Amint ide értek inni kezdtünk. Szokásom szerint jól be basztam. Jaden ivott a legkevesebbet én pedig a legtöbbet. Nagyon sok képet csináltunk. Állítottunk zenét és fényt is. A hangulat nagyon jó volt.
Át mentünk a nappaliba táncolni. Igaz hogy a lábamon alig bírtam meg állni de nembaj. Mivel mindenki szereti Manuel zenéit ezért az ment nagyon sokáig. De volt Lil peep, Xxxtentacion és Juice WRLD. Sokat énekeltünk és táncoltunk.
Jött egy rész ahol mindenki egyszerre kezdett el énekelni.-Túl gyors húszas évek
A fele elmúlt már
A fele valahol mélyen bennem vár mire minden klappol már
Elfelejthetek mindent és talán nem nagy kár
Megin’ elhittem, megpróbáltam..
De, amikor az arca eltorzul hajnalig
Már magamban sem látom, hogy meggyógyulok egyszer
Így én már
Így én már nem változom meg
Így én már
Így én már nem leszek olyan, mint ő-Mire ezt végig énekeltünk a tüdőnk kikészült. Le dőlök a kanapéra és éneklem a következő zenét. Levegőt alig kapok de azért éneklek. Lehet kéne az a hülye gyógyszer. Jaden is le ül mellém. Oda hajol hozzám és meg csókól. És egy "mi a fasz" tekintetét vétek rá majd vissza csókolom.
Lehet hogy ezt csak az alkohol akarta. Egymásra mosolyogunk és vissza állunk táncolni. Amikor el fáradtunk le ültünk a kanapéra. Jaden nem figyel és rám ül.
-Jaden kicseszett Walton szedd le rólam a bálna tested.- Jaden röhögve le száll.
Olyan hajnali 3 körül mindenki haza ment aludni. Én a kanapén aludtam el Jaden pedig mellettem a földön.Reggel fel ülök. Körbe nézek de senki sincs itt. Az asztalon van egy gyógyszer és egy cetli. Jaden azt írta hogy ők már suliba vannak. Ilyen kurva másnaposan?! El engedtem a dolgot és fel öltöztem. Emlékezztem hogy mi történt de azért meg néztem hogy mit raktunk ki.
@Sarah_Cameron:
Bejegyzés: Ez fájhatott Yn....
(Ennek a képnek érdekes a története. A szobámba hülyéskedtünk. Fel ugrottam Sarahra de el ejtett. És én le estem,nyilván. És egy kicsit fájt)
@Yn_Webster:
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!