiányoztál te banya.
-Daelo! Nem így kell udvarolni!- kacag fel Dj.

Jayla is le jött és meg ölelgettem. Beszélgettünk egy kicsit és le ültünk az asztalhoz. Jaden is be vágódik de az inge nincs be gombolva. Ki látszik mindene. És azt kell mondjam hogy eléggé ki van dolgozva a felső teste. Így ülünk:

DJ Jessica Daelo Jaden
Javon    Jayla     én

Telibe rá láttam Jadenre. Milyen király.
-Jaden baszki gombold már be!- szól rá Jayla.
-Tudod hogy nem az erősségem a gombolás.- fintorog rá.
-A csajod nem tanított meg?- nézek rá flegmán.
-Jah nem tanítottal meg.-Fintorog vissza.
-nincs kedvem vitatkozni!- rakom le a villát. Jaden meg vonja a vállát.
-Mi történt köztetek?- néz ránk Jessica.
-Megcsalt ennyi.- vágom rá.

Fel álltam az asztaltól és ki mentem az udvarra. Bele ültem a hintába és gondoltam. Legalább ne lenne ekkora fasz. És meg tanulhatná be gombolni a faszom ingjét. 10 percet ültem ott és vissza mentem. Jaden rám néz egy te is és én is geci hülyék vagyunk fejjel. Vissza ültem és folytattuk az evést.
-Yn kivel alszol?- kérzedi DJ
-Jalyavál nem tudsz mert össze törte az ágyá. Javoné pedig  egy személyes.- néz rám Jessica. Jadennel Jassicára nézünk egy eléggé érdekes fejjel. Végeztünk az evéssel és fel mentünk Jaden szobájába.

-A földön alszok.
-Ajánlom is.- mondja flegmán
-Csak szíven ne szúrják álmodba- mosolygok rá gúnyosan. Jayla be órdít a saját szobájából.
-Mint két öt éves.

Először Jaden ment el fürödni, aztán én. De csak törölközőt vittem be magammal.
-Jaden! Be tudnád dobni a pizsim?- ki kiabálok neki.
-Told ki a picsád érte.- magamra tekerem a törölközőt és el megyek érte. Jaden ki néz a telefonja mögül telibe rám. Lusta voltam bármit is mondani ezért csak be mutattam neki. Meg fogom a pizsomám és vissza megyek. Ilyen a pizsomám:

Húztam alá egy toppot

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Húztam alá egy toppot. Vissza mentem és le feküdtem a földre. Jaden gúnyosan le nézett rám.
-Aludjál te buzi.- fintorgok rá.
-El jössz az én meccsemre is?
-Nyilván.

És Jaden vissza feküdt az ágyra. Nehezen de el aludtamm

Az élet nagy pofonja //Jaden WaltonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora